Komplet naprawczy wał , cylinder .

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Zwierzu
Posty: 34
Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974
Lokalizacja: Radzyń
Kontaktowanie:

Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: Zwierzu » 2013-10-21, 22:33

Witam ,



http://allegro.pl/cylinder-almot-wal-lo ... 09171.html


Co myślicie o tym zestawie ? Słyszałem , że cylinder almota ma nie najgorszą jakość . Ale co z tym wałem i łożyskami ? Może znacie jakiś lepszy zestaw w tej cenie . Mam w domu stary wał można by zregenerować ale czy się opłaca ? Sam nie wiem . Sprzedającego nie znam . Piszcie może macie jakąś lepszą propozycje bo to wszystko co jest w tym komplecie to u mnie trzeba zrobić .


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 224
Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
Lokalizacja: Boska Wola
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: Kermit » 2013-10-21, 22:47

Wał jest beznadziejny, przeciwwagi są pełne, nie jest wyważony, jest cięższy od oryginału, tulejka w główce z gównianego materiału, poza tym na pewno rozwiercona z za dużym luzem na sworzeń, czopy nie mają odpowiedniego wymiaru i nie da się na nie normalnie założyć łożysk, są miękkie i łatwo uszkodzić rowek na klin. Tłok może nie mieć takich wymiarów jak oryginał i lubi puchnąć, łatwo go zatrzeć, po odpowiedniej obróbce (anoda) powinien dać radę. Nie wiem jak jest z cylindrami z Almota, ale może mieć mniejsze kanały niż oryginał i poza tym łatwo zerwać aluminiowy gwint na kolanko wydechu, najlepiej jest kupić oryginalny, żeliwny cylinder i oddać go do szlifu. Łożyska na pewno najtańsze jakie były dostępne. Uszczelki są zrobione z papieru, najlepiej jest kupić jakiś dobry materiał i wyciąć sobie samemu.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: AudioBas » 2013-10-22, 22:52

Weź stary wał wyślij do dziadka z Iławy niech zrobi Ci na korbie:
http://allegro.pl/wsk-125-korbowod-duel ... 57256.html

Kup porządne markowe łożyska i masz japonię :P :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Zwierzu
Posty: 34
Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974
Lokalizacja: Radzyń
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: Zwierzu » 2013-10-23, 22:45

Kermit pisze:Wał jest beznadziejny, przeciwwagi są pełne, nie jest wyważony, jest cięższy od oryginału, tulejka w główce z gównianego materiału, poza tym na pewno rozwiercona z za dużym luzem na sworzeń, czopy nie mają odpowiedniego wymiaru i nie da się na nie normalnie założyć łożysk, są miękkie i łatwo uszkodzić rowek na klin. Tłok może nie mieć takich wymiarów jak oryginał i lubi puchnąć, łatwo go zatrzeć, po odpowiedniej obróbce (anoda) powinien dać radę. Nie wiem jak jest z cylindrami z Almota, ale może mieć mniejsze kanały niż oryginał i poza tym łatwo zerwać aluminiowy gwint na kolanko wydechu, najlepiej jest kupić oryginalny, żeliwny cylinder i oddać go do szlifu. Łożyska na pewno najtańsze jakie były dostępne. Uszczelki są zrobione z papieru, najlepiej jest kupić jakiś dobry materiał i wyciąć sobie samemu.

Wiem , że taka jest prawda masz rację , ze lepiej oddać wał do regeneracji ten co mam nadaje się do tego . Tylko jest problem z cylindrem . Ten co mam ma pęknięty rowek , połamane 2 żeberka (niezły idiota musiał wcześniej go tak załatwić ) . Motor nie miał wcale sprężania . Problemik jest taki , że nie mam skąd wziąć dobrego cylindra na obróbkę . Moglibyście mi powiedzieć coś więcej o tych cylindrach almota , jakieś w miarę przyzwoite simeryngi i jakiej firmy polecacie łożyska (w rozsądnej cenie) ? Był bym wdzięczny . Jeżeli chodzi o uszczelki to i tak bym je od razu wyrzucił do kosza bo zawsze daje specjalny silikon (w moim romecie sklejanym na silikon nie wyciekła jeszcze kropelka oleju a nie rozkładałem go 2 lata ) . Dzięki za odpowiedzi :)

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: kuba063 » 2013-10-24, 19:22

Lepiej kupić do szlifu na tablicy itd. Te ameliniowe to nadaja sie na skup metali kolorowych. Wiem z doświadczenia że nie warto się w to bawic.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Zwierzu
Posty: 34
Rejestracja: 2012-09-09, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar 200
WSK M06B3 1974
Lokalizacja: Radzyń
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: Zwierzu » 2013-10-29, 22:53

A łożyska ?

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: kuba063 » 2013-10-29, 23:01

Co do łozysk koledzy którzy jeżdżą w trasy i nabijaja większa ilość km niż ja napewno Ci doradzą.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Kubi124
Posty: 22
Rejestracja: 2013-02-07, 20:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz 77'
WSK M06B3 77'
Lokalizacja: Kozienice
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: Kubi124 » 2013-10-29, 23:06

Witam. Cylinder almota do niczego się nie nadaje, po przejechaniu 500 kilometrów wygląda na 14 tyś kilometrów. Nie polecam :-)

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: misiolek » 2013-10-30, 00:02

Łożyska to najtańsza półka. Ja po 1200km je wymieniłem z powodu nadmiernego luzu.
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Komplet naprawczy wał , cylinder .

Post autor: krzysiek200 » 2013-10-30, 18:14

Idź do hurtowni albo ciagnikowego i kup polskie łożyska, cylinder używany żeliwny ZMD np. z allegro lub tablicy i do szlifu, tłok almot i odpowiednie pasowanie przy szlifie, wał regeneracja.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość