PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Odpowiedz
arrturo123
Posty: 14
Rejestracja: 2013-10-04, 19:21
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125,
WFM 125,
K 750,
KOMAR
Lokalizacja: RYBNIK
Kontaktowanie:

PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: arrturo123 » 2013-11-17, 14:11

Witam, czy ktoś posiada wymiary pierścienia odległościowego?
Chodzi mi o jego nominalną grubość.
Mam możliwość dorobienia tego elementu tylko muszę mieć jego dokładny wymiar w stanie nominalnym.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: zmyngut » 2013-11-17, 14:24

Utwardzany jest- czy taki będziesz miał "dorobiony"?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Savier » 2013-11-17, 14:44

Toć to jest w handlu.

arrturo123
Posty: 14
Rejestracja: 2013-10-04, 19:21
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125,
WFM 125,
K 750,
KOMAR
Lokalizacja: RYBNIK
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: arrturo123 » 2013-11-17, 20:16

Tak pierścień będzie utwardzany

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Johnny » 2013-11-18, 09:08

Savier pisze:Toć to jest w handlu.
Dokładnie jak Savier napisał. Po co to dorabiać jak za ludzkie pieniądze można znaleźć oryginał, a dostępne w handlu doróbki wcale złe nie są ... ale jak tam kto chce ;)

Tomasz
Posty: 185
Rejestracja: 2012-10-10, 14:38
GG: 0
Moje maszyny: jakieś cztery tony
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Tomasz » 2013-11-19, 10:13

Dajcie spokój Panowie. Dobrego i porządnego towaru nigdy za wiele. :-D

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: ozi » 2013-12-02, 23:47

jak już ktoś wrzucił taki piękny schemacik to proszę dajcie rozmiar podkładki nr 4 i 5
czy dobrze rozumiem, że jedna idzie przed łozysko a druga pod kosz sprzęgłowy?

Awatar użytkownika
Halski
Posty: 209
Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
...
Lokalizacja: LPU
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Halski » 2013-12-13, 19:12

A jak jest z uszczelnieniami łożyska trybu zdawczego, zostawiamy któreś czy wywalamy obydwa i liczymy, że simmering wystarczy?

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 221
Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
Lokalizacja: Boska Wola
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Kermit » 2013-12-13, 20:41

Uszczelnieniem wałka zdawczego jest tylko simmering w dekielku który też trzeba przykręcić na dobrej uszczelce. Częstym problemem jest wyciek oleju między tulejką nr. 11 a wałkiem zdawczym. Tulejka musi być tak dopasowana, żeby w miarę ciasno wchodziła na wałek i kręciła się razem z nim, poza tym zębatka musi być dobrze dokręcona i najlepiej jest skleić nakrętkę klejem do gwintów, wtedy nie odkręci się sama jak to często bywa.

Awatar użytkownika
Halski
Posty: 209
Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
...
Lokalizacja: LPU
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Halski » 2014-02-04, 17:55

Co się stanie jeśli nie założę podkładki regulacyjnej nr 10 ze zdjęcia powyżej? Wymieniałem łożyska w silniku i teraz mi się skrzynia w karterach nie mieści. Nie wiem jak to się stało bo łożyska mam takie same jak przed wymianą, a skrzynia jest za szeroka o około 1mm. O podkładkach nr 4 i 5 to nawet nie mam co myśleć. Wałek główny i tryb zdawczy ZMD

grześ19
Posty: 144
Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r.
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: grześ19 » 2014-02-04, 19:52

Może wtedy miałeś grubszą uszczelkę? :)
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz

Awatar użytkownika
Halski
Posty: 209
Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
...
Lokalizacja: LPU
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Halski » 2014-02-04, 19:54

żeby było śmieszniej, wtedy był sam silikon

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: ozi » 2014-02-05, 16:23

podkładka 4 i 5 idą na zewnątrz karteru. Sprawdź czy masz dobrze osadzone łożyska. Ja najpierw osadzam segera, potem łożysko wciskam

Awatar użytkownika
Halski
Posty: 209
Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
...
Lokalizacja: LPU
Kontaktowanie:

Re: PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY

Post autor: Halski » 2014-02-05, 18:50

Już znalazłem przyczynę. Zmierzyłem cztery wałki główne i różnica między nimi dochodziła do prawie 1,5mm ZMD oczywiście.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości