Strona 1 z 1

Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 19:32
autor: peter1
Posiadam taki silnik jak na zdjęciach, ale nie wiem jaki to jest typ. Proszę o pomoc.

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 19:40
autor: arek wsk175
widac kombinacje wsk 175 + shl

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 19:53
autor: peter1
Tylko nie wiem czy to jest oryginalnie tak zrobione. A Wy co o tym sądzicie?

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 20:02
autor: arek wsk175
orygnalnie to to niejest kartery so od silnika w2b dekiel od zapłonu jest od shl m11 jak sie niemyle i widze tu jeszcze mocowanie iskrownika od w2a.

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 20:14
autor: wujcio
oryginalne są te trzy licząc od sprzęgła jedynie nie pasuje tu ten z wycięciem na rozrusznik (prawy bok jest napewno od SHL) na pewno w środku masz koło magnesowe jak w zwykłym silniku a nie magneto które było by sugerowane prawym deklem od SHL

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 20:23
autor: BAŻANT
kartery sa od modelu s060, ten dystan laczacy kape z karterami pochodzi od morocykla shl m11w, a kapa jest od zwyklej shl m11

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-21, 20:40
autor: peter1
W silniku mam magneto.

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-22, 14:21
autor: ŻbiKu
Ogólnie jest to silnik W2A (SHL M11W), w karterach od silnika W2B (WSK175) z prawą kapą od SHL 175cc.

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-22, 15:19
autor: gabste
:lol: :lol: :lol: pomysłowość ludzka nie zna granic ;) ktoś bardzo chciał jeździć a że miał 3 silniki kazdy od inngo moto to nic przeciez wszystkie łoczyła pojemność 175 ;) więc dawaj złożył silnik (kartery wsk , dekiel pod magneto od m11w, kapa na magneto zwykła m11)

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-22, 18:37
autor: rutkowski
w końcu polak potrafi
ktoś tak poskładał aby jeździło :-P

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-22, 19:03
autor: wujcio
heh i pewnie chodzi jak sport ;) z magnetem :P

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-22, 23:25
autor: ŻbiKu
d inngo moto to nic przeciez wszystkie łoczyła pojemność 175
Generalnie to nie ma przeciwwskazań do montażu silnika W2A w karterach od W2B. Jedyne co stanowi problem to smarowaniu trzeciego łożyska wału korbowego, ponieważ kartery od WSK175 nie mają kanalików doprowadzających olej ze skrzyni do łożyska na wale ale wystarczy nalać do kołnierza wału oleju ze skrzyni i nie zapomnieć go później wymieniać co 5tyś km przy okazji wymiany oleju skrzyni biegów, taka operacja kosztować będzie 5zł, tyle co simmering. Generalnie tylko kapa jest niekompantybilna, bo nie wywodzi się z silnika WIATR.

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-26, 01:39
autor: shlmatis
gabste pisze::lol: :lol: :lol: pomysłowość ludzka nie zna granic ;)

NIe,nie,nie to głupota ludzka nie zna granic .
Tak poważnie rzecz biorąc to nie jest głupie bo to rozwiązanie na te prądnice z którymi rzekomo są problemy(rzekome bo ja takowych nie mam). Dekiel zmienić i by było oki :P

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-26, 16:23
autor: pawel15
peter1_1994 pisze:Posiadam taki silnik jak na zdjęciach, ale nie wiem jaki to jest typ.
Na marginesie- chciał bym zapytać czy ten silnik działa/ł?

Re: Silnik WSK 175

: 2009-02-26, 21:50
autor: peter1
Nie wiem czy ten silnik działa. Znalazłem go w takim stanie jak na zdjęciach. ;-) Wydał mi się trochę dziwny i dlatego wrzuciłem jego zdjęcia na forum.