Strona 1 z 2
					
				WSK M06 196?
				: 2016-10-11, 11:29
				autor: z0mbi
				Witam
O to mój motocykl. 
Zamierzam rozebrać go na części pierwsze i odnowić. Na ostatniej fotce już czeka na rozbiórkę.
Proszę o pomoc w identyfikacji modelu oraz roku produkcji , po numerze ramy S0456357 wnioskuję że data produkcji to 63- 65 r. Może ktoś poda konkretny rok . Brak tabliczki znamionowej i dokumentów . Szukam w  wydziale komunikacji po numerze rejestracyjnym - podobno mogą mieć papiery w archiwum ,ale bez nazwiska na kogo był zarejestrowany to będzie trudno znaleźć. Silnik prawdopodobnie na chodzie - tylko sprzęgło nie działało. Przebieg 16134 km.
Czy w tym modelu filtr powietrza był bezpośrednio na gaźniku czy w puszcze ?
W jakim kolorze mogła być kanapa - bo teraz jest w pokrowcu ze skaji , a pod spodem jest pokrowiec szmaciany - brak oryginalnego.
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-11, 11:45
				autor: halcik
				M06L kilka dni temu przeszła mi taka koło nosa
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-11, 14:50
				autor: Adam_Ga
				1964, kanapa podówjna typowa dla WSK z tych lat (boki czarne, czerwona góra)
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-11, 14:53
				autor: skavinsky
				Człowieku, co Ty chcesz remontować, umyj, zakonserwuj i zostaw. 3xZ . A jak nie to daj numer i kupię ją od Ciebie, ale tylko jej nie niszcz.
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-11, 16:21
				autor: sbanys
				skavinsky pisze:.... daj numer i kupię ją od Ciebie...
Jedną mi sprzedał a już chce kupować inną, najważniejsze żeby gotówka była w obrocie. 

 
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-12, 09:25
				autor: skavinsky
				OO kiedy to było 

 hehehe
ostatnio nic nie kupuje i to od dawna.....robię M04 i fundusze konkretne w to idą. To nie WSK że części są po kilkadziesiąt zł 

 Tu niestety każda oryginalna część to ....po kilkaset zł 

 
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-12, 11:27
				autor: grzek30
				Też bym jej nie ruszał.Zle nie wyglada.
			 
			
					
				Re: WSK M06 1964
				: 2016-10-19, 14:15
				autor: z0mbi
				Jak są kupcy to znaczy że warto brać się za robotę.
W tej chwili motocykl już rozebrany. Na fotkach z daleka wygląda nieźle ale wyszło więcej braków i roboty niż zakładałem na początku. W końcu 16 tys. przebiegu robi swoje. Błotnik tylny popękany, w przednim brak ucha , osłona łańcucha rozerwana (na początku myślałem że tak ma być ) . Stopka pasażera prawdopodobnie była urwana i ktoś za nisko przyspawał - teraz się nie otwiera, przeszkadza tłumik. Mocowanie manetki w kierownicy przecięte kątówką - zamontowana linka z łebkiem który nie przechodził przez mocowanie.
Braki , te ważniejsze :
- Lampa przód + ramka 
- osłona stacyjki  + kluczyk 
- filtr powietrza,
- osłona akumulatora
- klosz tył 
- centralna stopka
- 1 szprycha w tylnym kole
Tych elementów poszukuje - jak ktoś ma na zbyciu to proszę na pw
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-25, 11:28
				autor: z0mbi
				Wiem że w L-u nie było światła hamulca ale w lampie mam 2 żarówki.
Czy te 2 śrubki po prawej stronie stopki to miejsce do montażu automatu stopu ?
Jak tak to czy ktoś widział zamontowany w tym miejscu - jak jest połączony z hamulcem.
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-10-26, 13:42
				autor: DarAss
				ktoś mógł dorobić. Masz automaty ze sprężynką.
			 
			
					
				Re: WSK M06 1964
				: 2016-11-04, 16:04
				autor: z0mbi
				Śrubki są pod automat stopu - znalazłem w necie fotkę z zamontowanym w tym miejscu.
Rozebrałem siedzenie, pod czarnym pokrowcem była samoróbka + pod nim resztka oryginalnego.
Za to na gąbce ładnie zachowane napisy i oznaczenia.
			 
			
					
				Re: WSK M06 1964
				: 2016-12-13, 16:53
				autor: z0mbi
				Tymczasowo zająłem się komorą do piaskowania - prawie już skończona. Pierwsza próba piaskowania na drobnych elementach od wski - i niestety nawet na małej dyszy sprężarka za słaba. Już zamówiłem sam kompresor i teraz będę przerabiał obecną sprężarkę.
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2016-12-13, 17:09
				autor: kuchar
				Wypoleruj sobie oryginalny lakier i broń Boże nie maluj ! Remont można zrobić w każdej chwili a oryginału już nie przywrócisz. Do remontu kupuje się zardzewiałki z szopy a nie w takim dobrym stanie.
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-01-16, 07:56
				autor: z0mbi
				Oto dowody że Mikołaj istnieje , tylko trzeba wskazać mu numer aukcji i ilość sztuk.
Większość jest na fotce. Zakupy robione były u gmoto , stolmot , multicar
gmoto - filtr paliwa przyszedł niebieski, na aukcji był czerwony i dopisek " kupujesz dokładnie to co na zdjęciu" + klucz do szprych pordzewiały , koszt znikomy ale reklamowałem. Dostałem towar  taki jak trzeba , trzeba było zadzwonić , wypełnić formularz reklamacyjny.  Sprawa załatwiona profesjonalnie, padło nawet słowo " przepraszam ". Pomimo tego drobnego incydentu - Firma godna polecenia 
stolmot - to co kupione to przyszło
multicar - trochę części + zestaw linek (nie ma na fotce) nie pasuje do mojej wski , według opisu na aukcji którego praktycznie nie ma, pasuje do 125, po zagłębieniu się w temat zostałem wprowadzony w błąd, po części przez swoją niewiedzę. Linki odesłałem - czekam na rozwój sytuacji 
Otrzymałem także filtr powietrza - kompletny
Pytanko - czy ktoś wie w jakim kolorze oryginalnie mógł być filtr w  L-ce , na forum są ocynkowane, czarne i chromowane.
Poza tym udało mi się znaleźć kompletną lampę bez licznika - szkło, ramkę i odblask przekładam do swojej , oraz dodatkowe szkło i odblask od wski + inne niewiadomego pochodzenia
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-01-25, 10:04
				autor: z0mbi
				Firma multicar - za linki i przesyłkę pieniądze zwróciła ( trochę to trwało ) 
Kupiłem zestaw linek od użytkownika alledrogo wieprzmak poza serwisem, oczywiście tym razem poszło dużo pytań i maili z obu stron. Robią linki we wszystkich kolorach. Polecam i podaję bezpośredniego maila:   
j.skiba@chello.pl  
Znalazłem pokrywkę akumulatora.
W międzyczasie dalej prace trwają nad sprężarką.
 
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-02-03, 11:06
				autor: z0mbi
				Sprężarka już zrobiona - pierwsze próby piaskownia
Kupię stare szprychy do kół 19-stek na półbębnach - Będę cynkował stare - brakuje mi 1 sztuki i parę pogiętych jest do wymiany
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-02-03, 12:33
				autor: yazimoo
				Jak idzie piaskowanie na tym kompresorze ? Butla 200l widze
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-02-06, 07:58
				autor: z0mbi
				Rozebrałem tylne amortyzatory i okazało się że są różne. Jak siedziały w ramie to nie było tego widać. Szklanki i górna osłona taka sama. Sprężyna około 5 mm dłuższa w tym co jest na dole na fotce. 
Ktoś mi powie  który jest właściwy ???? 
Z piaskowania jestem bardzo zadowolony. Butla dokładnie 180 L - ciśnienie ustawione na 8 barów , ponownie załączenie przy 6 barach. Piaskuje dyszami od 4 , 5 , 6 mm. Jak na razie miałem problem z osłoną akumulatora i lampą - strasznie twardy lakier, ale zmieniłem dysze na 4 i ciśnienie bliżej 8 i powoli poszło. Jak skończę piaskować cały motocykl to będę miał więcej do powiedzenia.
yazimoo - jak chcesz więcej informacji to pytaj - trochę mi zeszło żeby przerobić sprężarkę i chętnie podzielę się zdobytym doświadczeniem
DSC_1052 (Copy).JPG
 
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-02-06, 09:50
				autor: yazimoo
				Pytam z ciekawości bo mój Brat właśnie miesiąc temu kupił taki sam kompresor trzytłokowy do butli z aspy, ciekawy byłem czy to pociągnie. Na mojej sprężarce nie popiaskuje, do lakierowania idealna ale za mała butla do piaskowania 100l, dwa tłoki. 
Nagraj krótki filmik jak to piaskuje 

 
			 
			
					
				Re: WSK M06 196?
				: 2017-02-08, 16:14
				autor: skavinsky
				Amortyzator raczej powinien być ten krótszy a ten dłuższy od WSk w B1 taki jest np