One już są wypiaskowane. Tylko nie wiem co dalej, bo one miały lecieć w chrom, ale byłem pytać i usłyszałem za sztukę od 250 zł do 350 zł (to jak są w miare dobrym stanie), a jak są pordzewiałe, aż na wylot to cena mocno wzrasta. Załamałem się, podziękowałem za info i wyszedłemzmyngut pisze:Jeżeli malowane proszkowo to wcześniej oczywiście piaskowanie. No chyba że do chromu ale to większy koszt. Ja za obręcz - piaskowanie plus malowanie proszkowe płaciłem coś koło 30zł. Zależy od zakładu ale chyba więcej jak 40zł nie wołają. Zdzieranie tego ręcznie to mordęga.
WSK 125 1980r.
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
tylko nie rób tego co jazmyngut pisze: i zostałem z kołami i nie wiem co robić.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Savier, jak oceniasz jakość tych szprych i nypli? Nie rdzewieją tak jak czasem gdzieś można przeczytać?
W sumie kupiłbym takie ładne, nowe szprychy, tylko martwi mnie to, że nyple mogą rdzewieć ;/
Ciekawe, jak mi pójdzie szprychowanie i centrowanie..
Może się uda
W sumie kupiłbym takie ładne, nowe szprychy, tylko martwi mnie to, że nyple mogą rdzewieć ;/
Ciekawe, jak mi pójdzie szprychowanie i centrowanie..
Może się uda
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Nie wiem, żadnych na dłuższą metę nie użytkowałem
.
Tańsze są ocynkowane i wyglądają OK. Nyple tak jak w tym droższym zestawie, ale zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Tańsze są ocynkowane i wyglądają OK. Nyple tak jak w tym droższym zestawie, ale zobaczymy co wyjdzie w praniu.
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Witam dzisiaj nadszedł wybór lakieru (koloru
) Tylko jest problem, bo nie wiem jaki symbol, numer lakieru na poszczególne elementy. Zależy mi na tym, żeby lakier był jak na oryginale. Pomarańczowy z szarymi błotnikami.
Coś takiego tylko nie wiem, czy to jest oryginał.
http://allegro.pl/wsk-125-i2466094209.html
A i jeszcze te koła bym pomalował na taki

Coś takiego tylko nie wiem, czy to jest oryginał.
http://allegro.pl/wsk-125-i2466094209.html
A i jeszcze te koła bym pomalował na taki
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Zajrzyj do tego tematu, może coś Ci to pomoże w wyborze. KLIK
Obręcze zostały pomalowane na kolor... aluminiowy. Wybrałem taki na miejscu na podstawie próbek. Ale wszystkie przesłani sugerują, że jest to RAL 9006.
Życzę powodzenia.
Ah, co do tego pomarańczowego, to tak, występowały w tych latach takie wueski, ale naprawdę nieczęsto.
Obręcze zostały pomalowane na kolor... aluminiowy. Wybrałem taki na miejscu na podstawie próbek. Ale wszystkie przesłani sugerują, że jest to RAL 9006.
Życzę powodzenia.
Ah, co do tego pomarańczowego, to tak, występowały w tych latach takie wueski, ale naprawdę nieczęsto.
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Savier Wielkie dzięki za odpowiedź, a co uważasz na ten pomarańcz co podał niżej kolega.

Mógłbyś mi wrzucić foto przykładowe. Pilne bardzo, bo dzisiaj jest wybór koloru.termin21 pisze:Proponuje do moejgo posta dodawać nastepne kolory
Troche usystematyzuje:
Czarny:9005
Szary(błotnikowy):9002,7035
Pomarańcz:2004
Czerwony:3020,3013
Bordowy(dwuramówka):3002
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Savier, Ok i tak wielkie dzięki za pomoc.Savier pisze:Niestety, nie mam fotki, bo i skąd?
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Dzisiaj padła ostateczna decyzja i WSK, będzie pomarańcza RAL 2004, błotniki szare RAL 7035, rama czarny RAL 9005.
Co o tym sądzicie?? Pomarańczek jest mało i jakoś mi się spodobał
Coś takiego mnie interesuje tylko boczki w pomarańcz:
http://allegro.pl/wsk-125-pzl-nie-wfm-s ... 10387.html
A co do kół to narazie maluje całość, ale bez nerwów. Mam już tylne koło kompletne, a przednie sąsiad mi powiedział, że poszuka to jak troszkę kasy wpadnie to zrobię jak należy kółka
Co o tym sądzicie?? Pomarańczek jest mało i jakoś mi się spodobał
Coś takiego mnie interesuje tylko boczki w pomarańcz:
http://allegro.pl/wsk-125-pzl-nie-wfm-s ... 10387.html
A co do kół to narazie maluje całość, ale bez nerwów. Mam już tylne koło kompletne, a przednie sąsiad mi powiedział, że poszuka to jak troszkę kasy wpadnie to zrobię jak należy kółka
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Ile oleju powinienem wlać w amortyzatory przednie?? Bo już niedługo składanie WSK-i i nie wiem ile litrów kupić. Czy 1 litr wystarczy na oba ??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Wersja wg książki - 90ml na lagę
Wersja moja - 200ml na lagę.
Wersja moja - 200ml na lagę.
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Dzięki za info.Savier pisze:Wersja wg książki - 90ml na lagę
Wersja moja - 200ml na lagę.
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Witam WSK gotowa, zobaczcie sami










- jokerhit
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet - Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
NO NO
Przeglądałem temat od początku , nie udzielałem się słowem , chciałem poczekać na efekt końcowy
WSK wygląda świetnie w tych barwach , gratuluję wytrwałości i sprzętu
pozdrawiam
Przeglądałem temat od początku , nie udzielałem się słowem , chciałem poczekać na efekt końcowy
WSK wygląda świetnie w tych barwach , gratuluję wytrwałości i sprzętu
pozdrawiam
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
:-> Cieszę się, że sprzęt Ci się podoba. Troszkę czasu i pieniędzy kosztował, ale efekt końcowy nie tylko mnie zaskoczył ale nawet ludzi starszych w okolicy "Że skąd ja kupiłem nową WSK".jokerhit pisze:NO NO![]()
Przeglądałem temat od początku , nie udzielałem się słowem , chciałem poczekać na efekt końcowy
WSK wygląda świetnie w tych barwach , gratuluję wytrwałości i sprzętu
pozdrawiam
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
No jest dobrze 
Ale przyczepię się
nie jest skończona jak piszesz, bo widzę, że świateł to jeszcze nie masz. Co jest z przodu w miejscu odbłyśnika lampy?
No i felgi to nie jest raczej RAL 9006. Wyglądają na zwykłą srebrzankę...
Ale przyczepię się
No i felgi to nie jest raczej RAL 9006. Wyglądają na zwykłą srebrzankę...
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Przednie światło już ma, dzisiaj do południa założyłem. A tył został jak na zdjęciu, czyli z brakiem lampy (zamówie coś na allegro, chyba, że ma ktoś na sprzedasz to chętnie kupię najlepiej kpl.)chomik pisze:No jest dobrze
Ale przyczepię sięnie jest skończona jak piszesz, bo widzę, że świateł to jeszcze nie masz. Co jest z przodu w miejscu odbłyśnika lampy?
No i felgi to nie jest raczej RAL 9006. Wyglądają na zwykłą srebrzankę...
A co do tego co jest na miejscu odbłyśnika to jest to zaślepka mojej roboty. A na felgach to jest RAL 9006, nie wiem może na zdjęciu tak wyszły, ale z kołami to się jeszcze pobawie. :->
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
Skoro 9006, to 9006
Zdjęcia kłamią ;P
BTW-załóż nity na siedzenie, bo tak dziwnie pusto tam jest
BTW-załóż nity na siedzenie, bo tak dziwnie pusto tam jest
-
CKKamil
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1980r.
No myśle właśnie nad tą listwą chromową.chomik pisze:Skoro 9006, to 9006Zdjęcia kłamią ;P
BTW-załóż nity na siedzenie, bo tak dziwnie pusto tam jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości