WSK M06 B1 1970

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-23, 12:42

Nie czaje matowa w sensie pomalowana matem czy bazą czy stary zmatowiały lakier ?

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-23, 13:58

Pomalowana matem.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-23, 14:10

A dlaczego wske malowałeś w mat ? :/

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-23, 15:35

Bo wydaje mi się że czarny mat najbardziej współgra z tą starą farbą i to jedyna opcja na połączenie starego lakieru z elementami nowo pomalowanymi.
No a jak nie czarny mat to co? Czarny akryl czy może jeszcze coś innego. No bo przecież nie metalik ani perła.
A jak nie zda egzaminu to też nie ma problemu położyć jedną inną warstwę czarnego.
Zresztą wszystko się okaże w sobotę.
Szlak mnie tylko trafia bo nie mogę we Wrocławiu znaleźć taśmy 6mm do wyklejenia szparunków a jak jest to zaraz chcą 16zł a na allegro widziałem po 2,5zł. Może ktoś pomoże. Jeszcze w Oldtaimerze spytam, oni tam powinni wiedzieć.

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Kristy » 2011-02-23, 17:59

motobernat czemu nie pomalowałeś akrylem? czym ty malowałeś?

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-23, 19:14

Czarny akryl jesli chcesz mieć jedne elementy w oryginalnej farbie a inne w nowej to zostaje tylko akryl zobacz sobie moją B3 ma błotniki w czarnym akrylu z malowanymi szparunkami a zbiornik w oryginale

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-25, 23:06

Dowiedziałem się od mojego lakiernika że ten lakier to jest czarny akryl pół mat i taki też zostanie :-)
Rozmawiałem też o szparunkach z właścicielem Oldtaimerbazar i powiedział że zgodnie ze sztuką restaurowania to szparunki wykonuje się tylko ręcznie, żadne tam pistolety i jak będzie malował najbliższy motor to da mi znać i będę mógł zobaczyć jak to wygląda w praktyce (już się nie mogę doczekać tego dnia) no i dodał że to generalnie nie jest takie trudne tylko trzeba mieć odpowiedni pędzelek z długim włosem, wypić ze dwa kielony i potrenować :-)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-27, 21:13

No trudne nie jest ja ręcznie malowałem w AWO i wyszło jak wyszło ale najważniejsze nie ma się co spuszczać tylko oby do przodu. Pedzel z długim włosiem ciękim który dobrze się rozchodzi. Najlepiej końskie włosie :P to z mojej wiedzy a jak to robią ci co malują to nie wiem. Co do pół matu to już zależne od gusta ja lubię połysk na moto :P

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-27, 22:48

No a oryginalnie właśnie był pół mat czy połysk.
Polerkę lakieru robi się ręcznie czy mechanicznie i przy użyciu pasty polerskiej do lakieru czy mleczka polerskiego.
Moje elementy i tak jeszcze pójdą do poprawienia lakieru bo mój lakiernik dał dupy :-( a poprawić nie chce, przynajmniej obyło się bez znacznych kosztów więc luz.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-27, 22:57

1. połysk proszek
2. mechanicznie
3. pasta polerska polecam farekle

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-28, 00:25

Jaką ilość farby muszę zakupić żeby starczyło na ramę, błotniki, osłonę łańcuch i kilka drobnych elementów?
Radek może podasz też konkretny numer lakieru żeby nie zaliczyć kolejnej wtopy.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-28, 00:37

Nikt ci nie poda numeru lakieru najlepiej jest dobrać do oryginału. Inaczej wyglądała numeracja w fabryce wsk inaczej teraz są odpowiedniki i każda firma ma odpowiednik lakieru. Co do ilości farby to zalezy od ręki, ilości warstw i pistoletu jeden pomaluje to mając 10ml a inny potrzebuje 50ml zakup sobie setkę jak co będzie na wtopy

ps sorki nie zauważyłem ramy na ramę licz jakies 2-3 setki ? jak już pisałem zależy od fachmena zakup 4 setki i powinno starczyć

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-28, 01:25

A Ty jakiej firmy lakierów używasz?

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-28, 01:40

Sikkens albo Standox mam te dwie firmy pod nosem znam ludzi i mam duże upusty :) co do lakierów nie trzeba wyjaśniać

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-03-03, 20:15

Pytanie o szprychy.
Kupować nowe szprychy i nyple czy dawać stare do ocynku. Co wyjdzie taniej?

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: adimen2007 » 2011-03-03, 20:28

Oddaj stare do ocynku. Co do pytania "Co wyjdzie taniej?" powiem Ci że zależy gdzie kupisz i od kogo lecz teraźniejszy wyrób made in czajna nie jest najlepszy i może spowodować problemy w centrowaniu koła. Tak więc nie oszczędzaj na szprychach bo to ważny element chyba, że lubisz centrować często koła.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: wujcio » 2011-03-04, 00:32

dorabiane szprychy to koszt 150 zł za dwa koła więc chyba taniej dać do ocynku stare ;) koszt 1 kg rzeczy do ocynku to około 10 zł (górna granica)

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Kristy » 2011-03-04, 16:29

wujcio pisze:dorabiane szprychy to koszt 150 zł za dwa koła więc chyba taniej dać do ocynku stare ;) koszt 1 kg rzeczy do ocynku to około 10 zł (górna granica)
ILE??? :shock: ja płaciłem za szprychy na dwa koła 80 zł fakt kumpel mi to łatwił dlatego może tyle to kosztowało.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: wujcio » 2011-03-04, 21:45

no zobacz sobie na allegro jakie są ceny dorabianych szprych na zamówienie ;]:
http://allegro.pl/szprychy-m3-5-wfm-wsk ... 34182.html
http://allegro.pl/szprychy-nyple-wsk-17 ... 32134.html
Mogę powiedzieć że przykładowo dorobienie szprych do kosa kosztuje 140 zł (tyle co np na dwa standardowe koła) pytałem gościa z tej jednej aukcji.
Wiadomo że najlepiej kupić org w bd stanie albo nowe nie używane i ocynkować niż dorabiać ale cóż to towar raczej deficytowy

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: AudioBas » 2011-03-18, 00:05

motobernat pisze:Właśnie teraz chyba dam do szkiełkowania albo papier 300 i 600 użyje tak żeby tą brudną warstwę jeszcze ściągnąć, a może po prostu szczotka druciana i jakaś zwykła szczoteczka?
Proszę o poradę w tej kwestii.
Koło zakleiłem żeby tam paprochy z czyszczenia nie leciały :-)
Ktoś poleci we Wrocławiu kogoś kto ładnie zrobi chromowanie?
Znalazłeś kogoś z Wrocławia???
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości