Strona 1 z 1
WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 09:22
autor: km79
Witam, oto moja WSK M06-L 1964r.
1
1a.jpg
2
2a.jpg
3
3a.jpg
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 10:00
autor: Anzel
Cóż,pozostaje pozazdrościc bardzo ładnie utrzymanego weterana z masta Motóra

Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 10:17
autor: Wężu
Bardzo ładna eLka, tylko proszę, załóż fajkę... Chętnie zobaczyłbym inne Twoje motocykle

Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 10:28
autor: Chota
Ładnie się zachowała,pochowaj te linki co wystają i fajka tak jak kolega wyżej powiedział
Czekamy na zaprezętowanie reszty motocykli

Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 11:23
autor: km79
Fajka już założona (zdjęcia robione po remoncie zapłonu, stąd ten drucik), pozostał jeszcze ślimak i linka do licznika, lewy tylny amortyzator zamienić na bordowy, linka przedniego hamulca, podłączyć instalację i jeszcze kilka innych drobiazgów. Kierownica jest od M06 B1, szkło lampy od PF125p (do wymiany).
Zastanawiam się co zrobić z rdzą na ramie, kołach i innych częściach?
4a.jpg
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 12:15
autor: WSK
Piękna maszyna, a i kondensator wrzuć pod spód, będzie estetyczniej

.
Pytasz się co zrobić z rdzą na ramie, masz dwie opcję albo generalka lakieru ew. lakieru samej ramy, albo pozostawić to w 100% oryginalnym stanie, po zdjęciach za bardzo nie widzę czy są to głębokie wżery czy tylko powierzchowna rdza. Mi na przykład coraz bardziej podobają się motocykle zachowane w 100% oryginalności włącznie z lakierem, ale wiadomo, że czasem ładniej i estetyczniej wygląda wspaniały remont, no cóż wybór należy do Ciebie. ;]
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 12:41
autor: z-tomek
Ładnie zawchowana WSK. Tak jak kolega wyżej napisał wybór należy do ciebie. JUa bym zrobił remoncik no ale to twój motor tak że twój wybór
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-14, 13:03
autor: km79
Rdza jest raczej powierzchowna, postanowiłem na razie pozostawić ją jak jest, zabieram się teraz za malowanie i składanie Shl M04 z 51r. oraz składanie silnika do jawy 250.
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-15, 16:50
autor: Mateusz WSK
całkiem ładnie zachowana dwuramóweczka

napisz coś więcej o niej bo tylko foty wrzuciłeś i podałeś jaki model...
pozdr.
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 14:23
autor: km79
Mateusz WSK pisze:całkiem ładnie zachowana dwuramóweczka

napisz coś więcej o niej bo tylko foty wrzuciłeś i podałeś jaki model...
pozdr.
Wueska prosto ze strychu, gdzie trochę zardzewiała, według opowieści używana była przez jeden sezon, założyłem do niej kierownicę od B1 gdyż oryginalna była zardzewiała (jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam oryginalną do sprzedania) lewy tylny amortyzator chwilowo zapożyczony od B1, brakuje jeszcze kilku drobiazgów ale to kwestia czasu.
5.
5a.jpg
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 17:30
autor: Andrzej_88
Nie, nie remontuj jej. Wyczyść silnik + polerkę dekli.
Wypoleruj wszystkie aluminiowe elementy.
Zrób polerkę Lakieru.
No i kolanko i tłumik wymien..
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 17:34
autor: 175mirek
polerka dekli w tym motocyklu nie wygląda zbyt ładnie,umyj je dokładnie w ciepłej wodzie z proszkiem i będzie git
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 18:00
autor: Anzel
Polerka silnika przy nierestaurowanych blachach..gdzie tu sens?
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 19:50
autor: z-tomek
Czy mogę wiedzieć gdzie widzicie piękno że mówicie żeby nie remontować? Moja 64 wyglądała podobnie i ja jednak remont zrobiłem --> podobają mi się stare motocykle ale odremontowane
Re: WSK M06-L 1964r.
: 2009-08-21, 20:13
autor: Anzel
Są ludzie którzy cenią w pełni sprawne motocykle z widocznym śladem czasu i patyną.Jest róznica między motocyklem nigdy nie remontowanym ale nie doszczętnie zgnitym a wueską wielokrotnie i nieumiejętnie naprawianą która (o ile wogóle!) ledwo porusza się o własnych siłach.Takie sprzęty powinno się bezwzględnie remontowac (o ile jeszcze jest co) a remont dobrze utrzymanego i 100% orginalnego egzemplarza to już wybór właściciela.