Strona 1 z 1
					
				WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-20, 21:31
				autor: Wave
				Witam, mam okazję kupić WSK 125, problem polega na tym że iskra jest, paliwo zasysa ale nie odpala . Próbowałem na popych, i nic zero odzewu . Nie mam ściągacza by sprawdzić czy klin ścieło czy może przestawiło czop wału . Gdy tłok jest w GMP, to w jakim miejscu powinien być rowek z klinem ? Proszę o odpowiedź , pozdrawiam serdecznie .
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-20, 22:00
				autor: jakemdural
				Jak tlok jest w gmp ta platyny musza byc otwarte!!!
Simering mogl sie rozpasc ze starosci....
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-20, 22:09
				autor: Wave
				To że gdy tłok jest w gmp a platynki muszą być otwarte to ja wiem . Chodzi o to że magneto w pewnym miejscu powinno zgrywać się z przerywaczem do regulacji a tak nie jest . Na 100% jest zerwany klin albo przekręcony czop na wale . Stąd moje pytanie w którym miejscu musi być rowek z klinem gdy tłok położony jest w gmp . Może ktoś bardziej obeznany ?
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-20, 23:38
				autor: Johnny
				Równie dobrze może być przenitowana krzywka na kole magnesowym 

 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-21, 11:43
				autor: Wave
				Nic nie jest nitowane, magneto, iskrownik wszystko oryginał . Albo ścięty klin, albo przestawiony czop wału . Gdzieś w internecie wyczytałem, że klin powinien być o 180 stopni od tłoka w gmp czyli teoretycznie powinien być równo na dole .
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-21, 19:43
				autor: Wave
				Problem rozwiązany . Temat do zamknięcia .
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-21, 20:38
				autor: tyranus1
				Możesz napisać w czym tkwił problem ?
			 
			
					
				Re: WSK 125 przestawiony wał ?
				: 2011-10-21, 21:35
				autor: Wave
				Oczywiście, że tak . Problem tkwił w ściętym klinie oraz totalnie wypalonym przerywacz/platynkach .