Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
-
zawada55
Post
autor: zawada55 » 2011-12-01, 18:18
Witam,
mam problem z dymiącym na biało silnikiem, tzn tak: siagalem koło do wymiany dętki i motor oparłem na przednim widelcu bo kombinowalem jeszcze cos z tylu dlatego bylo mi tak wygodnie ze tylne musialo byc w gorze? I teraz pytanie za 10pkt <bez 500zl>

czy od tych przechyłów mógł olej poleciec do tłumika bo delikatnie kapie z tłumika a jak odpale strasznie kopci, dodam tylko ze dzien wczesniej bylo okey...
Pozdrawiam!

-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-12-01, 19:41
Simering od strony sprzęgła walnięty
Trzeba kupić nowy ,rozpołowić silnik i wymienić
-
zawada55
Post
autor: zawada55 » 2011-12-01, 20:17
i to tak z dnia na dzien bez jezdzenia by simmering szczelil? narazie jestem na fazie płukania zbiornika, czyszczenia gaznika itd. po wyczyszczeniu wlalem strzykawka paliwo do gaznika i nawet nie zdazyl sie zagrzac, silnik byl odpalany na 30sek gora 1 min a w przechyle troche stal wiec i stad moje przypszczenia... zaloze zbiornik olej z kolanka i tlumika sie wypali jak troche przejade, zobaczymy co dalej bedzie sie dzialo...
A nadal sie nie dowiedzialem czy przy takim przechyle jest mozliwosc przedostania sie oleju do tlumika...
Ostatnio zmieniony 2011-12-01, 20:26 przez zawada55, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-12-01, 20:25
Tak może być.
Wydech to wypal w ognisku; olej sie nie wypali z wydechu tak łatwo podczas jazdy
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2011-12-01, 21:59
zawada55 pisze:A nadal sie nie dowiedzialem czy przy takim przechyle jest mozliwosc przedostania sie oleju do tlumika...
Przecież logicznym jest że olej nie wziął się z kosmosu lecz z komory skrzyni korbowej, prosto ujmując zdechł Ci simmering przez co olej przedostał się do komory korbowej a co za tym idzie do tłumika powodując ekstremalne dymienie.
1.Zobacz czy nie ubywa Ci oleju w skrzyni. Będziesz wiedział szybciej zanim wypalisz i zdiagnozujesz to poprzez tłumik.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-12-02, 09:49
Po przechyle właśnie tak będzie gdyż simering znajduje sie z przodu silnika; przy przechyle olej spływa właśnie w miejsce gdzie jest łożysko a za nim simmering , poziom oleju przy uszkodzonym simmeringu jest wystarczająco duży żeby został zassany stąd ten cały objaw przy przechylaniu motoru . Jak dolejesz oleju do skrzyni w normalnej pozycji to samo będzie
-
zawada55
Post
autor: zawada55 » 2011-12-02, 11:17
czyli nieunikniona jest wymiana... więc kolejne wieczory w garażu:) nie wiem czy moja wątroba to wytrzyma:P ale będzie fajnie bo rozłożyć to dam radę ale złożyć może być mały problem:) wiec oczekujcie nowych postów:P dzieki za pomoc!
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-12-02, 11:26
Ale dymi Ci na biało czy niebiesko?
Ma problemy z odpalaniem?
Jak wygląda świeca?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamil* » 2012-01-30, 19:29
zawada55 pisze:czyli nieunikniona jest wymiana... więc kolejne wieczory w garażu:) nie wiem czy moja wątroba to wytrzyma:P ale będzie fajnie bo rozłożyć to dam radę ale złożyć może być mały problem:) wiec oczekujcie nowych postów:P dzieki za pomoc!
Budwa silnika jest prosta jak budowa cepa spokojnie dasz radę

A co do dymienia to jak koledzy piszą padł ci simering od strony sprzęgła... Miałem to samo wsk kopciła jak stara ku** i mocy nie miała. Przyczyna simering.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość