![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dzisiaj spędziłem sporo czasu na przygotowaniu do chromowania kierownicy i klamek.
Najpierw musiałem wsio porozkręcać bo zdjąłem w jednym kawałku górną półkę.
Jestem w szoku jaka jest różnica po szlifowaniu powierzchni
![:o](./images/smilies/eek.png)
Determinacja uratowania tej kierownicy i klamek zrobiła swoje
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Spędziłem nad tym masę czasu - robiłem wszystko ręcznie papierem o 3 gęstościach po kolei malejąco.
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Efekt jest taki:
![:mad:](./images/smilies/evil.gif)
![:mad:](./images/smilies/evil.gif)
![:mad:](./images/smilies/evil.gif)
![:mad:](./images/smilies/evil.gif)
(zdjęcia znowu z imageshack bo forumowe załączniki mają nieustępnego focha)
Klamki przed szlifowankiem
![Obrazek](http://img138.imageshack.us/img138/3905/klamka1.jpg)
Klamki po szlifowanku
![Obrazek](http://img214.imageshack.us/img214/8079/klamka.jpg)
Kierownica przed (no może po kilku pociągnięciach już papierem
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrazek](http://img94.imageshack.us/img94/5808/kier5t.jpg)
i po
![Obrazek](http://img268.imageshack.us/img268/343/kier1z.jpg)
I całościowo kierownica po robocie
![Obrazek](http://img580.imageshack.us/img580/9508/kier2g.jpg)
Poza tym dzisiaj zawiozłem już ramę z wahaczem i tylni błotnik na piaskowanie.
Po piaskowaniu z błotnikiem muszę pojechać na spawanie i wstawienie kawałka blachy.
Po zdjęciu tej dziwnej blaszki przyczepionej na drut okazało się że jest pod nią dziura na 3 palce
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:faint:](./images/smilies/faint.gif)
Tak więc dzisiaj kolejny kroczek do przodu dany
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jutro zawiozę kierownicę z klamkami do kolegi, który piaskuje i lakieruje dla mnie wszystko.
Powiedział, że ma kogoś w Piotrkowie od chromowania i niklowania. Zawiezie do niego na tygodniu i będę wiedział co i jak
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)