Strona 1 z 7
					
				WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-13, 22:09
				autor: karol123
				Witam wszystkich zakupiłem ostatnio oto taka WFM -ke  Jest to jeden z starszych motocykli które posiadam.Motocykl jest w niektórych miejscach bardzo mocno skorodowany tylni blotnik i bak jest juz dziurawy.Motocykl kupiłem bez silnika nie posiada też tabliczki znamionowej więc nie wiem wogóle jaki jest rok produkcji. Bak dostałem drugi na wymiane lecz z mocowanie przez srodek ten znów jest mocowany tzn był mocowany za pomoca gumy bo z mocowania została tylko guma która rdza nie zjadła.Tak jest w miare kompletny brak klosza przedniej lampy oraz filtra powietrza. Boje sie ze po wypiaskowaniu zostanie z niego sito w niektórych punktach lecz raczej innego wyboru nie mam. Co o tym sadzicie drodzy koledzy.
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-14, 15:48
				autor: szef100
				Jak masz kogoś zaufanego kto by zrobił to powoli i pod małym ciśnieniem to bym oddał bo piaskowania czyszczenie papierem ściernym i tak nie usunie rdzy z wżerów. Podaj numer ramy to ustalimy rok produkcji. Ten moto po zdjęciu wygląda na 1960+
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-14, 21:21
				autor: karol123
				No móglbym jeszcze spróbowac szkłem co używam do szkiełkowania aluminium głównie. Narazie spryskałem wszystkie sruby WD 40 ale coś czuje że bez podgrzewania się nie obędzie.Do motocykla nie mam silnika więc będe musiał dokupic silnik. Nie wiem co z bakiem czy szukac baku bez dziury w środku czy instalowac ten co dostałem z mocowaniem przez środek. Jeszcze jedna kwestia korek wlewu jest zapieczony pod nim jest jakiś metalowy kielich ?
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-14, 21:33
				autor: Mixol
				Kielich do robienia mieszanki z Luxem 10.
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-14, 21:39
				autor: karol123
				To nie wiedziałem ze ten specyfik pt "Lux 10 " jest jeszcze w obrocie i moze jeszcze w szesciakatnych plastikowych butelkach  
 
 
Dzięki bardzo za podpowiedz
 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-14, 21:49
				autor: Mixol
				Tylko litrowe butelki z Orlenu ale nadal go stosuje, ale nie do mieszanki 

 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-15, 14:00
				autor: szef100
				Co do baku. Chcesz oryginał szukaj z mocowaniem na pasek. Nie trzymasz się oryginał kombinuj z tym mocowanym przez środek.
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-15, 17:20
				autor: karol123
				Witam myślałem żeby zaspawac ten otwórz bo tak wymiary są identyczne i kształt lecz bardzo spodobał mi się ten aluminiowy korek niestety dziś po pracy musiałem uzyc szlifierki i wyciac z baku kawałek blachy z korkiem grzanie nic nie pomagało tak był zażarty. Naciołem brzeszczotem lekko kołnierz  z gwintem i korek puścił wiec musze szukac baku na korek wkręcany
Numer jaki mi sie udało odczytac po wielu zabiegach bo naprawdę  już ledwo widac to 30013  ale cos jeszcze jest pomiędzy 300 a 13 ale naprawde słabo nie mogę doczytac może to wżer od korozji
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-15, 17:27
				autor: karol123
				Oto co udało mi sie otworzyc i z fotografowac
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-16, 19:38
				autor: szef100
				Ten numer jest na główce ramy ?
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-16, 20:40
				autor: karol123
				Jest wybity na główce ramy od strony iskrownika .Szukałem też w innych miejscach lecz bez dokładnego namiaru moze to graniczyc z cudem. Puszki narzedziowe udało sie otworzyc ale spodu nie ma niewiem czy bawic sie w wspawywanie czy kupic inne.Patrzyłem na klosze przedniej lampy bo u mnie brak ale nie wiem jaki powinien byc wzór czy takie fale od lewa do prawa czy takie grube pionowe rowy
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-16, 22:02
				autor: szef100
				To na pewno nie jest oryginalny numer ramy ponieważ w WFM numery ramy były wybijanie na belce ramy na wysokości silnika po lewej stronie czyli po stronie sprzęgła
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-17, 07:02
				autor: karol123
				No cóz to szukam dalej w gąszczu rdzy
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-17, 17:05
				autor: karol123
				Niestety zadnych innych numerów nie moge odnalesc a korozji w tych wskazanych  miejscach własnie za dużo nie ma obawiam sie że jak wypiaskuje rame to juz nic nie znajdziemy
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-17, 22:05
				autor: Charlotta
				Miałam taką samą Wuefemkę z numerem ramy na belce oraz zatartym numerem na główce ramy. Zastanawiałam się skąd podwójna numeracja i doszłam do wniosku, że ktoś przełożył ramę od wiesi.
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-18, 07:41
				autor: karol123
				No tutaj akurat jest odwrotnie no wiecej numerów nie widze cięzko powiedziec. Mam pytanko kierownica powina byc z uchwytami do klamek bo ta jest bez wiec wychodzi na to że klamki z uchwytami były osobno montowane tylko pytanie jak wyglądaja orginalne
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-20, 02:03
				autor: szef100
				Patrząc po innych podzespołach świadczących o roku produkcji WFM powinna mieć kierownicę bez uchwytów na klamki. Uchwyty były odlewane z aluminium tak samo jak dźwignie i montowane na kierownicę
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-20, 08:27
				autor: karol123
				Kupiłem ostatnio klamki do WFM z uchwytem aluminiowe zobaczymy jak przyjdą co to za wynalazek. Najgorzej dotychczas ida poszukiwania tylnego błotnika i kierownicy oraz cybantów do jej mocowania. Rozglądam sie za silnikiem bo jest duza rozbieznosc cenowa wszystkie po remoncie .Juz raz dostałem silnik po remoncie do Jawy to prawie sie rozpłakałem jak go zaczołem rozkrecac Dlatego raczej bede kupował po kawałku i tak trzeba wszystko regenerowac
			 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-20, 23:26
				autor: szef100
				Pokazuj jakie postępy czynisz 

 
			
					
				Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
				: 2015-06-21, 21:57
				autor: karol123
				A do mojego modelu jaki powinien byc silnik bo widziałem dwa rodzaje o poj 125 z tym cylindrem bardziej okrągłym badz taki z cylindrem juz bardziej kanciatym o poj 150 bodajrze  typ silnik s34