Strona 9 z 15

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-15, 12:40
autor: glutek21
Są oryginalne, a magnes jest mocniejszy niż w wirniku wski który mam.

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-25, 20:11
autor: glutek21
W poprzednim tygodniu wypolerowałem obręcz do przedniego koła które kiedyś założę razem z podwójną tarczą. Pozostało go zaszprychować i wycentrować. ;)
Koło MZ 01_zmniejszacz-pl_51365.jpg
Wziąłem się też za poskładanie sprzęgła. Pomijając kosz, zębatkę wału, zabierak i przekładki wszystkie części są nowe. Do odpału coraz bliżej. :D
Sprzęgło_zmniejszacz-pl_965012.jpg

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-26, 06:45
autor: daroohd
Spiesz się spiesz bo już się kończy czerwiec i sezon w pełni..

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-27, 21:35
autor: kot0072
Jak poskładasz i przetestujesz sprzęgło to podziej się jak się te tarczki sprawują bo chce takie nabyć i ciekaw jestem czy warto. Z ciekawości od kogo kupowałeś? Z aledrogo?

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-27, 23:03
autor: glutek21
Kupowałem dokładnie tu: http://allegro.pl/tarcze-sprzegla-kompl ... 44450.html
To najtańsza oferta jaką znalazłem.

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-06-29, 11:39
autor: krzysiek200
Te tarcze wychodza chyba o 6zł czy coś takiego drożej od zwykłych więc moim zdaniem warto je brać nawet w ciemno.

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-10, 21:24
autor: glutek21
Mały up. Koło już zaplecione i w wolny m czasie bd myślał nad zrobieniem mocowań do zacisku, a tak po za tym moto już stoi na koła i oczekuje na zapłon. ;) Ogólnie mam dylemat czy robić zadupek czy zrobić siedzenie podobne do ori tylko trochę niższe.
kółeczko_zmniejszacz-pl_373058.jpg
motocyku 01_zmniejszacz-pl_513915.jpg
motocyku 02_zmniejszacz-pl_206002.jpg
motocyku 03_zmniejszacz-pl_937763.jpg
motocyku 04_zmniejszacz-pl_784640.jpg

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-10, 22:06
autor: kot0072
Dawaj wersje z zadupkiem ale też z tymi przeszyciami na całości będzie spoko wyglądało :)

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-14, 22:40
autor: tomek23293
Na kiedy planujesz pierwszy odpał :?:

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-15, 15:10
autor: Sebastian440
Rób to na wyścigówkę ! Będzie w najbliższych latach coraz więcej imprez dla tego typu maszyn, Będziesz mógł się wykazać .

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-15, 23:52
autor: bayu
I odpal silnik czym prędzej bo az ciekaw jestem jak tam tlok mojej "produkcji" :) będzie sie sprawował :)
Oczywiscie tez popieram wersje ze sportową kanapą, ciekawe jak sie to będzie kręcić, byle tłok wytrzymał, to bedzie dobrze
Jak potrzebujesz Tapicera w mojej okolicy mam taniego starszego Fachowca ktory ci to obszyje

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-16, 09:21
autor: auriol77
Jeśli robisz to na cafe racera to kierownica do wymiany i zawieszenie również (to jest dużo za wysokie i śmiesznie wygląda wg. mnie)

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-16, 16:37
autor: glutek21
@ kot0072: To chyba jednak wybiorę wersje z zadupkiem. :)

@ tomek23293: Jak tylko ogarnę zapłon to pewnie wtedy będą pierwsze próby odpalenia, a kiedy to będzie, to nie wiem, wszystko się przeciąga :/

@ Sebastian440: Przypominać wyścigówkę w jakimś stopniu będzie, tylko by to chciało jechać. :P

@ bayu: Wpierw załaduje tam cylinder z oryginalnym tłokiem, zostało mi trochę rzeźbienia z cylindrem pod Twój tłoczek. Co do tapicera to nie potrzebuje nikogo, ojciec jest nim z zawodu. ;)

@ auriol77: Co do kierownicy to założyłem taką tymczasowo by coś było, lepsza taka od kawałka rurki fi 22. Zawias zostaje, co najwyżej zostanie zglebiony.


Nie ma ktoś może jakiegoś starego Jikova? A dokładnie potrzebuje regulacje długości linki gazu, otwór jaki tam jest to 7mm i nic nie mogę znaleźć, wszędzie tylko 6 i 8mm. :/

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-16, 19:44
autor: jannex
Podziwiam ogrom włożonej pracy ;-)
A teraz pytania:
- nie będzie problemu z regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej?
- zapłon z jawki przerobiony będzie na cdi? Planuję podobny w mojej Cz i chętnie wykorzystam wnioski

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-07-16, 20:08
autor: glutek21
@ jannex: Gaźnik jak i cała membrana są wstępnie przymocowane jedną śrubką, między króćcem a membraną będzie jeszcze dystans który powinien trochę wyprostować całość. Co do zapłonu z jawki, tak będzie CDI.

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-09-15, 19:34
autor: daroohd
jak prace może jakieś nowe fotki .

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-09-17, 23:00
autor: glutek21
Prace parę dni temu znów ruszyły, zrobiłem prowizoryczny zapłon na samej krzywce i akumulatorze. Króciec trochę długi ale przynajmniej gaźnik jest w miarę poziomo zobaczymy co to będzie. Generalnie na dniach próby odpału.
01_zmniejszacz-pl_291521.jpg
02_zmniejszacz-pl_978755.jpg

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-09-18, 13:34
autor: glutek21
Miała być wyścigówka, a aktualnie przypomina S2. :D
S2_zmniejszacz-pl_105393.jpg

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-09-18, 20:07
autor: irek
Na Twoim miejscu skróciłbym króciec gaźnika kosztem większego kąta. U mnie po skróceniu gumy (przybliżeniu gaźnika do membrany) dało się odczuć różnice. Jeśli zaworek odcinający dopływ paliwa jest ok. to powinien bez problemu działać przy kącie 30 stopni. Centralna komora pływakowa ma za zadnie niwelować różnice poziomu paliwa przy przechyle motocykla.

Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21

: 2013-09-18, 23:35
autor: Alien
1. Wspominałem Ci już o tym co napisał Irek. Jak nadal nie jesteś przekonany to przewertuj jego temat i nie trać czasu na powtarzanie błędów które już ktoś inny zlokalizował.
2. Wpuść lagi mocniej w półki bo to ma być rajdówka, a nie motorówka :D