Strona 1 z 2

WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 20:39
autor: dyszel85
Witam przedstawiam mój nabytek, rocznik 1984, wersja z kluczykową stacyjką w pomarańczowo-popielatym malowaniu. Kupiona od pierwszego właściciela, wyczyszczona, przerejestrowana, opłacona, wymienione niektóre detale, dołożony nowy akumulator. Od tej pory cieszy nowego właściciela podczas niedzielnych krótkich przejażdżek. Silnik igła, pali na przysłowiowego kopa, idealnie utrzymuje wolne obroty, skrzynia biegów idealna. Kilka fotek:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 20:41
autor: Savier
Wygląda świetnie, wszystko oryginalne z tego co widzę. Dbaj o nią i postaraj się utrzymać ją w tym stanie jak najdłuzej.
Pozdrawiam i życzę miłej jazdy WSK :).

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 20:48
autor: dyszel85
Motocykl kupiłem od mojego dalszego wuja, na początku nie wyglądał zbyt obiecująco, jednak pod niesamowitą ilością brudu krył się całkiem dobrze zachowany oryginalny lakier. Zaletą jest właśnie to iż nie dostała się w ręce wiejskich katów i na emeryturę emigrowała ze wsi do miasta, gdzie ma swój garaż i właściwą opiekę. Motocykl zostanie w oryginale - nie będzie powtórnie lakierowany. Czekam mnie naprawa prawie nie działającego przedniego zawieszenia. Tak wyglądała po przywiezieniu do domu:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Aha i nie zapomnę miny diagnosty jak wyszedł z biura i zobaczył na jaki motocykl ma przeprowadzić badanie techniczne.

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 21:17
autor: man on the WSK
Kluczyk w stacyjce nie jest oryginalny - pochodzi z ŻUKa lub od NYSY (sam kiedyś takiego używałem w mojej B3) i prawdopodobnie stacyjka nie ma zapadki pod org kulczyk. Poza tym jest OK.

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 22:29
autor: dyszel85
Jest to bardzo możliwe gdyż widnieje na nim napis SPES - taki właśnie jak w polskich dostawczakach - masz może zdjęcie oryginału?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-18, 22:45
autor: Lukas
WueSKa na prawdę zacna! Jaki ma przebieg?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 08:39
autor: dyszel85
Przebieg oryginalny około 18000km :-)

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 10:18
autor: Junak
Gratuluje bardzo ładna WSK . (NOO BRAWO WREŚCIE DOLĄCZYŁ KTOŚ Z ŁAŃCUTA)

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 16:03
autor: pawel15
Bardzo ładny motocykl(i oryginalny :-)). Robiłeś coś w silniku(jakieś naprawy)?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 17:38
autor: Adi_CK
A paska na baku nie powinno być? A wspornik tylnej lampy? I gumy na bak? Nie no, czepiam się. 8-)

Bardzo ładna, ale przydałoby się ją odświeżyć (lakier). Dobrze, że wywaliłeś ten "bagażnik". :-D

Widać, że trafiła do dobrego właściciela. ;-)

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 17:43
autor: maykii
Adi_CK pisze:A paska na baku nie powinno być? A wspornik tylnej lampy? I gumy na bak? Nie no, czepiam się. 8-)

Bardzo ładna, ale przydałoby się ją odświeżyć (lakier). Dobrze, że wywaliłeś ten "bagażnik". :-D

Widać, że trafiła do dobrego właściciela. ;-)

Pasek na baku owszem powinien być, Wpsornik tylnej lampy jest taki jak trzeba, gum na baku nie powinno być. Motocykl wygląda na końcówkę roku 84. Jest to chyba najlepsza konfiguracja dla rocznika 85.

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 18:36
autor: man on the WSK
dyszel85 pisze:Jest to bardzo możliwe gdyż widnieje na nim napis SPES - taki właśnie jak w polskich dostawczakach - masz może zdjęcie oryginału?
Ale oryginału czego - kluczyka czy stacyjki ?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 19:04
autor: dyszel85
Chodzi o zdjęcie oryginalnego kluczyka. Pasek na zbiornik owszem - powinien być. Poluję na oryginalną katedrę 8-) Lakier nie zostanie odświeżany, zostaną zrobione niezbędne zaprawki i pozostanie fabryczny w większości. W silniku nie robione jak na razie nic oprócz wymiany oleju w skrzyni, zapala dosłownie z jednego ząbka. Dziś naciągnięty łańcuch i 5 km przejażdżka po okolicy:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 19:34
autor: Kamko94
Ta tylna lampa nie powinna być taka jak w 1985 roku, taka jak w Charcie?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 19:39
autor: man on the WSK
Zapodaje foto kluczyka (na samym dole) znalezione gdzieś w necie, bo nie mam stacyjki na wierzchu.

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 20:04
autor: Savier
Ja na Twoim miejscu nie szukałbym katedry. Konkretnie jest to brama w Lublinie, a występowała w ptakach i B3/W2 w latach 1978-1979. U Ciebie powinien być najzwyklejszy pasek skóry, ale możesz kupić sakiewkę - bardzo mi się podoba.
http://allegro.pl/pasek-na-bak-wsk-125- ... 86160.html
http://allegro.pl/sakiewka-wsk-sport-du ... 99856.html

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 20:13
autor: dyszel85
Kamko94, lampa od Charta pojawiła się w 85 roku, w 84 była jeszcze starszego typu - patrz przednie odblaski i kolor bocznych klap. Ma on the WSK dzięki za fotki, czyli w moim przypadku ktoś trochę rzeźbę zrobił :roll: Savier, chyba masz rację i zaraz zamówię tą zwykłą skórkę na zbiornik, tylko czym to przykleić :?:

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 20:16
autor: Savier
Tego chyba nawet nie trzeba przyklejać :D. A jakbyś się uwziął to budaprenem.

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 20:22
autor: dyszel85
Dobra będę to zamawiał i zobaczymy czy trzeba to lepić czy nie ;-) Brakujący emblemat kleiłem właśnie butaprenem i się trzyma. W miarę wolnego czasu - a z tym ostatnio kiepsko (remont mieszkania) będę reanimował przednie zawieszenie. Czy taki wyczuwalny przeskok przy kręceniu kierownicą to norma w tym modelu?

Re: WSK M06 B3 1984r.

: 2011-09-19, 20:29
autor: Savier
Raczej nie. Pewnie masz za bardzo skręcone łożysko przy główce ramy.