Strona 1 z 2

Ile kosztuje kompletny remont silnika?

: 2007-10-27, 21:09
autor: kamil355
ile kosztuje remont silnika 125
wszystko
uszczelki
łożyska
simeringi
łożysko na korbowodzie
kliny
tłok
pierścienie
ile to kosztuje??

: 2007-10-27, 21:11
autor: Wężu
Wejdz sobie na http://www.skuterdebica.hg.pl spisz sobie wysztkie ceny i dodaj do siebie ;-)

: 2007-10-27, 21:14
autor: kamil355

: 2007-10-27, 21:17
autor: Wężu
A takie łożysko da się dostać?? Bo ja na necie nie widziałem a skoro na necie nie ma to raczej trudno z tym.

: 2007-10-27, 21:20
autor: kamil355
ale zmieszcze sie 150 zł ??
;-)

: 2007-10-27, 21:22
autor: 1angel
komplet łożysk z simmeringami ok. 5zł jak kupujesz w sklepie a jak w hurtowni to wyrobisz sie w 20zł ;)

: 2007-10-27, 21:32
autor: Wężu
Tłok kosztuje 11 zł, orginał 28 zł, pierścionki to koszt ok 4 zł, simmeringi w hydraulicznym po 60 gr, komplet uszczelek 7 zł, a łożysko nie wiem ;-)

ps. takie ceny są u mnie nie wiem jak gdzie indziej.

: 2007-10-27, 21:33
autor: kamil355
a jak sie czyść tłumik

czy http://moto.allegro.pl/item260118771_cr ... ostka.html taka kostka by była dobra do mojej wski

kto wie ile kosztuje malowanie proszkowe ??
błotników i baku

: 2007-10-27, 21:35
autor: Wężu
Tłumik najlepiej wypalić. Jesto tym obszerny temat na forum.
kamil355 pisze:taka kostka by była dobra do mojej wski
Koleś, nie dobijaj mnie... to jest kosta do mini crossa 10 a WSK ma opone 18.

: 2007-10-27, 21:39
autor: kamil355
a to http://moto.allegro.pl/item261347360_op ... ostka.html
???


wiem wiem jestem troche w tym ciemny :cry:

: 2007-10-27, 21:47
autor: Wężu
Ta też jest zła ;-) http://www.allegro.pl/item256251722_cro ... m_022.html Ta powinna być dobra. Chodz nie wiem czy jest sens zakładać kostę bo z Wueski 125 crossa nie zrobi bo silnik za słaby. Jak nie wierzysz to spytaj się Vipera on miał w VRC silnik od Wueski.

: 2007-10-27, 22:34
autor: 1angel
coś mi się zdaje że kolega ma w planach budowę kolejnego wueskokrosa , pozwolę sobie zacytować słowa pewnego użytkownika polmotu które moim zdaniem są jak najbardziej trafne do takiej sytuacji
z wueski cross jak z pizdy gwóźdź
brzmiało to mniej więcej w ten sposób , chyba że plany są inne wtedy olej tego posta jeśli jednak nie zastanów się po co ci to , zrobisz remont a w terenie długo ci i tak nie pociągnie a na dodatek będzie gówno warta , a gdy powrócisz do oryginału z całą pewnością zyska na wartości

: 2007-10-27, 22:38
autor: Wężu
A ja przytoczę jeszcze jeden cytat:
Z Junaka Ch*j nie chopper, Z WSK'i ci*a nie cross.
Jeśli zamierzasz zrobić z niej corssa to uwierz mi że nie ma sensu lepiej juz kupic za 2 stówy gotowca niż niszczyć kolejny zabytek.

ps. jesli coś przestawiłem w cytacie to przepraszam.

: 2007-10-28, 09:49
autor: marc1990
hehe moje słowa,sam miałem crossa z wsk 125 i powiem ci ze silnik jest słaby,jak mu zmienisz przełozenia zeby miał troszku mocy to poleci ci max 50kmh,przechodziłem to u siebie
i teraz zrobiłem kapitalke silnika z wsk wyszło mi to 50 zł,wypucowałem i postawiłem na szafke w garazu i niech czeka na lepsze czasy,a do crossa wsadzam silnik 14 konny wysokoobrotowy z mińska 125 92rok,takze wierz mi silnik od wsk nie zabardzo sie do tego nadaje,chociaz na początek nie jest zły,ale szybko ci sie znudzi

: 2007-10-28, 10:44
autor: Viper
Jak robisz crossa to pewnie podnosisz tył, podniesiesz tył - musisz dawać jakiś ślizg łańcucha żeby nie szlifował wahacza, dasz ślizg - będą opory tarcia, będą opory tarcia - straci moc. Ja w VRC miałem tak że jak jeździłem na trasy na szose, to podejżewam że na oryginalnych przełożeniach nie przekraczałem 50km/h a jak motor zobaczył górkę chociaż z kilometra od razu zwalniał. Jazda powinna być przyjemna a zrobiła sie tak uciążliwa że aż mi sie nie chciało siadać na na motor. Kostka aż tak duzo mocy nie zabiera jak sie wydaje. Ja miałem kostke 110x90x18 (chyba) i do tego zębatke 11z z przodu i byłem zadowolony.

: 2007-10-30, 15:50
autor: Firewall
Echh nie wiem czemu ludzie się tak uparli na te crossy z WueSeK... :-?
Cross to ma być hardcore, więc nie wiem czy dla niektórych S01 to jest taki hardcore, żeby robić z tego coś w stylu crossa :| Jak pojeździłem troche MZtką i potem przesiadłem się na WSK to nie czułem, że to jedzie... :P

: 2007-10-30, 21:18
autor: 125 arek
dokładnie mam to samo dziś mz sobie śmigałem po 80 90 pod sporą górkę a wsk to pod nią ledwie 30 idzie

: 2007-10-30, 22:59
autor: ŻbiKu
Wiecie S01 to konstrukcja lat 30`, W2B 60` a do którego produkowano pisać chyba nie muszę bo szczerze mówiąc aż wstyd tak przestarzałe konstrukcje tyle czasu produkować :>
silnik MZtki to nowocześniejszy motocykl w porównaniu do silników wcześniej wymienionych, poza tym 21KM przy 7KM robi swoje..

Ja w WSK nie szukam mocy, a pasję i sentyment do polskiego sprzętu. Mogłem kupić MZ. Silnik WSK jest jaki jest, kupiłem bo chciałem, wady znam, zalety też. Moc również. W WSK niczego więcej nie szukam niż frajdę jeżdżenia czymś takim po szosach w mieście i za nim :)

: 2007-11-01, 21:10
autor: Alien
Ja w WSK nie szukam mocy, a pasję i sentyment do polskiego sprzętu. Mogłem kupić MZ. Silnik WSK jest jaki jest, kupiłem bo chciałem, wady znam, zalety też. Moc również. W WSK niczego więcej nie szukam niż frajdę jeżdżenia czymś takim po szosach w mieście i za nim :)
Myślę dokładnie tak samo :zdrowko: Wg moich szacunków na remont pójdzie tyle pieniędzy ze spokojnie mógłbym kupić ładną ETZ:)

: 2007-11-01, 21:27
autor: Firewall
Właśnie WSK jest do spokojnego śmigania, a jak ktoś szuka wrażeń no to sory, ale chyba nie tędy droga :]