Pasowanie cylindra z karterami
: 2013-12-14, 20:51
Witam.
Jak wiadomo cylinder z karterami powinien być tak spasowany aby na łączeniu nie występował próg. W moim przypadku jest tak, że z jednej strony karter zachodzi na krawędź cylindra około 3mm. Wypiłowanie tego raczej nie wchodzi w grę, bo zostanie zbyt cienka ścianka w obudowie silnika o okolicy kanału płuczącego. Wydaje mi się, że trzeba to tak zostawić. Dużo gorszym zjawiskiem,byłoby gdyby to cylinder tworzył próg; powstawanie zawirowań mieszanki paliwowo-powietrznej itp.
Co o tym sądzicie, macie na to jakieś patenty?
Jak wiadomo cylinder z karterami powinien być tak spasowany aby na łączeniu nie występował próg. W moim przypadku jest tak, że z jednej strony karter zachodzi na krawędź cylindra około 3mm. Wypiłowanie tego raczej nie wchodzi w grę, bo zostanie zbyt cienka ścianka w obudowie silnika o okolicy kanału płuczącego. Wydaje mi się, że trzeba to tak zostawić. Dużo gorszym zjawiskiem,byłoby gdyby to cylinder tworzył próg; powstawanie zawirowań mieszanki paliwowo-powietrznej itp.
Co o tym sądzicie, macie na to jakieś patenty?