Strona 1 z 1
					
				Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-21, 21:56
				autor: bing17
				Witam.
Czy ktoś kto ma doświadczenie w tej materii mógłby krok po kroku napisać jak można profesjonalnie wykonać tą czynność ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 20:38
				autor: mateusz 46
				przyłączam sie do pytania kolegi bing17
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 21:06
				autor: SuLeK
				ja też się przyłączam ponieważ remontuję teraz silnik  w swojej wsk
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 22:03
				autor: rykun
				Najlepiej mieć nowe blachy które będą ciasno siedzieć w przeciwwagach. Czasami starych nie idzie dobrze zamocować jak są bardzo styrane. Można blachy uszczelnić klejem do metalu dodatkowo. Dalej pozostaje zaklepywanie równomiernie po obwodzie małym płaskim punktakiem.
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 22:09
				autor: davidoff
				Poxipol może być, czy też nie? A czy jeżeli spróbowałbym w jakiś sposób np. zaklepać blachy i dodatkowo spróbować oblutować je dokoła coby lepiej się trzymały, dobre by to było czy też nie?
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 22:57
				autor: SuLeK
				mi się wydaje ze lutować to nie bo wtedy waga wału się zmienia a to chyba nie jest wskazane
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-22, 22:59
				autor: wujcio
				po pierwsze to lut się nie chwyci albo odpadnie przy obrotach
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-23, 11:30
				autor: Anzel
				ja w swojej SHL M11 przy remoncie silnika miałem do czynienia z obiema blachami wiszącymi luźno na czopach.Zastosowałem spawanie migomatem a następnie przerwy pomiędzy spawami (2-3cm) wypełniłem klejem,tzw "płynnym metalem" na zasadzie szpachlowania.po dokładnym stwardnieniu (blisko doba) wszystkie spawy i nadmiar kleju dokładnie oszlifowałem zgrubnie kątówką i poprawiłem Dremelem.Wyszło idealnie a przede wszystkim szczelnie.
			 
			
					
				Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.
				: 2009-10-23, 15:26
				autor: czochu
				ja zrobiłem prawie jak w oryginale , załozona blache od strony zewnętrznej co 1,5cm zaklepałem przy uzyciu ostrego meselka (w oryginale było prasowane) , jeżdziłem tak bardzo długo i sie nie odczepiły