Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
-
pawel198804
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-09-04, 22:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel198804 » 2011-09-07, 21:40
Witam.
Czy mógłby ktoś z Was opisać jak początkowo ustawić gaźnik, aby mieszanka była odpowiednia?
W mądrej książce, którą posiadam opisane jest to w sposób dość nie logiczny, bo zaczyna się od "Gaźnik ustawiamy na rozgrzanym silniku". A jak mam go rozgrzać skoro nie wiem, co jak na początek ustawić....
Z góry dzięki za pomoc.
Wszystko co polskie: Fiat 126p FL, a teraz jeszcze WSK 125 M06B1.
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-09-07, 21:47
Do rozregulowanego gaźnika osobiście podchodziłem w taki sposób, że iglicę ustawiałem jak książka mówi. Przepustnicę śrubką podnosiłem nieznacznie i do tego powietrze od stanu całkowitego dokręcenia okręcałem o 3-4 obroty. Silnik zwykle zapalał na wysokich obrotach, które w/w śrubkami dało się na szybko zregulować do przyzwoitego poziomu. Jeżeli nie zapalał dodawało się trochę gazu i jakoś zapalał. Ale jak silnik ciężko łapie na dobrze wyregulowanym gaźniku (bo np. zapłon jest źle ustawiony albo jest mocno zużyty) to może być problem zapalić na tak ustawionym gaźniku.
-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-09-07, 22:19
Wysoko przepustnica ,książka podaje 3/4 wykręconej długości śruby.do tego jak johny pisze od dodatkowego powietrza wkręcić na max i wykręcić 2-4 obroty.Próbować odpalić z gazem bo chyba nawet książka tak zaleca,jak obroty są za wysokie to opuszczasz przepustnica i dalej czekasz aż się zagrzeje ;d
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości