- 
				
								wujcio							
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wujcio » 2012-09-09, 11:16
			
			
			
			
			ja nie wiem z czym ty tu masz problem... bo przecież inaczej tego nie da się poskładać..
siwy1_20 pisze:
sprężyna.jpg
Problem ślizgającego sprzęgła wraca jak bumerang.  Dzisiaj rozebrałem kosz sprzęgłowy by dowiedzieć się w czym tkwi problem. 
I teraz mam parę pytań: 
1. Czy sprężyna ma być zawleczona za ten element?
2. Czy ta część ma najść na tą zaznaczoną? 
3. Jak mocno mam dokręcić sprężynę ?
 
1. TAK
2. TAK
3. Maksymalnie do Oporu
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 siwy1_20
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: siwy1_20 » 2012-09-09, 12:32
			
			
			
			
			Wszystko będzie wiadomo jutro. Wczoraj do póznych godzin nocnych składałem to sprzęgło , dekiel skleiłem silikon+uszczelka i jutro wleje świeży olej zobaczymy czy dalej będzie się ślizgać...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								wujcio							
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wujcio » 2012-09-09, 14:44
			
			
			
			
			w jednym z tematów opisywałem jak poprawnie zamocować zabierak i jak go jeszcze naprawić ewentualnie bo on też ma kluczowe znaczenie.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 siwy1_20
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: siwy1_20 » 2012-09-10, 16:49
			
			
			
			
			Panowie i panie WSK śmiga jak nowa  zero ślizgania sprzęgła. Opijam właśnie ją żeby nie zapeszyć  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 siwy1_20
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: siwy1_20 » 2012-11-05, 17:42
			
			
			
			
			Wracający jak bumerang problem z sprzęgłem. Znowu ślizga więc zrobiłem nowe fotki
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: auriol77 » 2012-11-05, 19:43
			
			
			
			
			Tej podkładki ma tam nie być. Tarcza po wyciśnięciu sprzęgła "lata" bo przecież musi się zrobić miejsce ,żeby tarcze się rozeszły i sprzęgło rozłączyło. To chyba logiczne.
Śruba sprężyny ma być dokręcona do końca ,ale z wyczuciem.
Co do zagięć to tak jak zaznaczyłeś do środka.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-12-20, 20:46
			
			
			
			
			
			
									
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Łukasz S.							
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Łukasz S. » 2012-12-20, 22:16
			
			
			
			
			Widać, że ten korek trochę mniej gównolitowy.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: auriol77 » 2012-12-20, 22:33
			
			
			
			
			Wyglądają naprawdę konkretnie w porównaniu do tych już znanych. Na allegro wysyp jest właśnie towaru. Sam jestem ciekaw. Tarcze prawie w całości wypełnione więc zwiększy się powierzchnia przylegania do przekładek i sprzęgło w teorii powinno być mocniejsze.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-12-20, 22:35
			
			
			
			
			Wyglądają na porządne, opis z aukcji:
 na aukcji kupujesz zestaw 4szt. tarcz sprzęgłowych
tarcze bardzo wysokiej jakości
okładzina cierna z najlepszych materiałów, prasowana ciśnieniowo
(w odróżnieniu od korkowej - wypadającej tandety)
postaw na  JAKOŚĆ!!!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Alien							
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Alien » 2012-12-21, 01:42
			
			
			
			
			Z moich informacji wynika, że to cudo to tarcze z indyjskiej SHLki czyli Rajdoota. A że u nich ciągle to śmiga to i tarcze są potrzebne 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-12-21, 01:52
			
			
			
			
			Alien pisze:Z moich informacji wynika, że to cudo to tarcze z indyjskiej SHLki czyli Rajdoota. A że u nich ciągle to śmiga to i tarcze są potrzebne 

 
A jak tam kosz wygląda może też podobny?
Serio jak SHLka:

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Wężu							
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Wężu » 2012-12-22, 12:35
			
			
			
			
			
			
									
									Jeżdżę motocyklem WSK 
 Ekipa Południe®
Ekipa Południe® 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2013-01-19, 22:12
			
			
			
			
			Powiem Wam, że jakość mega mega zadowalająca!
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: auriol77 » 2013-01-19, 23:32
			
			
			
			
			Jeździłeś na nich ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Alien							
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Alien » 2013-01-20, 00:07
			
			
			
			
			auriol77 pisze:Jeździłeś na nich ?
Przecież dobrze wiesz, że nie...wstawił zdjęcie bo dopiero kupił. Ja zanabyłem je parę miesięcy temu w Dębicy jak ich jeszcze nie było na allegro, ale w styczniu nie oblatuję sprzęta 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: auriol77 » 2013-01-20, 10:24
			
			
			
			
			Po Audiobasie wszytkiego można się spodziewać  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								SEBA							
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
 Čezet 350 472.6
- Lokalizacja: Hajnówka
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SEBA » 2013-01-20, 14:13
			
			
			
			
			To tworzywo ala korek jest przyklejone do tarczki czy jest wciśnięte jak korek?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Alien							
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Alien » 2013-01-20, 14:16
			
			
			
			
			Z moich obserwacji wynika że jest przyklejone i po prostu zagniecione. Ale głowy nie dam bo nie próbowałem tego targać. Chyba że Audio spróbuje przekłuć szpilką i będziemy wiedzieć 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2013-01-20, 22:21
			
			
			
			
			Nie da rady tego przekłuć szpilką - próby dokonywałem w różnych miejscach wielokrotnie 
 
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość