U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom
WSK M06 B1 z 1969 - czarna
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Tak ważne, że nie skasowali mnie zbyt mocno .fuel123 pisze:U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Witam
Praca idzie powoli, ale idzie
Miejscowy lakiernik chce wziąć za całe malowanie podkładami i akrylem, około 300 zł, aczkolwiek to głównie cena farb tam jest. Po takim usłyszeniu zastanawiam się nad ofertą Tomka. Ktoś malował tam u niego? Farba proszkowa, ktoś poleca?
Druga sprawa to regeneracja klaksonu i stacyjki. Z tym drugim poszło łatwo, aczkolwiek nie wiem jak go wyczyścić na zewnątrz. Zdjęcia w załącznika. Papierem ściernym?
Ostatnie to amortyzatory. Z przednich powykręcałem śruby (góra i dół), sprężyny i spuściłem olej. Jak mam dalej postąpić by oderwać je od lag?
Co do tylnych to nie mam w ogóle pomysłu. Any ideas?
Z góry dzięki i pozdr
Praca idzie powoli, ale idzie
Miejscowy lakiernik chce wziąć za całe malowanie podkładami i akrylem, około 300 zł, aczkolwiek to głównie cena farb tam jest. Po takim usłyszeniu zastanawiam się nad ofertą Tomka. Ktoś malował tam u niego? Farba proszkowa, ktoś poleca?
Druga sprawa to regeneracja klaksonu i stacyjki. Z tym drugim poszło łatwo, aczkolwiek nie wiem jak go wyczyścić na zewnątrz. Zdjęcia w załącznika. Papierem ściernym?
Ostatnie to amortyzatory. Z przednich powykręcałem śruby (góra i dół), sprężyny i spuściłem olej. Jak mam dalej postąpić by oderwać je od lag?
Co do tylnych to nie mam w ogóle pomysłu. Any ideas?
Z góry dzięki i pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
http://youtu.be/rBvC2Wd-Jfw (wklejam bo jakoś mam na to ochotę )
Prace idą do przodu
Dzisiaj porozbierałem już niemal wszystko (poza kołami, ale to jutro). Wszystko już posegregowane, martwi mnie tylko jak wygląda ocynk? I co tam dać? Wajcha od skrzyni biegów ocynk czy chrom? Poza tym, bak, boczki i błotniki do szpachli i akrylu, reszta proszek Wklejam fotki na pokrzepienie serc
Prace idą do przodu
Dzisiaj porozbierałem już niemal wszystko (poza kołami, ale to jutro). Wszystko już posegregowane, martwi mnie tylko jak wygląda ocynk? I co tam dać? Wajcha od skrzyni biegów ocynk czy chrom? Poza tym, bak, boczki i błotniki do szpachli i akrylu, reszta proszek Wklejam fotki na pokrzepienie serc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Korki lag wrzuć w chrom A same lagi o ile się nie mylę to nie ocynk lecz chrom techniczny ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Lagi nieruchome nic na sobie nie miały .
Poszperaj po innych tematach i od razu będziesz wiedział co i jak robić
Poszperaj po innych tematach i od razu będziesz wiedział co i jak robić
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.
Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view
Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.
A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.
A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.
Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view
Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.
A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.
A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
fuel123 pisze:Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.
Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view
Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.
A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.
A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.
Zgadzam się z kolegą
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Co to za element który zaznaczyłem na zdjęciu??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Dopiero jak prześledziłem fotki to zauważyłem ten uchwyt. U mnie go nie było. Uchwyt służył też zapewne do stawiania motoru na stopce centralnej.
Mógłby ktoś zwymiarować ten uchwyt? Dorobie go z nierdzewki.
Mógłby ktoś zwymiarować ten uchwyt? Dorobie go z nierdzewki.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Najbliżej w święta mogę to uczynić.
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
A wiec czekał będę niecierpliwe na ten czyn twój zacny .
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Przyłączam się do prośby Barcuza
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Postaram się jutro podać wymiary bo mam taki uchwyt .
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Wielkie dzięki
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Praca idzie powoli do przodu, kasa na malowanie niby jest, ale chyba się wstrzymam na rzecz chromowania
Nie wiem czy jest sens rozpieprzać tylne amortyzatory, z tego co widzę to już wypracowane i zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe.
Aha i przygotowując rzeczy do mycia, zamyślałem się nad lampą. Prostować i spawać? To samo z filtrem, jakoś się wgniótł do środka. Jakieś pomysły?
Pozdr
Nie wiem czy jest sens rozpieprzać tylne amortyzatory, z tego co widzę to już wypracowane i zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe.
Aha i przygotowując rzeczy do mycia, zamyślałem się nad lampą. Prostować i spawać? To samo z filtrem, jakoś się wgniótł do środka. Jakieś pomysły?
Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Nie opłaca się tego naprawiać.Takie części kupisz za grosze .
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Lampa nadaje się tylko na złom ;P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości