Strona 2 z 3
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-15, 11:14
autor: Wsk125KOS1981r
Przepraszam za post pod postem Ale potrzebuje pomocy
Czy lagi przednie da się jakoś wyprostować na tokarce ?
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-15, 11:33
autor: rafalgb
Wsk125KOS1981r pisze:Czy lagi przednie da się jakoś wyprostować na tokarce ?
Da sie nie od takich sprzętów lagi prostują ale nie polecamy gdyż jest to trochę nie bezpieczne i może jazda zagrażać życiu i zdrowiu
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-15, 15:10
autor: Wsk125KOS1981r
rafalgb Ja tylko potrzebuje lekko podprostować bo aż dużo nie trzeba ale dzięki
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-17, 21:48
autor: Feldgrau
szukaj zakładu który zajmuje się regeneracją zawieszenia powinni wyprostowac. Otaczając zmienisz jej średnice i nie wiem jak potem będzie to siedziało w półce ja bym nie ryzykował.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-17, 21:58
autor: man on the WSK
Jeśli skrzywienie nie jest duże to można śmiało prostować, najlepiej na prasie. Bardzo trudno jest dziś dorwać takie zawieszenie , które by miało proste i nie porysowane i nie zardzewiałe rury. Sam się o tym przekonałem.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-25, 12:24
autor: Wsk125KOS1981r
Narazie prace stanęły gdyż pieniędzy brak
Mam pytanie do was jakie łożyska lub co bo ciemny w tych tematach jestem potrzeba kupić do głowki rany by cała kierownica ładnie i bez problemowo sie obracała "wersja kos "
I jeszcze jedno
Czy to tak było że sam rocznik był wybijany a już nr ramy czy silnika już nie bo tylko u mnie wybity rocznik jest i nie wiem czy ktoś coś juz kombinował przy tabliczce ?
Z góry dziękuje i pozdrawiam Krzysiek
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-25, 12:33
autor: iron_bird
Do główki ramy kup z allegro kulki, Skinder je ostatnio sprzedawał, napisz do niego.
Co do tabliczki - w końcowych latach produkcji nie było wybijanego numeru ramy ani silnika.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-25, 20:05
autor: Wsk125KOS1981r
Szymon1998 Łożyska stożkowe?? Wejdzie coś takiego w główkę ramy i będzie współgrało z resztą podczas skręcania ?
A co do numerów to nie wiem czy z alledrogo nie kupię tabliczki nabije numery i git
Choć nie wiem czy nie będzie przez to problemów
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-25, 20:08
autor: Łukasz S.
Trzeba przerobić sztycę, poczytaj na forum.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-25, 21:47
autor: Wsk125KOS1981r
Łukasz.S Dzięki już wiem co i jak dokupię w czwartek w Krakowie co trzeba czyli łożyska i simeringi do zawiechy i będę kombinował a sztyce czy jak to sie zwie
Dorobie na warsztacie szkolnym na CKP po nowym roku i okaże się co to będzie
Jeszcze lakiery załatwić i teraz zrobiło się cieplej w warsztacie zapalić i można było by coś malować
Wkońcu bym coś ruszył z miejsca z Kosikiem
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-26, 20:10
autor: iron_bird
Tutaj szukaj informacji na temat przerobienia sztycy.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-29, 20:24
autor: Wsk125KOS1981r
Trochę świeżości
Wyczyszczone błotniki i boczki poszły do malowania bak zawiozę w poniedziałek
Po końcowym dokończeniu rozkręcania Kosika czyli do gołej ramy zdałem sobie sprawę z tego, iż ramy i reszty nie doczyszczę ganc do malowania więc oddam do piaskowania jak i parę innych elementów
Podjąłem się polerowania półek kierownicy i dolnych części lag przednich. Może efekt nie jest 100% ale wygląda o wiele lepiej niż wcześniej ale zdjęcia dodam może jutro
Tak więc kasa, kasa, kasa jest potrzebna by było tak jak powinno być
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-29, 22:33
autor: Wsk125KOS1981r
Hmm myśl dobra ale wiesz żebym to wiedział gdzie w Krakowie jest taki zakład i ile to coś by kosztowało a kasy nie ma więc narazie robie tak jak jest i co jest
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-30, 18:44
autor: Wsk125KOS1981r
Mam takie pytanko :
Czy wypolerowanie króćca gaźnika i wlotu w cylindrze dało by coś w sensie lepszą reakcję na gaz?
I jak to można zrobić by nic nie uszkodzic
?
Re: WSK 125 "KOS"
: 2012-12-30, 19:35
autor: Skinder
Niewyczuwalny efekt.
Re: WSK 125 "KOS"
: 2013-01-27, 19:37
autor: Wsk125KOS1981r
Re: WSK 125 "KOS"
: 2013-01-27, 21:23
autor: Piotrek25
Co do reakcji na gaz, to znacząco poprawia to zapłon cdi oczywiście : ) (lżejsze magneto). U siebie jak rozbierałem przód, też rozkminiałem czy da się coś wymienić. Jedyne co zrobiłem przy lagach, to 2 simmeringi na lage (zamiast filców), wyczyściłem środek i zalałem amortyzolem. Jest tam taki pierścień plastik czy coś, na ladze ruchomej. On się niby styka z lagą nieruchomą i tłumi drgania (pewien nie jestem, ale chyba tak to działa). Może ktoś kombinował, albo ma pomysł co z tym zrobić. Tak myślałem czy da się zrobić tak, żeby przód ładnie pływał...
Re: WSK 125 "KOS"
: 2013-02-10, 00:16
autor: Seba_830
Widze, że prace powoli do przodu. Powodzenia
Re: WSK 125 "KOS"
: 2013-03-08, 00:02
autor: Wsk125KOS1981r
Wracam powoli na forum po chwilowej przerwie gdyż trzeba było ogarnąć szkołę i inne rzeczy
Mam do was sporo troszku pytań odnośnie mojej ramy od KOSa
A mianowicie
1.Ma ktoś link do tego drucika co tu wchodzi albo ktoś na sell?
2.Czy te uchwyty muszą być czy nie gdyż przy odcinaniu spawów troche je uszkodziłem
?
3.Czy ta blokada dalekiego skrętu jest dobrze przyspawana czy nie ?
4.Czy tutaj nic nie brakuje?
5. Co montuje się na tych uchwytach bo gdy ją kupiłem nic tu nie było
?
6. Ta dziurka zaznaczona tu to musi być czy lepiej ją zaspawać ?
7. Wiem że 2 to uchwyt na klakson a ten 1 ? na co to jest ?
8. Czy to ma takie być czy jakieś proste bo u mnie to lata tak jakby miało się urwać więc musze to wzmocnić lecz nie wiem jakie to położenie tego ma być
Sorki za wypytywanie was i za moją ciemnote
Z góry dzięki za każdą podpowiedź
Byle do ciepluśkiej wiosny WueSKowicze
Re: WSK 125 "KOS"
: 2013-03-08, 09:53
autor: bartek582
1.Ma ktoś link do tego drucika co tu wchodzi albo ktoś na sell?
Było a forum poszkaj
2.Czy te uchwyty muszą być czy nie gdyż przy odcinaniu spawów troche je uszkodziłem ?
Tak,trzyma się w tym uchwyt do mocowania lampy i jest jednocześnie mocowaniem dla tylnego błotnika
3.Czy ta blokada dalekiego skrętu jest dobrze przyspawana czy nie ?
Jest to wytwór poprzedniego właściciela,wspawaj tam oryginał można dorobić,szukaj a forum gdzieś było o tym.
4.Czy tutaj nic nie brakuje?
Nie.
5. Co montuje się na tych uchwytach bo gdy ją kupiłem nic tu nie było
?
Na tym z prawej od pompki mocowanie,ten z lewej nie wiem (bardziej orientuje w 175)
6. Ta dziurka zaznaczona tu to musi być czy lepiej ją zaspawać ?
Spawać.
7. Wiem że 2 to uchwyt na klakson a ten 1 ? na co to jest ?
Do pompki.
8. Czy to ma takie być czy jakieś proste bo u mnie to lata tak jakby miało się urwać więc musze to wzmocnić lecz nie wiem jakie to położenie tego ma być ?
Wkręć wahacz z konsolą podnóżków i da to odpowiednie położenie dla większego otworu do przykręcenia podnóżka kierowcy.
Jeśli coś pokręciłem to przepraszam i kolegów proszę o sprostowane.