Strona 1 z 1

WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-20, 21:31
autor: Wave
Witam, mam okazję kupić WSK 125, problem polega na tym że iskra jest, paliwo zasysa ale nie odpala . Próbowałem na popych, i nic zero odzewu . Nie mam ściągacza by sprawdzić czy klin ścieło czy może przestawiło czop wału . Gdy tłok jest w GMP, to w jakim miejscu powinien być rowek z klinem ? Proszę o odpowiedź , pozdrawiam serdecznie .

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-20, 22:00
autor: jakemdural
Jak tlok jest w gmp ta platyny musza byc otwarte!!!
Simering mogl sie rozpasc ze starosci....

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-20, 22:09
autor: Wave
To że gdy tłok jest w gmp a platynki muszą być otwarte to ja wiem . Chodzi o to że magneto w pewnym miejscu powinno zgrywać się z przerywaczem do regulacji a tak nie jest . Na 100% jest zerwany klin albo przekręcony czop na wale . Stąd moje pytanie w którym miejscu musi być rowek z klinem gdy tłok położony jest w gmp . Może ktoś bardziej obeznany ?

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-20, 23:38
autor: Johnny
Równie dobrze może być przenitowana krzywka na kole magnesowym :!:

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-21, 11:43
autor: Wave
Nic nie jest nitowane, magneto, iskrownik wszystko oryginał . Albo ścięty klin, albo przestawiony czop wału . Gdzieś w internecie wyczytałem, że klin powinien być o 180 stopni od tłoka w gmp czyli teoretycznie powinien być równo na dole .

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-21, 19:43
autor: Wave
Problem rozwiązany . Temat do zamknięcia .

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-21, 20:38
autor: tyranus1
Możesz napisać w czym tkwił problem ?

Re: WSK 125 przestawiony wał ?

: 2011-10-21, 21:35
autor: Wave
Oczywiście, że tak . Problem tkwił w ściętym klinie oraz totalnie wypalonym przerywacz/platynkach .