Strona 1 z 2
M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-20, 18:47
autor: adamson
Witam. Przedstawiam sprzęta po piaskowaniu , szkiełkowaniu, malowaniu proszkowym i w trakcie montowania i rozmieszczania instalacji. Wszystkie śruby, nakrętki itd są wymienione na takie ze stali A2. Dorobione mocowanie cewki, regulatora, modułu i przerywacza kierunków. Nówki opony, felgi i szprychy. Cylek niestety alu, ale dzielnie pracuje.
Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-20, 22:18
autor: Łukasz S.
Witam posiadacza mojego ulubionego modelu WSKi :-> Co do motorku widzę, że urok 64ki Cię nie oczarował i poszedłeś w chromowane elementy

Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć

CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!
PS Obręcze kupowałeś nowe?
PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-20, 22:48
autor: adamson
Zębatka ocynk, obręcze nowe.

Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-20, 23:20
autor: peter125-175
Głowicę daj do szkiełkowania.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-21, 01:03
autor: AudioBas
CDI na oryginalnej podstawce?
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-21, 07:01
autor: adamson
AudioBas pisze:CDI na oryginalnej podstawce?
Tak, oryginalnej od WSK.

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-24, 09:44
autor: adamson
Od jakiego modelu jest ten licznik? Chwilowo montuję właśnie ten.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-24, 12:29
autor: z-tomek
Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-02-24, 12:34
autor: adamson
z-tomek pisze:Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Ta niebieska to światło główne, świeci na bialutko i to ostro, oznaczenie 35W/35W. Dokładnie taka:
http://dx.com/p/chuangyate-ba20d-35w-8l ... 12v-163469
Stacyjka jest zamontowana nowa, na zdjęciach ją z ukrycia delikatnie widać

, jednak stara też zostanie zamontowana.

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-14, 18:38
autor: adamson
Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ?

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-14, 18:51
autor: piotrBe
adamson pisze:Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ?

Dla mnie troche kijowo. Podpatrz u mnie, kierunki chyba nie muszą być w jednej lini z główną żarówką.
download/file.php?id=17227&mode=view
download/file.php?id=17226&mode=view
Będę obecnie wracać do zamontowania migaczy

Przód przyłapany za śruby z półki, jest o wiele dyskretniej, najlepiej pomaluj je na czarno.
Gniazdo ładowarki ja bym gdzieś ukrył - tak wiem nie ma wiele miejsca, skromniejszego nie było.
Przełącznik - zespolony = wygoda i ułatwienie życia. Wiadomo że nie ta epoka tak samo i kierunki u Ciebie jak i u mnie
Składaj tak by Tobie się podobało i było wygodnie jeździć, ważne by wszelkie modernizacje łatwo zlikwidować i nie został po nich żaden ślad.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-14, 18:53
autor: Savier
Nie do dwuramówki

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-14, 19:02
autor: adamson
Gniazdo ładowarki raczej wyleci, nie podoba mi się.

Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-15, 10:19
autor: AudioBas
Żeby te przełączniki zespolone miały ciut więcej z zabytków byłoby OK.
A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą.....

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-15, 15:47
autor: Łukasz S.
Nie lepiej już od Charta albo Etki?
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-24, 17:18
autor: adamson
Prawie końcówka, zostały praktycznie szparunki na zbiorniku, ale tak trzeba czekać na wiosnę,to spokojnie zdążę.

Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-25, 02:20
autor: Junak
Ładna WSK .Kurde w tym roku wyjedzie trochę tych WSK odrestaurowanych .
Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-25, 08:35
autor: adamson
Z chęcią pozbędę się tego licznika, ale dopiero wtedy, gdy znajdę odpowiedni do mojego modelu.

Poszukuję też sztywnej kopki startera.
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-26, 09:30
autor: krzysiek200
Jak przerabiałeś podstawke pod CDI. Masz jakieś fotki tej podstawki?
Re: M06-64 1964 by adamson
: 2013-03-27, 11:55
autor: adamson
Tak wygląda podstawka.
No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji.
