Strona 1 z 1

Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-26, 20:27
autor: pawelek
Witam. Po malowaniu jestem na etapie składania swojej m06-64. nie wiem za bardzo jak wykonać zatrzask bo był jakiś taki połamany od czasu kupna czy ktoś dysponuje jakimś zdjęciem jak taki zatrzask jest wygięty oryginalnie. Teraz najważniejsze pytanie tego tematu czy ten zatrzask jest potrzebny skoro funkcje utrzymywania stopki pełni sprężyna. Jeśli ktoś wie to proszę mi napisać dlaczego w dwu ramówkach montowano te zatrzaski skoro jest sprężyna.
Ps. Pilnie potrzebuje stopkę centralna do dwu ramówki nie połamana i pospawana bo bez niej ciężko coś dalej działać

Re: Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-27, 02:05
autor: sopi220
zatrzask po to żeby ci nie stukało podczas jazdy.w b3 jest odbojnik gumowy zamiast zatrzasku.

Re: Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-27, 11:39
autor: pawelek
Trochę nie mam pomysłu jak wykonać taki zatrzask przy okazji znalazłem coś takiego czy ten zatrzask zdawał by egzamin w WSK.
http://allegro.pl/shl-m04-zatrzask-podn ... 18033.html

Re: Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-27, 11:44
autor: xradusx
Nie. Paweł to jest zwykła blaszka wieczorkiem wrzucę ci foto jak w oryginale była ona ukształtowana ponieważ mam fotki w drugim laptopie

Re: Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-27, 11:48
autor: pawelk1993
Tak wygląda od B1 :) .
Można powiedzieć, że jest taki sam jak w SHL tylko wygięty ;) .
(Zdjęcie nie jest moje, mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi )

Re: Zatrzask podstawy centralnej dwuramówka

: 2011-01-31, 23:53
autor: pawelek
próbny zatrzask mniej więcej wygięty. Pojawia się jeszcze jeden problem a nie chce zakładać nowego tematu jutro wybieram się do tokarza potrzebuje wymiary tulejek stopki centralnej do WSK dwu ramówki czy taka tulejka ma kołnierz z jednej strony jak ktoś ma akurat rozebrane to może pomorze