Strona 1 z 1

Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-21, 21:56
autor: bing17
Witam.
Czy ktoś kto ma doświadczenie w tej materii mógłby krok po kroku napisać jak można profesjonalnie wykonać tą czynność ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 20:38
autor: mateusz 46
przyłączam sie do pytania kolegi bing17

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 21:06
autor: SuLeK
ja też się przyłączam ponieważ remontuję teraz silnik w swojej wsk

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 22:03
autor: rykun
Najlepiej mieć nowe blachy które będą ciasno siedzieć w przeciwwagach. Czasami starych nie idzie dobrze zamocować jak są bardzo styrane. Można blachy uszczelnić klejem do metalu dodatkowo. Dalej pozostaje zaklepywanie równomiernie po obwodzie małym płaskim punktakiem.

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 22:09
autor: davidoff
Poxipol może być, czy też nie? A czy jeżeli spróbowałbym w jakiś sposób np. zaklepać blachy i dodatkowo spróbować oblutować je dokoła coby lepiej się trzymały, dobre by to było czy też nie?

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 22:57
autor: SuLeK
mi się wydaje ze lutować to nie bo wtedy waga wału się zmienia a to chyba nie jest wskazane

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-22, 22:59
autor: wujcio
po pierwsze to lut się nie chwyci albo odpadnie przy obrotach

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-23, 11:30
autor: Anzel
ja w swojej SHL M11 przy remoncie silnika miałem do czynienia z obiema blachami wiszącymi luźno na czopach.Zastosowałem spawanie migomatem a następnie przerwy pomiędzy spawami (2-3cm) wypełniłem klejem,tzw "płynnym metalem" na zasadzie szpachlowania.po dokładnym stwardnieniu (blisko doba) wszystkie spawy i nadmiar kleju dokładnie oszlifowałem zgrubnie kątówką i poprawiłem Dremelem.Wyszło idealnie a przede wszystkim szczelnie.

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

: 2009-10-23, 15:26
autor: czochu
ja zrobiłem prawie jak w oryginale , załozona blache od strony zewnętrznej co 1,5cm zaklepałem przy uzyciu ostrego meselka (w oryginale było prasowane) , jeżdziłem tak bardzo długo i sie nie odczepiły