WSK M06-Z2, rocznik 1961, czyli zabytek do renowacji
: 2010-05-08, 18:41
Cześć !
Dnia 06.04.2010r. stałem się posiadaczem kolejnej WSK'i w mojej kolekcji. Tym razem Jest to M06-Z2 z ładnego rocznika 1961. Stan - co widać na zdjęciach, jest kiepski. Do kapitalnego remontu, który zacznę w wakacje i będę starał się tutaj na bieżąco relacjonować
Ogółem kupiona za 80zł od znajomego mojego taty, który trzymał ją od ponad roku.... w pracy
Szef mu kazał ja wywieźć i nie miał on gdzie, więc mój tato to odkupił
Lecz część osprzętu trzyma u siebie w domu do którego jeździ raz na jakiś czas, a tak to mieszka on tam gdzie pracuje - w Szczecinie, ale w maju ma jechać do siebie i przywieźć brakujące elementy. Ma też przywieźć wszystko co związanego z motorami ma (bo jemu to niepotrzebne) w tym podobno silnik WSK 150
Tylko nie mam pewności, czy dostanę oryginalna kierownicę... bo tutaj zamontował prowizorycznie od CeZety jakąś...
A co do silnika Zetki... niestety nie będzie oryginalnego... Ale za to miał od ręki silnik WFM. Leżał obok WSK w zakładzie i strasznie się zapuścił syfem, jednakże odpalił od 4 kopa ! A oryginalnego silnika będę z czasem szukał, a silniczek WFM oraz 150 wyremontuje i postawie na półce
Na baku i błotniku widać próby renowacji i jakiś jajcarskich dowcipów, ale mam zamiar położyć nowy lakier i chromy, czyli ogółem doprowadzić do idealnego stanu. A jak wyjdzie ? Przekonamy się za jakieś 2 miesiące
Tymczasem mam kilka zdjęć z dnia zakupu.
Jak dostanę resztę części to dam znać razem ze zdjęciami. Komentarze mile widziane
Pozdrawiam !
Dnia 06.04.2010r. stałem się posiadaczem kolejnej WSK'i w mojej kolekcji. Tym razem Jest to M06-Z2 z ładnego rocznika 1961. Stan - co widać na zdjęciach, jest kiepski. Do kapitalnego remontu, który zacznę w wakacje i będę starał się tutaj na bieżąco relacjonować

Ogółem kupiona za 80zł od znajomego mojego taty, który trzymał ją od ponad roku.... w pracy



A co do silnika Zetki... niestety nie będzie oryginalnego... Ale za to miał od ręki silnik WFM. Leżał obok WSK w zakładzie i strasznie się zapuścił syfem, jednakże odpalił od 4 kopa ! A oryginalnego silnika będę z czasem szukał, a silniczek WFM oraz 150 wyremontuje i postawie na półce

Na baku i błotniku widać próby renowacji i jakiś jajcarskich dowcipów, ale mam zamiar położyć nowy lakier i chromy, czyli ogółem doprowadzić do idealnego stanu. A jak wyjdzie ? Przekonamy się za jakieś 2 miesiące

Tymczasem mam kilka zdjęć z dnia zakupu.
Jak dostanę resztę części to dam znać razem ze zdjęciami. Komentarze mile widziane

Pozdrawiam !