Strona 1 z 1

Kartery

: 2016-01-20, 18:33
autor: Pucio555
Witam. Co z tym fantem zrobić.. Zostawić czy pilowac.. Cylinder jest kupiony 2 lata temu jako nowy, teraz pora na remont

Re: Kartery

: 2016-01-20, 18:34
autor: Matej
piłować

Re: Kartery

: 2016-01-20, 23:02
autor: Pucio555
Ok. Dzięki,może słabo widać na tym zdjęciu,bo telefonem pisze.
Przymierze może jeszcze do innych karterow,bo gdzieś mam, zobaczę jak tam pasuje, tylko że tam jest jakiś inny zaplon, taki głębszy..

Re: Kartery

: 2016-01-20, 23:08
autor: Muciek
W każdych to tak będzie wyglądać.

Re: Kartery

: 2016-01-20, 23:39
autor: Pucio555
Czyli husteczkowo odlany cylinder..

Re: Kartery

: 2016-01-20, 23:43
autor: Muciek
Z ori cylindrami wygląda to tak samo.

Re: Kartery

: 2016-01-21, 11:27
autor: Pucio555
Dzięki. A posiada może ktoś zdjęcia jak to powinno wyglądać już po szlifowaniu..

Re: Kartery

: 2016-01-22, 00:09
autor: Muciek
Tak
00151.jpg

Re: Kartery

: 2016-01-28, 14:01
autor: max
Zeby nie zakladac nowego tematu, bo ten swietnie pasuje. Sprawa tak samo dotyczy karterow. Mianowicie czy ktos posiada informacje odnosnie : Jak fabryka skladala kartery nowe, na jakies szczeliwo, moze sama uszczelke czy jedno i drugie. Udalo mi sie kupic fabrycznie nowe oryginalne kartery silnika S01-Z3A Lux, a przynajmniej tak wygkadaja :-) Teraz bede bral sie za skladanie i chcialbym aby bylo jak najblirzej oryginalu. Prosze o pomoc w temacie. Jak bylo szczeliwo / uszczelnienie to jakie, jak byla uszczelka to jakiej grubosci?

Re: Kartery

: 2016-01-28, 14:43
autor: rss
szczeliwo to "hermetic", a uszczelka miala grubosc 0,4 mm, ale i tak warto zadbac o wlasciwe zdystansowanie skrzyni (podkladkami)

Re: Kartery

: 2016-01-28, 16:03
autor: max
Dzięki za ino, przede wszystkim interesowało mnie czy były uszczelki.
:) i ich grubość