Alien pisze:szymon_wolebez pisze:Rodzaj zabezpieczenia zależy od tego jakie mamy w tłoku wcięcie.
TAK
szymon_wolebez pisze:Jak kanciaste ro seger a jak zaokrąglone to drut.
TAK
Nie ważne czy wossner, może być jakikolwiek pod sworzeń fi18.
szymon_wolebez pisze:To jak takie zabezpieczenie później zgrabnie wyjąć bez dorabiania okienka do tego celu.
Uciąć korbe kątówką
bez okienka nie da rady, nawet z nim nie jest to łatwe.
Ja zaobserwowałem taką zależność.
Jak poczytam na dany temat np. tak jak tu o zabezpieczeniach to już coś we mnie wprowadza niepokój. Myślę sobie kurcze zaraz mi strzeli zabezpieczenie i będzie draka. Jednak jak zakładam komplet nie wiedząc o tym to śmigam bez głupich myśli i kręcę/połykam te kilometry.
Chyba sam się nakręcam i wprowadzam w panikę
To, że zabezpieczenie wypadnie to losowa sprawa, chyba, że faktycznie jest założony seger zamiast drutu.
Nie mam mocy w maszynie a jakoś jeżdżę na co dzień. Myślę aby zrobić szlif, założyć super tłok z epoki, super zabezpieczenia i mieć niezawodny sprzęt i moc. Jednak jak tak z praktyki widzę to i tak coś będzie do robienia. Niema pewności, że taki tłok, czy remont podziała tyle ile bym zakładał. Robiłem i co po 4 tys. mi szwankuje
a nadal jeżdżę.
Trochę strzela, przerywa ale ciągle na chodzie, dziś od tak 100km i wiem, że jutro spokojnie drugie tyle przejadę. Lubię to, frajda z jazdy, to jak telepie, wsłuchać się w silnik itp.
Dzięki Alien za odp.