Strona 1 z 1
Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 20:11
autor: srkhan
Witam. Proszę was o pomoc. Macie jakieś propozycje jak mogłaby wygladać współczesna wsk? Mam taki pomysł by zbudować taką. Czekam na wasze propozycje
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 20:23
autor: auriol77
Współczesna na bazie starej? Z wykorzystaniem silnika 125/175 ? Całkiem innego? Określ coś. Zmieniłbym zawieszenie przednie na coś nowocześniejszego z tarczą. Wygląd w stylu scramblera np. Żeby coś więcej napisać ,to trzeba wiedzieć co chcesz zrobić.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 20:39
autor: rafalgb
tez kiedys o czyms takim myslalem miałem juz nawet baze Rometa Z125 po dzwonie ale maszyne poskladalem i sprzedalem. dzis produkowana na pewno wyglądałaby podobnie do Rometow z125 lub K125 na sprwdzonej kopi Hondy
viewtopic.php?f=31&t=11131&p=511346&hil ... ko#p511346
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 20:43
autor: srkhan
Bardzo podoba mi się konstrukcja dwuramowa, ale mozna by ją usprawnić przy jednoczesnym zachowaniu stylistyki. Wizualnie musi nawiązywać do stylu WeSeK. Silnik no nie wiem, może oryginalny 125 lub jakiś rometowski współczesny.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 20:51
autor: Szczepan
Z wueski zostawił bym tylko całe oblachowanie i siedzenie reszta do wymiany bądź usprawnień. Silnik albo Wiatr albo coś współczesnego. Zawieszenia, hamulce, koła to nie może zostać. Silnik kwestia dyskusyjna jakieś japońskie starsze 125 / 250 najlepiej. Konstrukcja ramy zależy czy chcemy iść w wygląd dwu czy jedno ramówek. Jeżeli dwuramówki to przerabiamy org rame pod całkowicie nowy osprzęt, jeżeli jednoramówka to tak jak chciał Rafał budować na bazie gotowego motocykla. Koła tylko i wyłącznie szprychowane.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-21, 23:22
autor: termin21
silnik małe japońskie 125 4t,przód alu,subtelne kierunki,podwójne zegary,koło przód 19,21 tył 18'' wydech gora ,lub lekko zadarty...
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 00:25
autor: AudioBas
termin21 pisze:4t
Nie, nie 2T musi nawiązywać do starych czasów
termin21 pisze:koło przód 19,21
To już cross

Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 00:29
autor: Savier
Czwórka na przodzie kosa, konsola z obrotomierzem by Brat (stacyjke gdzie upchnąć?), silnik wiatra po tunach by forumowicze

, płytkie popielate błotniki, szeroka kiera z S1, górny wydech/dyfuzor z nierdzewki polerowanej, siodło z ramką i wytłoczką, łezka i duże metalowe boczki. Ah, no i lampa przód sport, tył lucas.
Fajnie sobie pomarzyć

.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 00:44
autor: Lukas
Silnik raczej nie od 175 bo też nie za dobry jest, od Formaero by pasiło albo inny z tych nowych prototypowych.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 00:46
autor: Szczepan
Mówmy o rzeczach osiągalnych

Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 10:13
autor: termin21
AudioBas pisze:Nie, nie 2T musi nawiązywać do starych czasów
Oba typy silników mają przedwojenne korzenie...
Takze jeden i drugi nawiązuje,ja bym szedl w 4T,są takie fajnie silniczki nie za duże a mają piekny wygląd.
Np.taki jak ma Simson Schikra 125(stworzony na bazie hondy )
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 10:57
autor: auriol77
Jak coś robić to ,żeby miało w miarę osiągi. 125 w 4T jedzie gorzej jak stary 175 z wski.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-22, 17:57
autor: srkhan
Widzę że temat się ożywił.Jak zdążę to w weekend zrobię szkic swojej wizji bo coś tam się w głowie rodzi.
Re: Projekt WSK 2012
: 2012-06-28, 15:15
autor: Kubek
i jak ? silniczek może taki z yamaha tdr?

albo jak 4t to z dr 125?
Savier dobrze gada - jego pomysł mi się podoba. do tego dodać jakieś boczne sakwy
