WSK 125 "GIL"
: 2015-11-30, 02:13
Witam wszystkich.
W czerwcu tego roku stałem się drugim posiadaczem WSK 125 z 1977 roku (wygląda na GILA) .
Brakuje tylko boczków i zmieniony zbiornik.
WSK nigdy nie rozbierana lecz do remontu - silnik stał.Poprzedni właściciel miał problem z zapłonem nie jeździła od lat 90 .
Zalałem cylinder odrobiną oleju przykręciłem nową cewkę zapłonową i magneto. Po 2 dniach i paru kopnięciach odpaliła.Niestety gasła i brzęczała.
Dlatego postanowiłem ją wyremontować. W związku z tym mam pytanie - jakie tu boczki powinny być bo znalazłem resztki metalowego uchwytu ?
Silnik już rozebrany i wał poszedł do regeneracji.
W czerwcu tego roku stałem się drugim posiadaczem WSK 125 z 1977 roku (wygląda na GILA) .
Brakuje tylko boczków i zmieniony zbiornik.
WSK nigdy nie rozbierana lecz do remontu - silnik stał.Poprzedni właściciel miał problem z zapłonem nie jeździła od lat 90 .
Zalałem cylinder odrobiną oleju przykręciłem nową cewkę zapłonową i magneto. Po 2 dniach i paru kopnięciach odpaliła.Niestety gasła i brzęczała.
Dlatego postanowiłem ją wyremontować. W związku z tym mam pytanie - jakie tu boczki powinny być bo znalazłem resztki metalowego uchwytu ?
Silnik już rozebrany i wał poszedł do regeneracji.