Strona 1 z 1

Moja WSK

: 2012-02-16, 22:12
autor: ronin
Witam!
Mam na imię Robert. Jestem z zachodniopomorskiego. Mam dwie maszyny na stanie - K750 oraz od niedawna WSK M06 B3. Wueska idzie do restauracji i będzię robiona na tzw. "nuwkę sztukę"!

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 00:06
autor: Kamko94
Który to rocznik? Ma papiery? Widać trochę składak, będziesz miał trochę do kompletowania.

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 08:20
autor: ronin
No właśnie, który to rocznik? Dobre pytanie. Sam chciałbym znać na nie odpowiedź bo papierów nie ma! Tabliczka znamionowa nieczytelna póki co. Z braków to: boczki, przepustnica gaźnika z nakrętką oraz klakson i pokrowiec siedzenia. Ale najlepsze jest to, że pali od kopa po zapodaniu paliwka prosto do gaźnika :-D

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 14:14
autor: Savier
Witamy nowego zapaleńca :). Miło nam!

No to tak, błotniki wskazują na 1982 lub młodsze, bak na 1980 lub starsze. Żeby to rozwikłać podaj numer ramy, rozpoznamy rok produkcji i będziemy mogli myśleć nad specyfikacją.

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 14:32
autor: lachu1994
Bardzo ładna kasia tylko szkoda że solówka :)

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 14:38
autor: ronin
Na tym zdjęciu jeszcze solówa :P w realu już w zaprzęgu :evil:

A'propo WSK sprawdzę numer ramy i podam wieczorkiem. Żeby było trudniej - kupiłem ją z bakiem garbuski. Mam ten bak nadal. Ten na zdjęciu założyłem mysląc że bliżej jej do popularnej M06 B3 niż "garbuski" Może błądzę :-?

Dodano:
nr ramu to S01 460672
silnik S01 213298

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 18:59
autor: paragraf1973
Zgaduję: jeżeli numer ramy jak wyżej, to chyba 1975 r. (moja ma nr S01438570 i wg kolegi Saviera (dzięki za identyfikację :-D ) jest 1974/5)
Savier, mam rację?

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 19:23
autor: Savier
A jakże.
W takim razie nic mi się nie zgadza z Twoją wueska :(. Na baku masz szparunki białe czy złote?

Re: Moja WSK

: 2012-02-17, 20:10
autor: paragraf1973
Jak to ma być 1975, to akurat jestem w temacie, bo kompletuję klamoty do swojej 1974 r.
Musisz zdobyć: głębokie błotniki, metalowe boczki bez "125" z dziurą na kranik zamiast wycięcia, amory szklankowe, lampę tylną metalową, lampę przednią metalową ze stacyjką na górze, a nie z boku, osłonę łańcucha zagiętą, kierownicę ze zintegrowanymi klamkami, licznik prawdopodobnie inny (PRL-... do 120 km/h) no i koła wymienne...
Dekiel na silniku do wymiany, bo ma napis "predom"
Masz dobre osłony lag (bez otworów na kierunki) i zapasowy bak (szparunki mają być złote)
(a wiem to oczywiście dzięki wueska.pl :-D )

Re: Moja WSK

: 2012-02-19, 21:20
autor: ronin
No to widzę, że mojej "garbusce" znacznie bliżej do tradycyjnej trójki z końca lat produkcji!? Oczywiście nie biorąc pod uwagę nr ramy.
W weekend przejechałem się po okolicznych wioskach w poszukiwaniu skarbów. Oto efekty:

Re: Moja WSK

: 2012-02-19, 21:25
autor: sieergiej
No efekt bardzo ładny, ile dałeś?

Re: Moja WSK

: 2012-02-19, 21:30
autor: ronin
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają ;-) Powiem tak - to była jedyna, życiowa okazja.

Re: Moja WSK

: 2012-02-19, 21:31
autor: Savier
Obrazek

Co to w ogóle jest?!

Rama to 19841985 rok.

Przednie zawieszenie kosowskie, w półkach lelka/S2 (sprawdź czy ma otwory pod podwieszanie błotnika obok ogranicznika skrętu w półkach), błotnik przedni lelek/S2 z odwróconymi wieszakami, lampa Jawa/CZ, wsporniki lampy lelek/sporty, konsola lelek/bąk/dudek/itp. Reszta to zwykłe fanty.

Re: Moja WSK

: 2012-02-19, 22:14
autor: ronin
No tak wyobraźnia techniczna wiejskich tunerów nie zna granic!
W półkach nie ma otworów pod montaż błotnika.