Strona 1 z 1
					
				wały wfm/wsk
				: 2011-10-04, 20:11
				autor: Marek.K
				Witam. Czy wał od WSK z silnika S01 z karterów na płytki zapłon będzie pasował do karterów WFM na wysoki zapłon? Chciałbym przerobić silnik WFM s01 na Silnik do WSK 64 i nie wiem czy to przejdzie.
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-04, 23:25
				autor: termin21
				Będzie pasował ,ale są inne korbowody WFM ma 12mm sworzeń a WSK 13 w WSK jest grubszy korbowód. Ogólnie to Polecam ,bo jest lepszy wał WSK i będziesz miał łatwiej z doborem tłoka.
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-05, 15:59
				autor: Marek.K
				dziekuję 

, czyli silnik wfm będzie przerabany na silnik WSK 
za rok lub dwa 64 wyjedzie na polskie drogi ;]
 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-05, 19:26
				autor: hartman
				Ja to mam znów inne pytanie.Te tulejki co są sprzedawane do korbowodów to mają wymiar na dzień dobry pod sworzeń 13mm czy nie ? Bo mam tłok na 12mm a korbowód z wsk znowu..
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-05, 22:48
				autor: macpac
				Tulejkę musisz rozwiercić rozwiertakiem nastawnym pod sworzeń, kupując oryginalna pod 13mm nie wpasujesz jej w korbę 12 bo będzie za duża pozostaje ci tokarz albo znalezienie oryginalnej pod korbe 12
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-06, 09:04
				autor: hartman
				Czytanie ze zrozumieniem się kłania.Ja nie mam korby 12mm...
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-06, 11:13
				autor: macpac
				sorry pomieszałem;) ale to i tak nie da rady bo po wcisnieciu w korbe tulejka przynajmniej ta ktora ja mialem miala około 12,5mm wiec musisz albo poszukac grubszej tulejki albo co najlepsze kupic nowy oryginalny tlok do wsk pod sworzen 13
			 
			
					
				Re: wały wfm/wsk
				: 2011-10-06, 12:11
				autor: hartman
				No wiesz jak mam nowy zestaw cylinder+ tłok na 12 to nie będę kombinować. Najwyżej się tulejkę dorobi i tyle.