WSK M06-64
: 2012-04-07, 22:58
Witam
Chciałbym Wam przedstawić mój motocykl WSK, który kupiłem przy okazji zakupu mojej SHL M04..
Posiada dokumenty i jest już zarejestrowany na białe tablice.
Początkowo motocykl był pomalowany na kolor czarny, lecz stan lakieru moim zdaniem był bardzo kiepski.
Niby posiadał pozostałości szparunków i oryginalny lakier, lecz dużo elementów pomalowanych było zwykłym czarnym sprejem...
Decyzja była krótka. Trzeba motocykl rozkręcić, wypiaskować i pomalować.
Większość powłok galwanicznych była w dość dobrym stanie, dlatego (chwilowo) odpuściłem sobie chromowanie elementów.
Model ten nie powinien w oryginale posiadać schowków bocznych, lecz musiałem je zamontować, ponieważ te płaskowniki trzymające akumulator były w bardzo kiepskim stanie ( jeden ucięty, a drugi był kilka razy nawiercany...)
Prośba do znawców modelu 64 o wskazówki co jest nie oryginalne w moim modelu ( pomijając zamontowane schowki boczne)
Kolor nie jest z "palety" wytwórni WSK, ale zainspirował mnie filmik na youtube, gdzie podobna WSK była pomalowana właśnie na zielony kolor.
Felgi oraz przednie lagi pomalowane zostały farbą do felg.
Część elementów zostało na nowo ocynkowanych.
Nowa instalacja elektryczna, nowy akumulator żelowy.
Silnik przeszedł mały remont, nowe simeringi i wszystko co trzeba było wymienić. Czeka mnie jeszcze gruntowne czyszczenie karterów z pozostałości hermetyka (ktoś nie żałował hermetyka i lał gdzie popadnie), oraz wymiana pokrowca siedzenia na nowy.
Pasuje również oddać kilka części do chromowania.
Chciałbym Wam przedstawić mój motocykl WSK, który kupiłem przy okazji zakupu mojej SHL M04..
Posiada dokumenty i jest już zarejestrowany na białe tablice.
Początkowo motocykl był pomalowany na kolor czarny, lecz stan lakieru moim zdaniem był bardzo kiepski.
Niby posiadał pozostałości szparunków i oryginalny lakier, lecz dużo elementów pomalowanych było zwykłym czarnym sprejem...
Decyzja była krótka. Trzeba motocykl rozkręcić, wypiaskować i pomalować.
Większość powłok galwanicznych była w dość dobrym stanie, dlatego (chwilowo) odpuściłem sobie chromowanie elementów.
Model ten nie powinien w oryginale posiadać schowków bocznych, lecz musiałem je zamontować, ponieważ te płaskowniki trzymające akumulator były w bardzo kiepskim stanie ( jeden ucięty, a drugi był kilka razy nawiercany...)
Prośba do znawców modelu 64 o wskazówki co jest nie oryginalne w moim modelu ( pomijając zamontowane schowki boczne)
Kolor nie jest z "palety" wytwórni WSK, ale zainspirował mnie filmik na youtube, gdzie podobna WSK była pomalowana właśnie na zielony kolor.
Felgi oraz przednie lagi pomalowane zostały farbą do felg.
Część elementów zostało na nowo ocynkowanych.
Nowa instalacja elektryczna, nowy akumulator żelowy.
Silnik przeszedł mały remont, nowe simeringi i wszystko co trzeba było wymienić. Czeka mnie jeszcze gruntowne czyszczenie karterów z pozostałości hermetyka (ktoś nie żałował hermetyka i lał gdzie popadnie), oraz wymiana pokrowca siedzenia na nowy.
Pasuje również oddać kilka części do chromowania.