Strona 3 z 7

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-13, 20:06
autor: Caniek
Tak już wszystko jest ok.
Jeszcze tylko złożyć skrzynię itp.
Ale to jutro bo jeszcze muszę kupić podkładkę dystansową i tulejkę ślizgową.
Nie wiem czemu ale boję się i mam dziwne przeczucia że ten silnik nie będzie działał.
Wszystko dobrze złożyłem wdłg. schematów czytałem po kilka razy.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 19:46
autor: Caniek
Dzisiaj zakupiłem brakujące części i znowu coś jest nie tak złożyłem motor
na sucho czyli skręciłem silnik ściskami stolarskimi aby sprawdzić czy działa skrzynia
i niestety raz nie ma jedynki raz trójki czy to jest wina tego:

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 21:53
autor: Lukasz1331
czy ten zmieniacz jest spawany?? jeśli tak to to może być przyczyną jeśli jest krzywo zespawany

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 21:56
autor: Caniek
Nie nie jest spawany. Skrzynia złożona poprawnie na 100%
A biegi nie działają nie ma jedynki ma ktoś może zdjęcia złożonej skrzyni?

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 22:09
autor: Kamko94
Pokręć wałkiem i wtedy wbijaj bieg. Powinien zaskoczyć.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 22:15
autor: Caniek
Dobrze spróbuje dzięki ;D

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 22:45
autor: Caniek
Witam ma ktoś może zdjęcie podkładki (blaszki) dystans pod simmeringiem na wałku zdawczym?

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 23:42
autor: WSK
Chodzi Ci o tulejkę uszczelniającą czy o podkładkę dystansującą?

Podkładka:
Podkladka.jpg
Tulejka:
tulejka.jpg
Pokaż na schemacie:
schemat.jpg

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-14, 23:48
autor: Caniek
WSK niestety to chyba nie o to chodzi.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 12:29
autor: Caniek
Już chyba wiem o co chodzi wałek pośredni ma luzy tzn. rusza się na boki
a wymieniłem tulejkę ślizgową chyba w karterze dziura na nią jest wyrobiona
jak to naprawić?

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 13:06
autor: Kamko94
Z tym to będziesz miał problem. Najlepiej wymienić kartery albo oddać do jakiegoś zakładu gdzie to zaspawają i wytoczą odpowiedni otwór. Można też próbować jakimś klejem podkleić jak nie jest bardzo wybite.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 13:07
autor: Caniek
Zawsze jakiś problem a punktakiem można?

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 14:01
autor: Pablo_Picasso
Można też u tokarza dorobić nową, trochę większą tulejke. ;)
Pozdro.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 14:02
autor: Kamko94
Nie bardzo jest gdzie ten punktak włożyć bo tam jest bardzo mało materiału.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 14:04
autor: Caniek
No to muszę szukać tokarza. :/

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 21:33
autor: Caniek
Jutro zmienię lewy karter i postaram się złożyć motorek.
Jutro dodam jakieś zdjęcia jak będzie czasu trochę !

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 21:38
autor: Pablo_Picasso
Kartery najlepiej jak są od pary. :)
Pozdro.

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 21:51
autor: Caniek
Tylko nie mam żadnych do Pary ale numery (podobno) nie mają znaczenia :D

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 22:38
autor: WSK
Caniek pisze:Tylko nie mam żadnych do Pary ale numery (podobno) nie mają znaczenia :D
Podobno to chłop w szpitalu umarł :roll: , mają znaczenie i to duże, chodzi przede wszystkim o dystansowanie...

Re: Wsk 125 M06B3 74r.

: 2012-01-15, 22:46
autor: Muciek
Raczej osiowość otworów... Dystansowanie to tam mały pikuś.