Nie dotarłem do tego wątku, a to że szlifowane czopy po wciskani to strasznie nietechnologicznie, choć bardzo na skróty przy produkcji. Zapewne tak zrobili, bo materiał przeciwwag plastelinowy i czopy przy wciskaniu "płyną na boki", co witać po nierównych odciskach po bruzdach czopów, więc se chłopcy poradzili... Jestem przyzwyczajony do innych standardów, w H-D i Indianie przeciwwagi wymienne w modelach o tej samej pojemności i typie silnika, ba można nawet inne odległe roczniki przemieszać i się centruje do średnio 0,02 na stronę. Foty w weekend zapodam.Muciek pisze:Było pisane na forum że szlifowali czopy po złożeniu. Pokażesz jakieś fotki ?
Tak poza tematem nowego wału, to oryginalne korbowody też się zmieniały w W2A ( czyli M11W) korba delikatniejsza i lżejsza 192 gr, węższa w miejscu stopy - ok 16 mm, trzon 4,5 mm. W W2 czyli Gazeli stopa szersza ok 17,2 mm z bardziej "mięsistą stopą", grubość trzonu 5mm, waga korby 228 gr. Obie korby na czop 21,2 mm i trzy rzędy rolek, a otwory wyważające w tych samych miejscach fi 20 mm. Stąd różnica w wyważeniu Gazela - 45%, M11W - 49%.