Strona 1 z 4

Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-24, 23:29
autor: Arter
Witam jestem tu jako świeżak, ale co tu dużo opowiadać dostałem tak jakby po bracie wsk została ona trochę przez niego bezczeszczona, ale wiadomo jak to kiedyś było tuningi itd. Dzień kiedy zacząłem się nią interesować 2014-06-14 ale od tego czasu zaczęły się cały czas remonty nabijane km z czasem co raz lepiej wyglądała jak i jeździła. Z czasem wkroczył zapłon CDI od Audiobasu oraz cylinder 125/4 w przyszłości gaźnik amal 21. Odnośnie papierów brak z tego co się dowiedziałem to papier zostały zgubione, a teraz chwilowo próbuję coś walczyć aby ją zarejestrować :-D :D W zimę malowanie ;-)

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-25, 13:53
autor: Savier
4 płukowiec ten od Lukena czy sam modziłeś? :D

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-25, 14:21
autor: Arter
Płukowiec jest od Jackmotors powiem, że jestem mile zaskoczony :D ładnie współgra z CDI w najbliższym czasie amal 21.

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 12:07
autor: CrazyMario
Za ile można taki cylinder zakupić ?

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 12:33
autor: Savier
219zł

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 16:11
autor: Texas Ranger
A gdzie?

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 16:35
autor: Savier
Przecież kolega pisał, ze Jackmotors, nawet dodał zdjęcie ze sklepu :D.

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 16:54
autor: Arter
Tak jak kolega wyżej pisał, jestem strasznie zadowolony z cylindra ładnie wykonany żwawo się kręci na obroty do tego CDI i kosmos (docieranie jeszcze). :-P

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-27, 23:37
autor: Texas Ranger
Dzięki Savier, ostatnio przeglądam forum na telefonie w biegu, więc nie zauważyłem, że to zdjęcie że sklepu.

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-10-29, 23:08
autor: Arter
Chcę wprowadzić lekkie modyfikacje i zastanawiam się nad podcięciem tłoka od strony ssącej 2mm i odchudzenie lekko oraz splanowanie głowicy. Poprawi to coś ??

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-05, 18:45
autor: Arter
Tak jak wcześniej pisałem szykowałem się na amala więc jest i on po małych przeróbkach podpasuje do wsk, jak będzie wsk chodziła okaże się w piątek .

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-05, 22:59
autor: Savier
było spawania! czekamy na efekty :-)

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-05, 23:27
autor: Arter
Nie mogłem się powstrzymać i nie założyć gaźnika poszła dysza 0,80 ssanie muszę przekombinować i zrobić jak w 175, ale dążąc do efektów jestem w 100% zadowolony wkręca się nie ziemsko duża reakcja na gaz jak i wolne obroty oryginalna linka od wsk 125 pasuje do amal 21. Co do jazdy to nie testowałem wieczorem już zimno się robi wolę zrobić test za dnia. Do jutra ! :D

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-06, 00:08
autor: Savier
muszę ostudzić Twój zapał, czekają Cie długie regulacje :D Powodzonka!
Jeżeli łatwo odpala i mocno kopci to na pewno bogato. Dysza 80 w 21 PHBG nie ma prawa bytu, przynajmniej w moich silnikach. Jeżeli masz dysze M5 takie standardowe to na pewno coś dobierzesz.

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-06, 09:18
autor: franq87
Arter pisze:Chcę wprowadzić lekkie modyfikacje i zastanawiam się nad podcięciem tłoka od strony ssącej 2mm i odchudzenie lekko oraz splanowanie głowicy. Poprawi to coś ??
Wygląda na to, że kształcisz się w kierunku technicznym ,dobrze ;-)
Kwestia odchudzenia tłoka. Można jak najbardziej wytoczyć płaszcz ile się da do piast, resztę czyli denko i płaszcz między piastami trzeba frezować. Pamiętaj by nie przesadzić ,niektóre tłoki mają głęboko nawiercony otwór w denku i przy frezowaniu denka od wewnątrz lubi tam wylecieć dziura. Zabiegi te jednak mają na celu zmniejszenie ciężaru tłoka, przed zatarciem w jakiś ekstremalnych warunkach go jednak nie uchronią. Ja bym jednak frezował ile i co się da pamiętając jednak ,gdzie ma to sens , a takie wytoczenie jak narysowałeś mocno obniża sztywność tłoka. Dobre wyniki daje poszerzenie kieszeni ,bo w tym miejscu najczęściej zacierają się tłoki ,jednak tak aby nie zmniejszyć części prowadzących płaszcza do stopnia w którym przestały by zasłaniać okna.
Kwestia obniżenia denka. Ciekawostką jest ,że tłoki almot, oraz alien mają obniżone denka przy krawędzi o ok 1mm na całym obwodzie, także jeśli masz ten tłok ,nie obniżaj już w kierunku wydechu. Podcięcie płaszcza od strony ssącej do 1,5mm jest nawet wskazane przy większym gaźniku.
Głowicę możesz obniżyć max. 1mm, przy lekkim kole zamachowym będzie to odczuwalne. Pamiętaj jednak, że grubość oryginalnej uszczelki pod głowicą jest równa 1,5mm w stanie swobodnym ,a współczesnej ok 1mm.
Pomyśl jeszcze o solidnym wale korbowym.

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-06, 11:58
autor: Arter
franq87 pisze:
Arter pisze:Chcę wprowadzić lekkie modyfikacje i zastanawiam się nad podcięciem tłoka od strony ssącej 2mm i odchudzenie lekko oraz splanowanie głowicy. Poprawi to coś ??
Wygląda na to, że kształcisz się w kierunku technicznym ,dobrze ;-)
Kwestia odchudzenia tłoka. Można jak najbardziej wytoczyć płaszcz ile się da do piast, resztę czyli denko i płaszcz między piastami trzeba frezować. Pamiętaj by nie przesadzić ,niektóre tłoki mają głęboko nawiercony otwór w denku i przy frezowaniu denka od wewnątrz lubi tam wylecieć dziura. Zabiegi te jednak mają na celu zmniejszenie ciężaru tłoka, przed zatarciem w jakiś ekstremalnych warunkach go jednak nie uchronią. Ja bym jednak frezował ile i co się da pamiętając jednak ,gdzie ma to sens , a takie wytoczenie jak narysowałeś mocno obniża sztywność tłoka. Dobre wyniki daje poszerzenie kieszeni ,bo w tym miejscu najczęściej zacierają się tłoki ,jednak tak aby nie zmniejszyć części prowadzących płaszcza do stopnia w którym przestały by zasłaniać okna.
Kwestia obniżenia denka. Ciekawostką jest ,że tłoki almot, oraz alien mają obniżone denka przy krawędzi o ok 1mm na całym obwodzie, także jeśli masz ten tłok ,nie obniżaj już w kierunku wydechu. Podcięcie płaszcza od strony ssącej do 1,5mm jest nawet wskazane przy większym gaźniku.
Głowicę możesz obniżyć max. 1mm, przy lekkim kole zamachowym będzie to odczuwalne. Pamiętaj jednak, że grubość oryginalnej uszczelki pod głowicą jest równa 1,5mm w stanie swobodnym ,a współczesnej ok 1mm.
Pomyśl jeszcze o solidnym wale korbowym.
No właśnie próbuje powoli usprawnić w takim stopniu aby nie zwracała na sb uwagi jakieś spawaki mnie nie interesują po prostu poprawić trochę fabrykę ;)

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-12, 21:29
autor: Arter
Witam amal 21 ma się dobrze, tylko musiałem jakoś rozwiązać ssania, dysza 85 iglica na bogatą mieszankę i lata pięknie. Latam a drugi zestaw się szykuje, aby wuecha nie stała :D

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-12, 22:24
autor: Savier
Jaki masz kolor świecy, nie zalewa na wysokich? Jak wygląda praca w porównaniu do G20 na poszczególnych partiach obrotów? Jak ustawiałem chinola to raz dół super, góra zalewa, a potem dół średni... :D

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-12, 22:36
autor: Arter
Na razie więcej oleju jest kolor jest taki bardzo ciemno brązowy wpada pod czarny w końcu 150 ml oleju. Właśnie duża reakcja na regulacje zauważyłem że amal potrzebuje paliwa bo inaczej kicha prycha, ale bez pitolenia gaźnik ładnie się reguluje ładnie wchodzi na obroty, teraz jak latam czuć tak jakby od pewnych momentów jakby lepiej wkręcał się na wyższe obr w jeździe. Jedynie co mnie wkurza że tak jakby brakowało paliwa jak jadę strasie powoli na biegach, ale przeciągnę na biegach i jest super. Docieranie nie ma co szaleć w końcu trzeba dobrze dotrzeć 125/4 :D Jeżeli chcesz mogę dodać film ;D

Re: Wsk M06 64 - ODBUDOWA

: 2015-11-12, 22:37
autor: Savier
Nooo, dodaj filmik, jakbyś mógł to z jazdy też :-D