Strona 1 z 1
					
				Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 09:58
				autor: bastolino
				Witam...
Remontuję silnik WSK 175. Stary tłok był rozmiarowo na 2 szlif. Pytanie czy jak teraz kupię nowy tłok na 3 szlif to da się go wykonać na tym cylindrze (nie mam możliwości pomierzenia cylindra)? Czy może były przypadki, że z 2 szlifu od razu na 4.
Pozdrawiam...
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 10:36
				autor: AudioBas
				Zależy jak mocno masz zajechaną tuleje i duży próg 

 
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 10:47
				autor: bastolino
				Witaj...
Jak to zdiagnozować tak na szybko?
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 12:42
				autor: Jawer
				na szybko to musisz iść do kolesia co będzie robił Ci szlif i to on zadecyduje.
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 12:47
				autor: bastolino
				Witaj...
Tak właśnie myślałem....
Pozdrawiam...
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 13:58
				autor: iron_bird
				Był przypadek(w którymś temacie na forum), że ktoś z 1 szlifu musiał czwarty od razu robić  

 
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 15:54
				autor: Skinder
				iron_bird pisze:Był przypadek(w którymś temacie na forum), że ktoś z 1 szlifu musiał czwarty od razu robić  

 
To byłem ja, i cylinder nie miał jakoś widocznego progu wcale. Także nie powinno się tym jakoś bardzo sugerować.
 
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 18:09
				autor: Jawer
				na dole przy kanałach dolotowych zazwyczaj jest bardziej zużyty.
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 18:51
				autor: Alien
				Jawer pisze:na dole przy kanałach dolotowych zazwyczaj jest bardziej zużyty.
A czym miało by to być spowodowane? Od zawsze byłem przekonany że gładź najbardziej zużywa się przy oknie wydechowym.
 
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 21:49
				autor: iron_bird
				Alien pisze:Jawer pisze:na dole przy kanałach dolotowych zazwyczaj jest bardziej zużyty.
A czym miało by to być spowodowane? Od zawsze byłem przekonany że gładź najbardziej zużywa się przy oknie wydechowym.
 
Jawer ma racje, z kobuzem dostałem taki cylo co jest na 1wszym szlifie, ale ma próg pod glowica oraz przy kanalach, mysle ze juz sie nie nada nawet na czwarty szlif, musial go jakis lesny katmistrz uzytkowac  

 
			 
			
					
				Re: Stary tłok a nowy tłok?
				: 2012-11-24, 22:14
				autor: Alien
				Pierścienie się rozprężają na oknach wiec logicznym jest ze przy oknach jest większe zużycie. Mimo wszystko i tak na wydechowym będzie największe.