Strona 1 z 1
Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-03, 22:26
autor: lukasoo16
Witam. Czas żebym i ja przedstawił mój motor. Jest to 125 B3 rocznik jaki udało mi się odczytać to 84.Jak widać nie jest w stanie idealnym jest dużo wgnieceń, brzydkie siedzenie, dużo części jest też nie z tego modelu (tłumik, tylna lampa). ale dostałem go od brata który nie za bardzo dbał o motor. Ogólnie jestem zadowolony bo kiedy ją dostałem nie była w takim stanie jakim jest teraz musiałem trochę ją podrobić ( zrobiłem mały remont silnika; nowy tłok pierścienie , tarcze sprzęgłowe, ślimak sprzęgła) Niestety nie mam na niego papierów także jest to Wsk to pojeżdżenia po bocznych drogach a takich mam bezliku. Mam też zamiar robić w wakacje remont kapitalny silnika i jak starczy pieniędzy to też mała renowacja ogólna czyli nowy lakier.
Proszę o ocenę i komentarze.

Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-03, 22:29
autor: Savier
Fajny motung do śmigania po bezdrożach. Załóż tylko przedni hamulec.
Co to tam za kombinacje widzę przy wydechu?

Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-03, 22:30
autor: lukasoo16
No właśnie linka jest zamówiona
A tłumik od 175 taki tuning brata

Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-03, 22:32
autor: Savier
Ale przy cylindrze

Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-03, 22:34
autor: lukasoo16
A o to chodzi. To też pomysł brata któremu zerwał się gwint w cylindrze.
Mam już takowy w dobrym stanie do kupienia na oku ale niestety brak kasy.
Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-17, 10:08
autor: jeździecbezkół
Fajny motorek

Widzę, że kolega z okolic Ostrołęki, można wiedzieć skąd dokładnie?
Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-06-17, 10:37
autor: ziolas94
I takie rzeczy popieram, mianowicie WSK do pośmigania po polnych, ale w miarę kompletna i wyglądająca na WSK a nie jakieś crossy i nie wiadomo jakie przeróbki.
Powodzenia w doprowadzaniu jej do dobrego stanu. A co do papierów może kiedyś uda Ci się ramę z papierami kupić albo niekompletną WSK i wtedy będziesz mógł śmigać na legalu.
Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-08-13, 21:51
autor: lukasoo16
Witam. Dawno nie pisałem trzeba trochę odświeżyć temat

. Silnik przeszedł remont kapitalny (łożyska simmery i takie inne pierdołki) silnik odpalił a potem zaczęła się dwutygodniowa męka. A to gaźnik a to lewe powietrze a to zapłon, bardzo dziwne problemy z sprzęgłem, jakoś się uporałem i maszyna jeździ dobrze. Mam też drugi problem skończyła się regulacja na zapłonie a zapłon jest nadal za późny (iskra jest gdzieś 1mm przed gmp ) dodam że przy okazji wymieniłem platynki i nie wiem czy jakieś lipne wykonanie czy co wcześniej takiego problemu nie miałem

Re: Wsk 125 B3 '84
: 2012-08-17, 14:09
autor: AudioBas
Ja musiałem podpiłowywać platynki kumplowi, brakło regulacji
