Iskra generowana przez CDI jest mniejsza, ale o większej mocy. Jak się to objawia, nawet zalana świeca po kopnięciu daje iskrę, gdzie dla klasycznego zapłonu jest to już problem.
G20 nie jest doskonałym gaźnikiem. Może ten co posiadasz był źle wyregulowany lub nie działa poprawnie. Może nie poprawnie wyregulowany był dół lub góra zakresu obrotów, łapie gdzieś lewe powietrze, miał złe proporcje olej-benzyna, zapchany kranik zubożył mieszankę, tłumi zapchany i masę innych powodów.
Przejrzyj i jeździj, trochę sezonu jeszcze przed nami
CDI W WSK 125
-
- Posty: 2252
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Cześć
Zakupiłem zapłon CDI i chciałbym upchnąć cewkę zapłonową pod podstawą statora, jak na zdjęciu. Słyszałem o takim rozwiązaniu co pozwala przeprowadzić przewód WN oryginalną przelotką. Czy ktoś z was tak zrobił? Czy cewka nie będzie miała za ciepło? Na pewno się zmieści po odcięciu blaszki od mocowania cewki. Myślicie że wklejenie jej w karter wystarczy? Masa jest na przewodzie z cewki więc jakoś ją podłączę.
Zakupiłem zapłon CDI i chciałbym upchnąć cewkę zapłonową pod podstawą statora, jak na zdjęciu. Słyszałem o takim rozwiązaniu co pozwala przeprowadzić przewód WN oryginalną przelotką. Czy ktoś z was tak zrobił? Czy cewka nie będzie miała za ciepło? Na pewno się zmieści po odcięciu blaszki od mocowania cewki. Myślicie że wklejenie jej w karter wystarczy? Masa jest na przewodzie z cewki więc jakoś ją podłączę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość