Strona 1 z 1
Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-08-21, 23:57
autor: shel82
Witam, mam pytanie bo szukam na forum i czytając posty, które zaczynają się wykluczać dostaję głupawki, a założyłem się ze znajomym o piwo
Jak wygląda blokada kierownicy i skrętu w Lelku dla kolejnych roczników tj. 76 i 77, bardziej chodzi mi koniec produkcji (mile widziane zdjęcie)?
Jak widzę cisza w temacie, dlatego może zamieszczę zdjęcie (poglądowe) w zaznaczonym miejscu powinna być rurka czy oczko i jak się to ma do rocznika?
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-11, 20:04
autor: shel82
Załączam jeszcze zdjęcia samej półki, bo także nie wiem czemu są dwa rodzaje?
1 zdjęcie z pełnym otworem zamkowym
2 zdjęcie tylko otwór
więc jak to jest?
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-12, 13:25
autor: Savier
Nowsze miały rurkę w ramie - w półce tylko otwór.
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-12, 18:57
autor: shel82
Savier pisze:Nowsze miały rurkę w ramie - w półce tylko otwór.
Hmm, a nie było czasm odwrotnie?
Masz może zdjęcie zamontowanego zamka w takiej półce,?
Aha i jeszcze jedno pytanie, bo to zdjęcie z błotnikiem to foto Lelka z 1977r (według dowodu rejestracyjnego) chociaż co ciekawe na tabliczce znamionowej słabo widać, ale chyba jest '76...
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-12, 21:20
autor: Savier
Patrząc po numerze to albo bardzo wczesny 1976, albo 1975. W przypadku motocykli tego typu często mylono datę produkcji z datą pierwszej rejestracji - stąd pewnie 1977... Mój teoretycznie był z 1978 zamiast 1976

.
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-14, 17:09
autor: shel82
Savier pisze: Mój teoretycznie był z 1978 zamiast 1976

.
Zapytam z ciekawości - można coś z tym zrobić?
Re: Blokada kierownicy i skrętu (WSK Lelek)?
: 2015-09-14, 18:53
autor: Savier
Mi wyszło na przeglądzie - parę telefonów do Karyny z WK, sprawdzenie w archiwum i mam po staremu

.