Strona 1 z 1
					
				Wał
				: 2010-05-28, 21:26
				autor: mozil407
				Mam pytanie. Jeśli wał przestawi się podczas jazdy, to jakie są tego objawy?
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-28, 21:35
				autor: SuLeK
				taki jak byś jechał na niewyregulowanym motorze tzn przestawiony zapłon
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-28, 21:44
				autor: mozil407
				A może do tego strzelać w tłumik i nie chcieć się wkręcać na obroty???
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-28, 21:45
				autor: SuLeK
				no pewnie że tak
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-28, 22:18
				autor: Wojtek
				Co to znaczy że wał się przestawił? Czop obrócił się względem przeciwwagi? Zamiast wymyślać takie dziwne rzeczy wyreguluj zapłon. Jeśli fabryczny zakres regulacji nie będzie wystarczający to można wtedy myśleć o przestawionym czopie. Sprawdzenie tego to 5 minut roboty. Skąd ktoś na forum ma wiedzieć co się stało z twoim wałem skoro sam nawet tam nie zajrzałeś. Objawy, które opisujesz mogą mieć 5 innych przyczyn.
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 01:18
				autor: sopi220
				zapłon,kondensator,cewka,obcięty klin na wale,przebicie na kablach...itp.
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 09:52
				autor: Wojtek
				O, słuszna uwaga o klinie. Jeśli nie zmieścisz się w oryginalnym zakresie regulacji to bardziej prawdopodobne jest obrócenie magneta na stożku niż całego czopa.
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 10:33
				autor: mozil407
				Wał jest w porządku, ponieważ kiedy ustawiłem tłok w gmp to klin znajdował się na samym dole. A co do samego klina to też jest w porządku.  W swojej poprzedniej wsk, też tak miałem aż z nerwów ją sprzedałem, bo nie było z tym końca. 

 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 10:56
				autor: sopi220
				popróbuj ze świecami,może świeca ma przebicie na izolatorze ew.może być przebicie w miejscu gdzie znajdują się 3 szpilki w karterze do których przykręca się kable prądowe.
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 11:07
				autor: wujcio
				wymień kondensator możliwe ze to jego wina lub cewki zapłonowej
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-05-29, 12:15
				autor: mozil407
				A jest możliwe, że to przez simering?
			 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-06-02, 12:01
				autor: Klaudek
				mozil407 pisze:A jest możliwe, że to przez simering?
Słuchaj, zależy. Jeśli na wolnych pracuje dobrze a nie wkręca się na obroty i słabnie przy dodawaniu gazu to może jedną z przyczyn być simering...
 
			
					
				Re: Wał
				: 2010-06-02, 12:06
				autor: wskocyklista04
				moim zdaniem gdyby simering był wadliwy to by głupiał na obrotach, ciągnął lewe powietrze. Zależy tez jeszcze z której strony simering. Jeżeli ten od sprzęgła to mógłby olej ciągnąć.