Strona 1 z 1

Rama...Jaki śilnik??

: 2007-01-03, 20:16
autor: Inżynier
Witam
Stałem się posiadaczem tej oto ramy :) Obrazek
I takie pytanko :) Czy silnik od mz 250 byłby do niej dobry? Nie chodzi mi o to czy będzie pasował :mrgreen: tylko czy będzie wystarczający :)
Pozdro.

: 2007-01-03, 20:28
autor: ZXC
Maaaaało.. Proponowałbym od jakiejś Japonii silnik...

: 2007-01-03, 21:15
autor: Sławek
Myśle że do jazdy turystycznej silnik od etz by wystarczył choć ja wolał silnik od jawy 350 ts

: 2007-01-03, 22:13
autor: Firewall
Tylko taka zasadnicza kwestia do czego chcesz tego sprzęta ? Sądząc po całości to raczej do turystyki, więc myślę, że silnik od ETZ 250 to takie minimum ;-) Tylko, że jest jeden problem, bo ten silnik jest zawieszany więc mogą byś małe problemy z wpasowaniem go w tą ramę. Chyba, że silnik od ES 250/2, ale to już jak wiadomo troszkę starsza konstrukcja.
Najlepsze wyjście to oczywiście wsadzić tu silnik od Japonii, wiadomo konstrukcja wysokoobrotowa to już inna jazda niż na ETZ-cie :-) Myślę, że nawet 125 ccm by już stykło, a jeśli byś nie chciał szaleć i prędkości w granicach 100 km/h Ci wystarczą to nawet 80 ccm. Ale lepiej mieć jednak zapas kliku koni więc 125 ccm to minimum.
Od Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250 ;-) Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi :mrgreen:

: 2007-01-03, 22:15
autor: Inżynier
Tak to bedzie jazda (kolo domu:)) chyba jednak zaloze ten od mz 250, na japonca mi budżet nie pozwala :-/ a mz250 jest chyba wystarczająco silna myśle że sobie poradzi :D Jak skończę prace z motorkiem to dam foty i napiszę jak się sprawuje z tym silniczkiem :D

: 2007-01-03, 23:14
autor: ZXC
Więc czekamy...

: 2007-01-04, 20:35
autor: luk@sz
Od Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250 ;-) Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi :mrgreen:
Zdecydowanie sie z tobą zgadzam Silnik od jawy ts ma niby większą pojemnosć ale na starcie z etką nikłych szans nie ma. Etka na jednym pierścieniu chodzi i jawa ts zostaje za nią ;-)
Wiem bo kolega paweł ,którego znacie ze starego forum, przez okres kiedy forum nie było kupił sobie etke 251 i sie ścigał z takim jednym co ma własnie jawę ts 350 i oczywiście zostawił jawę dleko :mrgreen: :lol: :mrgreen:

: 2007-02-27, 23:55
autor: McSb
co wy gadacie?? :-x :-x Silnik od jawy 350ts?? To największy shit, tam wały pękały, a tak awaryjne to było że szkoda gadać...Poza tym to jest mół jakich mało... A japoniec 125ccm?? :-/ Silnik dwusówowy z zaworem wydechowym?? To już najwieksze gowno do takiego motoru, motor zaczyna jechać od 6-7obr, a wytzrzymalosc to max 30000 n atakie silnik, chodz zadko się zdaża...Pozatym japońce to tylko od 600ccm w górę... silnik wysokoobrotowy sie do tego nienadaje... montuj od ETZ tą poduche do cylindra jakoś dopasujesz...

POZDRO :zdrowko:

: 2007-03-01, 21:27
autor: Inżynier
Już zdecydowałem i będzie tam silnik MZ 250 prace są w toku :lol: jak wszystko będzie zrobione na cacy zapodam fotki :mrgreen:


Pzdr ;-)

: 2007-03-01, 23:46
autor: bartek666
no to jak skonczysz to porownamy wyglad i osiagi :D