WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: adimen2007 » 2011-01-30, 00:17

Cylek rewelacyjnie Ci wyszedł, mi się podoba. Tak przy okazji możesz podać jak nazywa się farba sam nie długo oddaje do piaskowania i szukam jakiejś godziwej farby.

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-01-30, 00:28

Dzięki Alien za podpowiedzi. Wujek jest tokarzem to szybko pyknie mi taką tulejkę i dopasuje na wcisk więc będzie gitarka.
adimen2007- farba nazywa się Champion.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: adimen2007 » 2011-01-30, 00:35

Czy to będzie odcień RAL 9005 mat?

http://www.champion.org.pl/index-3.html

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-01-30, 00:52

Tam masz 'żaroodporne' i kolor czarny. Nie ma podane że mat. Ale moim zdaniem cylinder ładnie wygląda.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-02, 23:24

Dzisiaj odebrałem z lakierni felgi. Kolor moim zdaniem wyszedł ładnie. Płaciłem 40zł od felgi nie wiem czy drogo ,wydaje mi się ,że cena rozsądna. Jutro założę nowe dętki i oryginalne oponki. Dziś również wysłałem paczkę z elementami do chromu i ocynku. Myślę ,że za jakiś tydzień będę już je miał u siebie. W piątek jadę odebrać wał z regeneracji i pęknie 120zł. Po odbiorze zajmę się składaniem silnika ,lecz muszę jeszcze dotoczyć brązową tulejkę do skrzyni.Prace idę powoli ale do przodu : )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: wujcio » 2011-02-02, 23:38

malowanie fajne sam mam taki kolor na kolach od WFM (narazie w częściach)

Tylko czemu nie rozebrałeś kol?
piasty w polerkę szprychy w ocynk obręcze w proszek... tak to trochę na skróty ;p

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-02, 23:49

No na skróty :D Piasty mógłbym dać do chromowania ale później by mi szprychy nie powchodziły. Polerka zaraz by zaszła. Wujcio a Ty ile płaciłeś za malowanie obręczy ?
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: wujcio » 2011-02-02, 23:53

co byś gdzie dał? Piasty aluminiowe hahaha :D
Chyba do polerowania aluminium się nie chromuje (jest tylko kilka zakładów w Polsce co się tym trudni)
Na pewno mniej niż ty za całe koła: malowałem z WFM: 4 obręcze i 6 kompletów piast z deklami (metalowe) zapłaciłem coś koło 200 zł ;)

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: WSK » 2011-02-02, 23:55

E, po co polerka, po co chromowanie, wystarczy wydobyć czysto aluminiowy kolor bez żadnych upiększaczy, nowe szprychy albo stare w ocynk ;)

Będzie to się odróżniało jak dasz na przednią felgę metaliczny dekielek, no chyba że i jego pomalujesz.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Stary » 2011-02-02, 23:56

Malowałeś:
- 7 obręczy (z czego dwie zostały na ozdobę :P)
- 3 piasty tylne, 3 dekle, 2 (?) zabieraki
- 3 piasty przednie, 3 dekle

No i malowanie całych kół razem z szprychami - poezja po prostu. To jest szczyt niefachowości i braku jakichkolwiek umiejętności. Pomalować motocykl to każdy umie, silnika zrobić raczej mało kto, a kół to chyba nikt. Jak się patrzy na te "odrestaurowane" śmieci na allegro to się rzygać chce. To ja się pieprze z każdą szprychą cynkując 200 sztuk żeby wybrać najlepsze, załatwiam idealne obręcze szlifując wżerki, biedny Wujcio musi mi centrować po godzinach, a ktoś opierdoli farbą całe koła. No ciekawe jak się trzyma taka farba na szprychach, zapewne ***zajeb*** no i na pewno pomaga w centrowaniu.

Nie no, nie dam rady, ubawiłem się do łez, porażka.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: wujcio » 2011-02-02, 23:59

Tak Stary ma racę ja się już pogubiłem w tym wszystkim :D tak były 2 zabieraki
i do tego jeszcze wspornik konsol od WSK w czarnym macie ;))

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-03, 00:15

No i elementy wysyłam do człowieka który chromuje aluminium, kosztów nie znam. Nie nie dekielek jest pochromowany a szczęki lekko 'spolerowane'.Nie na połysk żeby się świeciły jak psu jajca. Kurcze jest to mój pierwszy motor który składam. Składam go sam. Wspieram się tylko i wyłącznie forum w temacie wiedzy odrestaurowania. Możliwe ,że popełniłem błąd z tymi felgami. Ale nie wiem czy ktoś zabiera się za coś takiego kosztownego i odpowiedzialnego wyczynu w wieku 15lat.Na pewno ta WSK nie zobaczy zimy ani żwirowni. Wyjedzie tylko w ciepły weekend.

A i nie porównuj tego do 'odrestaurowania' z allegro bo tam chromy **pierdo** ze spray'a i są zadowoleni i chcą wziąć za WSK tak samo umalowaną sprayem 2k.
Ostatnio zmieniony 2011-02-03, 00:24 przez blondyn__, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Stary » 2011-02-03, 00:23

Rozbierz te koła i wyrzuć w diabły te pomalowane szprychy. Dobrze podszedłeś do kwestii lakieru, silnika, chromów, szkoda byłoby żeby cały efekt porządnie zrobionego motocykla zepsuły koła. Człowiek uczy się na błędach, 80zł w te czy wewte - na początku zawsze część kasy stracisz na niedoróbki fachowców albo własne błędy.

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-03, 00:31

No Stary coraz bardziej mnie przekonujesz. No i chyba będę musiał tak zrobić. Koła rozbiorę ale nie mam człowieka który mógłby mi je później zapleść i wycentrować ;/
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Alien » 2011-02-03, 00:33

Stary pisze:a kół to chyba nikt.
A masz jakieś uwagi do moich kół, poza tym że nie są czarne? :D
Stary pisze:To ja się pieprze z każdą szprychą cynkując 200 sztuk żeby wybrać najlepsze, załatwiam idealne obręcze szlifując wżerki, biedny Wujcio musi mi centrować po godzinach
Grzesiu centruje po godzinach, a ja cynkuje w trakcie dnia - więc tak nie płacz, bo Ty tylko składasz do kupy :D :D :D

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: wujcio » 2011-02-03, 00:37

Alien pisze:
Stary pisze:a kół to chyba nikt.
A masz jakieś uwagi do moich kół, poza tym że nie są czarne? :D
Stary pisze:To ja się pieprze z każdą szprychą cynkując 200 sztuk żeby wybrać najlepsze, załatwiam idealne obręcze szlifując wżerki, biedny Wujcio musi mi centrować po godzinach
Grzesiu centruje po godzinach, a ja cynkuje w trakcie dnia - więc tak nie płacz, bo Ty tylko składasz do kupy :D :D :D
Taa jakby mu się jeszcze chciało składać :P

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-03, 00:43

Dobra Panowie myślę ,że mnie nie zabijecie za te nieszczęsne koła :D Jeśli mnie nie zabijecie to pójdą do poprawki :P
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: xradusx » 2011-02-03, 00:52

Jestem w szoku jak widzę coś takiego ja się tylko pytam po cholerę zdjąłeś opony i dętki trzeba było razem opierd... i tak by dużej różnicy nie było ;( A co do wieku jeśli jesteś w tym wieku i nie czujesz się na siłach żeby zrobić pożadny remont to zabezpiecz moto i weź się gdy dorośniesz. Czasami myślę że czas spędzony w garażu przez te kilka lat jest czasem straconym jak widzę takie coś. Weź rozbieraj te koła NATYCHMIAST. A co do tego co napisał WSK podpisuje się rękoma i nogami

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: blondyn__ » 2011-02-03, 01:12

Radek to tak jak bym Ci zadał pytanie po co zdejmujesz buty jak się kąpiesz? Tak jak powiedział Stary człowiek uczy się na błędach. Popełniłem go raz i więcej go nie popełnię gdyż wiem co źle zrobiłem. Tak samo pewnie popełniliście wiele błędów na których się nauczyliście i wiecie ,że drugi raz tak nie wolno zrobić. I czuję się na siłach zrobić ten motor bo jeżeli ja się czegoś podejmuje to muszę to wykonać. Taki już jestem ,że będę się męczył aż mi wyjdzie.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: xradusx » 2011-02-03, 01:15

Buty zdejmiesz a wejdziesz do wanny w w kurtce i okularach przeciw słonecznych:P to dla zwały. Cieszymy się że uczysz się na błędach to się docenia powodzenia w działaniu trzymam kciuki

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości