Strona 1 z 3
					
				WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 10:23
				autor: Joluś
				Chyba dobrze umieściłam mój temat 

 Zdjęcie przedstawia mój urodzinowy prezent,czyli wueskę B3,prawdopodobnie z 1977 roku.Motorek posiada dokumenty ale nadaje się raczej do pełnego remontu 

Jeśli macie jakieś sugestie co do jego przyszłego wyglądu to chętnie posłucham 

 Zaznaczam jednak że kategorycznie odpada kolor różowy 

)

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 10:32
				autor: Wężu
				Straszny składak z tej Wueski. Lampy są od starszego modelu, bak najprawdopodobniej zmienili właśnie w 1977 więc może być oryginalny, siedzenie chyba ktoś chciał profilować, brak króćca i osłony łańcucha. To tyle tak na szybko 

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 11:20
				autor: marcinex
				tak tak z siedzeniem ktos cos kombinowal 

 jesli chodzi o oslony to jeszcze powinny byc chyba te duze blaszane, te male plastiki weszly chyba pozniej, ale nie wiem na 100%
Ja bym sie pozbyl tej naklejki WSK i poszukal jakies blizszej oryginalu bo ta jak dla mnie jest szalenie paskudna 
a tak to ladna WSK 
 
pozdrawiam
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 11:34
				autor: Szczepan
				Konfiguracja powinna być taka jak w mojej garbi 77,Węża i Mańka.Lampa plastikowa licznik 140, tylnia lampa plastik, boczki duże plastikowe z napisem 125, siedzenie troszkę się różni no i masz kapę boczną może cały silnik WFM?. Życzę powodzenia użytkowniczce i mam bardzo duży sentyment do tego modelu.. 

 ..
Pozwolę sobie dodać załącznik....
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 12:09
				autor: KoSzU
				Co do kolorystyki proponuje Błękitno Białą bądź Beżowo Wiśniową oczywiście tak jak były malowane oryginalnie 

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 12:23
				autor: Szczepan
				KoSzU pisze:Co do kolorystyki proponuje Błękitno Białą bądź Beżowo Wiśniową oczywiście tak jak były malowane oryginalnie 

 
Bardzo ładnie prezentuje się błękitny bak i boczki, lampa oraz białe(kremowe)błotniki + czarny szparuneczek bądź odwrtonie albo yellow bahama 

 Na takie kolory były malowane egzemplarze prospektowe i pierwsze serie.
100 post hura !
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 13:16
				autor: Żurek
				Mi się wydaje ze to starczy model garbi  

  jak ten wyżej na załączniku w kolorach błękitno-białych 

 zwłaszcza ze rok 77 jest tylko prawdopodobny 

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 13:18
				autor: xradusx
				Ładna b3 co do lampy tylnej mogła być metalowa bo ja w swojej z 76 mam właśnie taką ale co do tej z przodu to raczej inna ja mam metalową z podwyższeniem i kluczyk z boku. 
co do koloru to zostawił bym ja w czerni tylko zrobił bym ładną głębie. Bo te z prospektów to były z roku 71-73 jako prospektowe.
Silnik Jest ok jest taki jak powinien być żadne WFM 

 ale trzeba by było sprawdzić czy numer podwójny jeśli tak to jest ok. (Kapa zmieniona)
Borewicz a ta twoja tej przedniej lampy nie ma za wysoko licznik bo garby miały niżej chyba co ? ja w swojej z 76 mam małe podwyższenie ?
A tak w sumie to witam koleżankę w naszych skromnych wueskowych progach :p
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 13:32
				autor: Joluś
				Niewiele rozumiem z tego co piszecie,ale dopytam o szczegóły 

 Ten błękitno-biały bardzo mi się podoba,czarny jest trochę ponury 

 Żółciutki odpada bo chłopak ma już wueskę w tym kolorze a wydaje mi się że jest trochę podobna do mojej.Takiego niebieskiego motoru nie widziałam jeszcze na oczy,więc może warto poeksperymentowac? 

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 16:07
				autor: Szczepan
				Radek  przyjżyj się dokładnie napis na kapie sprzęgła wfm i brak krućca ssącego Albo poprostu ktoś krućca nie założyl i kape podmienił bo to mnie zmyliło.
Była seria w 76 roku licznik 140 km/h w lampie jak pierwsze gile i kobuzy a w 77r. zaczęto montować lampe plastikową.Myślę, że ta garbuska to nie jest 77r. tylko mniej więcej 74r. bo w 75 z tyłu była lampa plastikowa, no i już  wysoka kiera wskazuje na ten rocznik.Moja garbuska to ostatnia seria następne już małe boczki i bak.
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 16:08
				autor: maykii
				Joluś pisze:Takiego niebieskiego motoru nie widziałam jeszcze na oczy,więc może warto poeksperymentowac? 

 
Uwierz, że eksperymentować zawsze warto 

 Co do wueski no to taka sobie 

 Ale co by nie było nadal nie dowierzam, że kobieta zawitała na nasze forum 

 pozdrawiam
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 16:54
				autor: Tukan
				W Gilach metalowe lampy montowano jeszcze w 77r.
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 17:24
				autor: marcinex
				Borewicz pisze:Myślę, że ta garbuska to nie jest 77r. tylko mniej więcej 74r. 
ja mam 74r. i mam inny wahacz tylny w mojej garbusce
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 18:09
				autor: Szczepan
				Tłoczony? Podałem taką orientacyjną date potwierdzoną jedynie detalami może to być rocznik 75 dowiemy się dopiero kiedy zobaczymy tabliczkę znamionową obstawiam 75, koniec 74.
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 18:10
				autor: Wężu
				Dla mnie to składak i tyle.
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 18:13
				autor: sismon
				Joluś ile kosztowała ta wska może wiesz? będziesz na nie niej jeździć? czy po prostu chłopak ci ją dał bo nie miał ci co dać?
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 18:15
				autor: Agresives
				Kurcze ale macie rozkminke z tą B-trójką 

 Przecież to można bardzo łatwo wyjaśnić po numerze ramy. Albo nawet po datach na podkładce klaksonu, automacie stopu lub metce odbłyśnika. Mało tego nawet licznik prędkościomierza ma nabijaną date koło mocowania linki....  to samo ślimak. Gaźnik również był datowany numeratorem od strony opaski. Dla bardziej dociekliwych to nawet magneta oraz iskrowniki miały bitą date produkcji. Kurcze no przecież to nic trudnego pomyśleć. Wnioski co to był docelowo za model można wyciągnąć bardzo szybko. Aczkolwiek nie wykluczam opcji że ktoś posiadał kilka B-trójek i złożył to co mu najbardziej odpowiadało wizualnie. Priorytetem jest jednak zawsze tabliczka.
EDIT.
Tłumiki z nakrętką na końcu także posiadały bicie ZMD na zgrzewie oraz rok produkcji (w chromowanych wszystko zależało od szlifierza czy to bicie się zachowało). W B3 którą pokazała Jola jest jeszcze siedzenie starego typu oraz z tego co widać to również i kolanko.
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 18:45
				autor: WSK
				Borewicz pisze:no i masz kapę boczną może cały silnik WFM?.
Silnik jest ok (dwupoziomowy nr na kapie to chyba był już w 77?), kapa boczna jest tylko od fumki, z tyłu chromowana obręcz  

 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 19:01
				autor: Żurek
				aj tam kminicie jaki to rok i model czy składak czy nie 

 ważne że to WSK, mam nadzieje że panna będzie ją "ujeżdżać" i nie zrazi się do jednośladów 
 
PS. Miałaś już jazdę próbną, czy czekasz aż będzie wyglądać tak taki landrynek ??;)
 
			 
			
					
				Re: WSK B3 z 1977 roku Joli :)
				: 2010-01-26, 19:04
				autor: marcinex
				Mam słabość do kobiet na motocyklach a na WSK-ach to już całkowicie 
