Strona 1 z 1

WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-25, 10:57
autor: PingNoMore
Witam

Dzisiaj przedstawię Wam moją WSK M06B1 z 1971 roku. Motocykl został zakupiony przez mojego dziadka. Pierwsza rejestracja miała miejsce 20.09.1971 roku. Motocyklem jeździł mój dziadek, tata, brat, a teraz ja. Sprzęt posiada oryginalny nie poprawiany lakier. W tej chwili silnik jest po remoncie, czyli wymianie łożysk i pierścieni uszczelniających, regeneracji wału, szlifie cylindra. Pochromowane zostały: kierownica, klamki, mocowania błotników, uchwyty dla pasażera oraz bagażnik. Po remoncie silnika jest problem z iskrą, jest bardzo słaba i walczę nad rozwiązaniem tego problemu. Mój tata zastosował kilka modyfikacji: wymienił tylną lampę z motocykla MZ Tropic (oryginalną lampę już kupiłem, czeka na pomalowanie) wymienił korek zbiornika paliwa na korek od MZ, dołożył kierunkowskazy i wymienił tłumik na taki od SHL (chyba). Oczywuście motocykl sykcesywnie doprowadzam do oryginalnego stanu. Zimą mam zamiar pomalować obręcze bo niestety coraz więcej rudej niż farby. W tej chwili wstawiam jedno zdjęcie. Więcej będzie później.

Pozdrawiam
Ping

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-25, 11:41
autor: hartman
Bardzo przyzwoita,szczególnie lakier ładnie się prezentuje.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-25, 13:01
autor: AudioBas
Ładna!

Troszeczke małych poprawek i WSKa jak się patrzy :)

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-25, 14:23
autor: xradusx
Szkoda że ktoś te szparunki tak beznadziejnie pomalował no pracy kupa powodzenia w działaniu

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-25, 14:23
autor: pawel15
Klimatyczna WSK :-). Zostawiasz w oryginale?

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-26, 16:24
autor: PingNoMore
Jak najbardziej zostawiam w oryginale. Szparunki oczywiście pomaluję na złoty kolor. Pierwszą zmianą będzie wymiana lampy na oryginalną.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-04-26, 17:07
autor: Savier
Prowadziliśmy już rozmowę na PW i moją opinię znasz :).
Nie miałeś wymienianego przedniego zawieszenia? Wsporniki lampy są za nisko względem konsoli kierownicy. Taka specyfikacja występowała tylko w 1975 roku w M06B3.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-05-07, 09:38
autor: PingNoMore
No jak mi powiedziałeś to zwróciłem na to uwagę :) Co do prac nad motocyklem: silnik złożony, zamontowany w ramie i odpalony, ale niestety dzwonią pierścienie. Czy to normalne? Jak się dotrze to nie będzie tego efektu?

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-05-07, 11:00
autor: Savier
U mnie, na początku po odpaleniu silnika po remoncie, było podobnie. Teraz, po kilkudziesięciu leśnych przejażdżkach po kilka KM, wszystko się ustabilizowało :).

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-05-07, 14:02
autor: PingNoMore
Dzięki za informację. Dzisiaj może zrobię pierwszą przejażdzkę to zobaczę jak z tym dzwonieniem.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-06-28, 08:56
autor: kriss_l
Na początek zdejmij te doklejone kierunkowskazy jak obstajesz przy oryginale.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2011-08-31, 00:38
autor: Pablo_Picasso
Wsk bardzo ładna ! Dodaj jakieś świeże zdjęcia, to zobaczymy jak się prezentuje z innych stron ;)
Pozdrawiam !!

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2016-05-08, 11:49
autor: PingNoMore
Wracam do ponad 5 latach jak syn marnotrawny. Od tamtego czasu niewiele się zmieniło z motocyklem. Wreszcie mam zamiar się wziąć za remont. Jednym z powodów dla których nic z tym nie robiłem były trudności z rejestracją motocykla, no i oczywiście ważniejsze wydatki. Mam nadzieję, że tym razem wszystko się uda.

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2016-05-08, 20:23
autor: Texas Ranger
A więc, czy udało się zarejestrować?

Re: WSK M06B1 1971 r.

: 2016-05-08, 21:21
autor: PingNoMore
Niestety nie. Mam nadzieję, że tym razem się uda. Choć dzisiaj po wyjechaniu autem z garażu zauważyłem plamę oleju na podłodze. Pewnie auto się obraziło i postanowiło pokazać, że nie ustąpi miejsca motocyklowi. Jutro zobaczę skąd ten wyciek i trzeba będzie czekać na kosztorys naprawy. Zawsze wiatr w oczy :-x