Strona 5 z 6

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-07, 11:34
autor: Stary
Rolgaz z fotki nie jest na pewno od starych SHL i pierwszych WSK,WFM,Junak M07. Podobne są sprzedawane jako te do "Osy". Ja miałem takie manetki w lelku i gdzieś wala się jedna zdarta z WFM 1963/4 (ramę ma teraz wujcio może podać dokładnie rocznik).


Czy w innych modelach taka występowała tego nie wiem.

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-07, 16:03
autor: Wężu
1963 pod S01.

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-07, 16:37
autor: pawel15
Dzisiaj zrobię więcej fotek tej manetki to ocenicie :).

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-08, 21:19
autor: pawel15
Miałem wrzucić fotki wczoraj ale nie chciało mi się lecieć do garażu tym bardziej, że było tak zimno. Przepraszam. Ale poprawiam swój błąd- fotki są- http://img36.imageshack.us/gal.php?g=sl270149.jpg. Od czego to manetka? Pozdrawiam

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-08, 21:47
autor: mateusz 46
od motoru :P
a tak na serio to na 99% pierwsze wsk i SHL takie miały

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-08, 21:59
autor: astatuch
Od WFM , w WSK była inna guma.

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

: 2010-01-09, 01:32
autor: Junak
mateusz 46 pisze:od motoru :P
a tak na serio to na 99% pierwsze wsk i SHL takie miały
tak na serio to jeśli sie ktoś nie zna to nie powinien pisać głupot i wprowadzać innych w błąd.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 12:35
autor: Szczepan
Ja mam taką w SHL z 68r.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 12:50
autor: pawel15
A masz zakończoną aluminiowym korkiem czy nie?

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 13:12
autor: Szczepan
Nie ale nie wiem czy jest org widziałem jeszcze taką manetkę w WFM.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 13:53
autor: astatuch
To jest na 100% manetka od WFM

Manetki SHL m11 i WSK posiadają inny wzorek - taką drobniejszą siateczkę.

Z tym rodzajem gumy(nie mylić z całą manetką) może także występować w SHL M04 i M05 ale wtedy część metalowa jest zupełnie inna.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 15:14
autor: Junak

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 15:19
autor: Brat
Ta opona z tyłu to jakaś wielka pomyłka, nie pasuje nawet w 1 % do takiej fumki.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 15:50
autor: Stary
astatuch pisze:Z tym rodzajem gumy(nie mylić z całą manetką) może także występować w SHL M04 i M05 ale wtedy część metalowa jest zupełnie inna.
Niestety jesteś w błędzie. Odlew manetki typ SHL M04/M05, WFM M06, Junak M07 jest całkowicie inny. Ten typ widziałem w późniejszych WFM oraz Osa-ch.

Poniżej foty tej manetki o której rozmawiamy i manetka SHL/Junak/wczesne WFM.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 15:55
autor: pawel15
Stary więc najprawdopodobniej jest to manetka od Osy/WFM?

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 16:08
autor: astatuch
No rzeczywiście troszkę się różni , ale ogólny zarys jest niemal identyczny czego nie można powiedzieć o WSK i M11.

Ale co do tego ,że manetka Pawła jest od WFM nie ma wątpliwości

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 16:42
autor: WSK
Stary pisze: Ten typ widziałem w późniejszych WFM oraz Osa-ch.
Właśnie miałem prawie to samo napisać, też właśnie widziałem ten rodzaj w Osie.

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 18:21
autor: Stary
Niech mi ktoś sprzeda takowe do M04 - potrzebuję 3 komplety ;D

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-01-09, 19:08
autor: pawel15
Tą manetkę zapewne sprzedam, przyda się kasa na kompletowanie. Chodź pewnie mało za nią wezmę(jest zużyta i to dość sporo). Jeżeli chciał by ktoś zakupić tą manetkę to proszę pisać. Wszystkim dziękuję za odpowiedzi :).

Re: Pawel15 i jego WSKi :)

: 2010-04-27, 20:09
autor: pawel15
Odkopuję temat. Wyczyściłem trochę WSK B3 1977 i ukazał mi się piękny lakier(gdyby nie odpryski i większa plama rdzy) na tylnym błotniku(tylko jego przepolerowałem). WSK wygląda trochę niekompletnie jednak większość części mam(z części ramy brakuje mi manetek, rączki sprzęgła i blachy prawej- reszta jest). Jednak największym brakiem jest silnik- w ramie z tym numerem wg. moich informacji powinien być silnik z numerami nabijanymi w dwóch liniach, a kartery bez nadlewów na śrubę spustową komory korbowej. Wrzucam kilka fotek B3 :)