Strona 9 z 15

Re: WSK M06B3 Kos

: 2016-12-15, 22:50
autor: Mr KJ
Na postój dłuższy niż 2 tygodnie tak, tyle mi wychodzi z praktyki z KTM-a.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2016-12-16, 07:48
autor: Kosa
Przy okazji - nie wiem czy to normalne, ale zauważyłem wcześniej że podczas dopalania reszty paliwa silnik wchodzi na wyższe obroty - to normalne? Zwiększa się ilość powietrza w mieszance czy jak?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2016-12-16, 08:16
autor: halcik
Chyba tak, u mnie jest podobnie

Re: WSK M06B3 Kos

: 2016-12-16, 08:49
autor: Jogurt
Tak ma być. Mieszanka się robi za uboga.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-01-05, 21:04
autor: Kosa
Ktoś podpowie czy metalowe podnóżki pasażera były w ocynku?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-01-05, 22:13
autor: Dżjordżjo
Były ocynkowane

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-01-09, 22:28
autor: Kosa
Właśnie padłem na twarz - gościu za cztery oryginalne odblaski do Kosa zaśpiewał mi 150zł + przesyłka... Co się qrwa dzieje? Czy ja zarabiam w euro?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-01-11, 19:50
autor: Kosa
Po czasie doszedłem do wniosku, że jednak Kos mógł być zrobiony staranniej:) Na pierwszy ogień idą:
- konsole boczne (piaskowanie i proszek) ze stopkami (dorwałem metalowe - idą w ocynk),
- wahacz (nowa oś z tulejami i miseczkami, piaskowanie i proszek),
- koło tył (centrowanie, szkiełkowanie, nowa dętka i opona),
- stopka centralna (piaskowanie i proszek),
- lampa przednia - regeneracja.

Część klamotów zakupiona u Kuba063, część klamotów i usług u Irena41 - obu polecam:)

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-02-27, 19:01
autor: Kosa
Minął ponad miesiąc i plan z poprzedniego postu wykonany w całości:) Przy okazji montażu tylnego koła z oponą Mitas 3,5 okazało się, że w związku z przerobionym mocowaniem tylnych amorów stopka centralna po otwarciu nie sięgała do ziemi:) - po prostu nowa opona jest za wysoka. Musiałem niestety zdemontować patent poprzedniego właściciela i amory zamontować wg fabryki i teraz wszystko ok - moto stoi na stopkach chociaż już nie ma tak zadziornie uniesionego zadu. Przez chwilę rozważałem możliwość zamontowania stopki bocznej pod silnikiem ale w końcu jest "po Bożemu".
Dodatkowo z jednego z dawców części wyjąłem zadupek i po niewielkiej ingerencji szlifierką i po ocynku wylądował w Kosie - pasuje idealnie - przy okazji wrzucę fotki całości bo walczę z rejestracją.
Okazało się, że próbowałem założyć niewłaściwą instalację - powinna być do wersji z tylną lampą na 3 kable - może w końcu elektryka zacznie działać... :/

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 12:42
autor: Kosa
Wrzucam filmik z pracującym silnikiem - lokomotywa:( Co prawda na resztkach paliwa z listopada i nie pamiętam już składu mieszanki bo robiłem szybkie dolewki (może za dużo oleju w benzynie...) ale kopci jak diabli...

https://www.youtube.com/watch?v=GyjQZKMDbvs

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 16:22
autor: daroohd
zapłon trzeba troszkę podregulować, no i gażńik i będzie lala. Jest to 2T i musi kopcić.. zwłaszcza zimny jaki lejesz olej, czeste zmiany oleju nie sa dobre dla silnika jak juz zaczniesz lać jeden to juz niech tak zostanie.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 16:40
autor: Kosa
Lałem jakiś no name z Leroya do 2T - w sumie może 8 litrów mieszanki wypalone. Teraz spróbuję z orlenowskim zweitacktem - mam też zapas LUXa - i tu dylemat:) Do mieszanki Lux czy nie Lux - oto jest pytanie?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 19:25
autor: daroohd
W poście
viewtopic.php?f=56&t=24308&hilit=olej

Dałem porównanie oleju
Ja używam we wszystkim
ORLEN OIL 2T SEMISYNTHETIC Dobre parametry i dobra cena.

Mozna go lać troszkę mniej ja daje 100 ml na 3,5 litra paliwa, mniej kopci, lepiej się miesza od Luxa i mixola i daje mniej nagaru. Dodatkowo dodaje Shella dodatek Ołów jaest opisany w moim wątku.

Co do Luxa Dawaj go do skrzyni lepszego nie ma u mnie Krzysiek jak rozebrał po przebiegu 25 tys km była w BDB stanie.
Moj Kosik powoli idzie do przodu foto z dziś.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 19:59
autor: Kosa
Jak dla mnie to on jest ukończony - co jeszcze chcesz przy nim robić oprócz przedniego koła i lampy?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 20:03
autor: daroohd
Właśnie zostało koło do roboty tutaj dałem od zwykłej tamto pomalowane pędzlem całe :(, czekam na sakiewkę na bak, odblaski kupiłem na Bazarze po 5 zł sztuka nowe współczesne. No i Cdi pasowało by zapodać z czasem.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 20:12
autor: Kosa
Czy cięgna od hamulców dawałeś do chromowania - gdzieś widziałem i wygląda to naprawdę ***zajeb*** - zwłaszcza przednie:) Przymierzam się do "katedry" - na OLXie podobno jest porządnie wykonana - ktoś z Forum chwalił...
Jutro w robocie troszkę luzu to może w końcu uszczelnię wydech (kolanko/tłumik), założę redukcję na uszkodzony gwint cylindra, wpakuję nowy dekiel od strony sprzęgła bo ostatnio zapomniałem o oringu i kałuża oleju pod kopką została, spróbuję zalać mieszanką z Orlenem i zobaczę jak będzie gadał. Kopcić może też dlatego, że w poprzednim silniku poszło uszczelnienie i nie wiem czy trochę oleju nie zostało w tłumiku...
Jak wszystko zagra to zaczynam zabawę z rejestracją na zabytek...
Półki dałeś do szkiełkowania?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-24, 21:34
autor: daroohd
Z cięgnem nic jeszcze nie robiłem chromowana na pewno wygl extra, Co do katedry to kupiłem od Picka ale pękło lekko na wycinanym pasku ja mam pomarańczowy bak i się boje ze jak przykleję na Butapren to może pomarańcza prześwitywać na pęknięciu, wiec kupiłem taki z kieszonka jak w sporcie bąku.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-27, 11:01
autor: Kosa
Spalę tego czarnego gnojka - w piątek rano gadał bez problemu - dzisiaj nalałem paliwa i dupa - nawet dymka nie puści...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-27, 12:43
autor: halcik
Może paproch na świecy złączył elektrody. To taki urok tych maszyn

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-03-27, 15:23
autor: daroohd
A gaźnik przelałeś ;) ...