problem z 2-ką
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-11-03, 22:20
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
problem z 2-ką
Witam was mam taki problem tego rodzaju iż jadąc wsk-ą nie mogę wsadzić 2-ki bo jest dziwne zgrzytanie dopiero gdy potrzymam to wejdzie. Proszę o porady
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-11-03, 22:20
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- soltys_16
- Posty: 252
- Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
- GG: 1961551
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-11-03, 22:20
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
ale ciągnie sprzęgło czy jak stoisz na wciśniętym sprzęgle to motocykl ciągnie do przodumalinagd pisze:leciutko ciągnie na jedynce
btw. ludzie po polsku nie umiecie pisać czy tak trudno wam rozwinąć wypowiedź stworzyć kilka prymitywnych zdań i napisać o co chodzi ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-11-03, 22:20
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
panowie moim zdanie nie o sprzeglo sie tu rozchodzi tylko o sama skrzynie biegow na ktorej sie niestety nie znam wogole bo nie naprawialem jej jeszcze ani nie rozkrecalem
wiec przestancie gadac ze to sprzeglo bo jak przeciez sie porusza kolega to ok nieprawdaz? jakby bylo odkrecone to by wogole nie ruszyl!
taka informacja ze motocyklowa skrzynie biegow nie potrzebuja sprzegla przy zmianie biegow w gore (i w tylko w gore) - tyczy sie to WSK'i i R1 rowniez (chociaz wytrzymalosc sami wiecie jaka jest) nie radze na wsk zmieniac biegow bez sprzegla aczkolwiek nawet wtedy nie powinny stawiac one az takiego oporu jak kolega napisal
pozdro
PS.
to ze ciagnie n sprzegle to chyba normalne (jak i u mnie) aczkolwiek mogl pasc popychacz sprzegla, raczej nie tarcze
jak sie dobrze wyreguluje to bedzie lekko ciagnac ale to wystarczy zwiekszyc obroty leciutko na gazniku zeby poprostu nie gasl
i odpalac na wlaczonym "luzie"
wiec przestancie gadac ze to sprzeglo bo jak przeciez sie porusza kolega to ok nieprawdaz? jakby bylo odkrecone to by wogole nie ruszyl!
taka informacja ze motocyklowa skrzynie biegow nie potrzebuja sprzegla przy zmianie biegow w gore (i w tylko w gore) - tyczy sie to WSK'i i R1 rowniez (chociaz wytrzymalosc sami wiecie jaka jest) nie radze na wsk zmieniac biegow bez sprzegla aczkolwiek nawet wtedy nie powinny stawiac one az takiego oporu jak kolega napisal
pozdro
PS.
to ze ciagnie n sprzegle to chyba normalne (jak i u mnie) aczkolwiek mogl pasc popychacz sprzegla, raczej nie tarcze
jak sie dobrze wyreguluje to bedzie lekko ciagnac ale to wystarczy zwiekszyc obroty leciutko na gazniku zeby poprostu nie gasl
i odpalac na wlaczonym "luzie"
Piszę poprawnie po polsku!
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
to że u ciebie tak jest to nie znaczy ze tak jest normalnie , właśnie chodzi o to że gdy sprzęgło jest za słabe (motocykl chce jechać do przodu nawet gdy stoimy z wciśniętą dźwignią sprzęgła) czasem bieg może nie chcieć wejść może wystąpić opór a następnie zgrzyt gdyż wałek główny nadal się obracał podczas zazębiania się poszczególnych trybów , rzeczywiście to że bieg stawia taki opór że nie chce wejść autor musiał trochę wyolbrzymić no ale mniejsza oto , poza tym mimo dobrze ustawionego sprzęgła drobne zgrzyty w skrzyni mogą występować gdyż skrzynia w WSK jest jak wiadomo dość starą konstrukcją i nie posiada synchronizatorów które odpowiadają za dokładne rozłączenie biegu i rozzębienie się trybów , żeby zapobiec takim zgrzytom zmiana biegu musiała by być bardziej złożona co w WSK jest nie możliwe do wykonaniarezik pisze:to ze ciagnie n sprzegle to chyba normalne (jak i u mnie)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
- GG: 0
- Lokalizacja: koluszki
- Kontaktowanie:
gdy sprzęgło jest włączone i włączona dwójka to kółko na wałku krótkim zazębia sie z kółkiem na wałku głownym i powoduje moment obrotowy a w przypadku złego wyrególowania sprzęgła dochodzi do tego że wałek krótki się obraca i sie nie zazębia z kółkiem zdawczym na wałku głównym
[ Dodano: 2007-12-02, 22:54 ]
masz racje ale jak się robi to już porządnie
[ Dodano: 2007-12-02, 22:58 ]
zgrzytać to zawsze bedzie ale nie tak że nie można przez to wrzucic biegu więc ja pozostane przy tym sprzęgle
[ Dodano: 2007-12-02, 22:54 ]
masz racje ale jak się robi to już porządnie
[ Dodano: 2007-12-02, 22:58 ]
zgrzytać to zawsze bedzie ale nie tak że nie można przez to wrzucic biegu więc ja pozostane przy tym sprzęgle
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości