Strona 1 z 1

wały wfm/wsk

: 2011-10-04, 20:11
autor: Marek.K
Witam. Czy wał od WSK z silnika S01 z karterów na płytki zapłon będzie pasował do karterów WFM na wysoki zapłon? Chciałbym przerobić silnik WFM s01 na Silnik do WSK 64 i nie wiem czy to przejdzie.

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-04, 23:25
autor: termin21
Będzie pasował ,ale są inne korbowody WFM ma 12mm sworzeń a WSK 13 w WSK jest grubszy korbowód. Ogólnie to Polecam ,bo jest lepszy wał WSK i będziesz miał łatwiej z doborem tłoka.

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-05, 15:59
autor: Marek.K
dziekuję :), czyli silnik wfm będzie przerabany na silnik WSK
za rok lub dwa 64 wyjedzie na polskie drogi ;]

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-05, 19:26
autor: hartman
Ja to mam znów inne pytanie.Te tulejki co są sprzedawane do korbowodów to mają wymiar na dzień dobry pod sworzeń 13mm czy nie ? Bo mam tłok na 12mm a korbowód z wsk znowu..

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-05, 22:48
autor: macpac
Tulejkę musisz rozwiercić rozwiertakiem nastawnym pod sworzeń, kupując oryginalna pod 13mm nie wpasujesz jej w korbę 12 bo będzie za duża pozostaje ci tokarz albo znalezienie oryginalnej pod korbe 12

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-06, 09:04
autor: hartman
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.Ja nie mam korby 12mm...

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-06, 11:13
autor: macpac
sorry pomieszałem;) ale to i tak nie da rady bo po wcisnieciu w korbe tulejka przynajmniej ta ktora ja mialem miala około 12,5mm wiec musisz albo poszukac grubszej tulejki albo co najlepsze kupic nowy oryginalny tlok do wsk pod sworzen 13

Re: wały wfm/wsk

: 2011-10-06, 12:11
autor: hartman
No wiesz jak mam nowy zestaw cylinder+ tłok na 12 to nie będę kombinować. Najwyżej się tulejkę dorobi i tyle.