Strona 2 z 2

Re: GM24U1 w 060

: 2012-12-15, 19:06
autor: probiez
Negro pisze:
probiez pisze:Z tego co Ja wiem to wsk pa przepustnice ściętą pod kątem 45 stopni a Junak 35 stopni i są jeszcze przepustnice ścięte pod kątem 30 stopni ( chyba w gm24u1>> shl) poza tym różnią się dyszami (przepustowością) ale tu dokładnie nie pamiętam.

Chciałbym uzupełnić wiadomości, co daje ścięcie przepustnicy 35 stopni a co 45 stopni?
Te 45 stopni pomyliło mi się >>> jest przepustnica 30 i 35

Re: GM24U1 w 060

: 2013-03-31, 13:40
autor: Dymacz
zubr9471 pisze:Różnic konstrukcyjnych między tymi gaźnikami było kilka. Co do odmiany 24, to szczegółowych informacji nie mam. Znam różnice między odmianą 26 stosowaną w Junaku i w WSK, bo mam takie motocykle i znam je dobrze. Swego czasu kupiłem nowy gaźnik do WSK 175 i przystosowałem go do Junaka. A więc różnice między GM26U1 i U3 są następujące: rozmiar głównej dyszy paliwowej, kąt ścięcia przepustnicy, wysokość wystawania brązowej tulejki w korpusie gardzieli i szerokość powietrznego kanału obejściowego w korpusie gardzieli. Pewnie w gaźnikach serii 24 różnice są podobne. Co do dyszy wolnych obrotów to jest ona wszędzie taka sama i ma rozmiar 45.
Przepraszam za odkop, ale żeby nie zakładać nowego tematu:
Tą dyszę da się wymienić?
Bo z tego co widzę, na skuterdebica jest do kupienia luzem
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1739
I jest też korpus gardzieli
http://skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2445
Lecz nie wiadomo, czy ta dysza już tam jest, czy jest w odlewie czy jak?

Bo znalazłem goły oryginalny korpus gaźnika 26U3 i przepustnicę ściętą pod kątem 30 st która nie ma wyczuwalnego luzu w korpusie, myślałem żeby kupić ten korpus gardzieli i złożyć gaźnik. Dobre rozwiązanie?