Strona 2 z 2

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-17, 22:25
autor: Alien
R2 w Dębicy nie ma już od dawna.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 12:43
autor: wujcio
Alien pisze:R2 w Dębicy nie ma już od dawna.
wiem dlatego lepiej kupić R3 i mieć spokój
wujcio pisze:na Twoim miejscu kupił bym org tłok ze Skuter-Dębica na 3 szlif i po sprawie.
Wtedy jest pewność....

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 13:24
autor: Alien
Przeciez nie do Ciebie pisze bo wiem ze wiesz :D
ps. przetestowales juz gaxnik czy nie?

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 21:15
autor: hans
Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 21:20
autor: Savier
Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli.
Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 21:35
autor: hans
Savier pisze:
Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?
Dyskutujesz jakbyś wszystkie mądrości zjadł a w rzeczywistości nie masz pojęcia o czym mówisz. Nie czepiaj się słówek każdy wie o co chodzi, sorry ty nie wiesz.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 21:41
autor: Johnny
Hans uważaj bo Cię zabanują ;)

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 21:47
autor: Savier
Śmiem twierdzić, że wiem, iż mówię o średnicy tłoka. Nawet gdyby ją pominąć to milimetr tłok wyżej od osi sworznia i znowu kupka. Milimetr mniejszy rowek tłoka i masz po cylindrze. Wiem, że się czepiam, ale wg mnie 1mm to sporo biorąc pod uwagę to, że mówimy o tłoku.
Hans uważaj bo Cię zabanują ;)
Jenny, wkurzacie już mnie tym :D. Nikt się widzę tutaj nie zna na żartach. W całej swe krótkiej karierze dałem bodajże 4 bany z czego 2 Tukanowi i Skinderowi. Ja naprawdę jestem grzeczny, tak tylko co jakiś czas pogrożę palcem :P.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 22:00
autor: wujcio
hans pisze:Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.
no nie wmawiaj że dobry gorzycki tłok jest gorszy niż chińsku lub almot bez przesady...
Wiadomo że jeśli dopasujesz długość tłoka odpowiednio wszystko będzie ok.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-08-18, 22:39
autor: Alien
1mm w góre od osi sworznia to jest w ch** biorąc pod uwagę że odległość denka tłoka od komory ma (w głowicy na standardzie) od 0,7 do 1mm.

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

: 2011-12-02, 19:06
autor: kamil_Ziomek
To ja coś dodam od siebie na temat tłoków ze skuter-dębica . Podróbka za około 18zł (dawno kupowałem) jest dobra oryginał kupiłem i silniczek czeka na remont a trochę mało mam czasu na to. Ale widziałem 3 wski co śmigały na tych podróbkach i nikt nie miał z nimi problemów.