Mateusz, przeczytaj to co napisałem a dowiesz się, że to dokładnie to co ty :> (to nie szwy tylko odciśnięty wzór)
A propos dziur to chodzi o to siedzenie z aukcji :
- ma inny kształt zaokrąglenia z tyłu
- ma inny kąt schodzenia tyłu
- ma krótsze tylne zaczepy mocujące (bo blacha siedzenia jest bliżej ramy)
- ma OTWÓR w blasze (tu gdzie idzie błotnik)
- ma przeszycia wykonane nitką
ushol pisze:Wydaje mi się, że stosowano siedzenie takie jak na aukcji, którą podałem u góry, a to ze względu na to, że gumy, które stykają się z ramą motocykla w siedzeniu z tłoczeniem pod błotnikiem są na takich podniesieniach widać na zdjęciu, które dodał Mateusz WSK, a co oznacza, że siedzenie byłoby dużo wyżej nad płytkim błotnikiem, który to stosowano. W siedzeniu z aukcji nie ma takiego podniesienia, więc elegancko pasowało, by z błotnikiem.
To, że ci się wydaje to nic nie znaczy :>
Nie rozumiem jednak Twojego dalszego wywodu. To siedzenie od WSK 175 M21W2 z pierwszych lat produkcji (nota bene mam takie samo w PAKu) lub od Exporta. Identycznie wygląda siedzenie od zwykłej B3 tylko nie ma przeszyć i zamiast ramki alu są nity.
W Lelku powinno być siedzenie z ramką alu ale bez dziury w blasze i z podniesionym tyłem (ma wtedy dłuższe mocowania do ramy a gumy przylegające do niej są na wspornikach).