Strona 1 z 1
wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-25, 15:46
autor: miro
Witam!
Posiadam wsk 125 mo6 z2 i jestem w trakcie renowacji , mam mały problem cylinder chce wymienic bo jest juz 4 szlif. Znacie jakies dojscia i sprawdzone sklepy gdzie moge dostac nominal zeliwny, lub w dobrym stanie uzywany? , nie chce wkladac jakiegos szrota . Chcialbym wszystko zrobic w oryginale .Prosze o rade i pomoc?
Re: wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-25, 16:15
autor: piotrBe
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam dojście do R5 i R6 ale to tłoki CX. Pisz na PW jak coś.
Obecne cylindry..hmm bywa z nimi różnie, wszystko zależy jak został zrobiony. Niech się użytkownicy tych "nowych" garczków wypowiedzą jeszcze o ile takowi posiadacze są

Re: wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-25, 20:00
autor: Grabar96
piotrBe pisze: Niech się użytkownicy tych "nowych" garczków wypowiedzą jeszcze o ile takowi posiadacze są

Miałem do czynienia raz z zestawem "Made in China". Nie w wsce ale w romecie kadecie. Ponieważ nie znalem się na jakości części kupiłem zestaw od multicara
http://allegro.pl/cylinder-wal-lozyska- ... 61714.html
No wał i łożyska miodzio. Pojeździłem z miesiąc i sprzedałem koledze. Ale że kolega się nie znał za bardzo to dawał mi na naprawy. Po ok. 1000 km. (nw bo licznik nie nabijał kilometrów) cylinder miał próg od razu na 2 szlif. Krótko mówiąc Tandeta
Re: wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-26, 16:44
autor: jannex
Dopóki się da to kup lepszy garnek, taniej wyjdzie. Jak nie to możesz zregenerować wał na korbie z shl m11 i dać tłok z mz ts 150.
Re: wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-27, 18:11
autor: krzysiek200
na allegro zdarzają się nominalne cylindry żeliwne, dajesz to szlifu i gorzycki tłok i masz full oryginał
Re: wsk 125 mo6 z2 so1- cylinder żeliwny
: 2013-02-27, 19:52
autor: jannex
Nominalne to białe kruki jeszcze bardziej niż tłoki Gożyckie. Ale np bez jednego żebra da się ustrzelić.