Strona 2 z 2

: 2007-04-21, 19:23
autor: Xabingo
Sławek pisze:Tylko zmień tą osłone plastikową przy silniku na metalową
Metalowe są gów...iane, bo wycierają silnik i osłonę łańcucha długą. Wiem bo miałem i teraz zmieniam na plastik. I zawsze mniejsza waga. :-)

: 2007-04-21, 20:32
autor: marekproca
Xabingo pisze:
Sławek pisze:Tylko zmień tą osłone plastikową przy silniku na metalową
Metalowe są gów...iane, bo wycierają silnik i osłonę łańcucha długą. Wiem bo miałem i teraz zmieniam na plastik. I zawsze mniejsza waga. :-)
TO WSZYSTKO ZALEŻY CZY ROBIMY MOTO NA ORYGINAŁ CZY DLA WYGODY

JA NP MAM PLASTIKOWĄ W SWOJEJ S2 ALE ZA TO OPONKI KOSTKA ORYGINALNE TYLE ŻE NA TAKICH OPONACH TO PO ASFALCIE JEŹDZI SIĘ BEZNADZIEJNIE TYLKO PO SZUTRACH DOBRZE SIĘ JEDZIE I W TERENIE

: 2007-04-22, 23:56
autor: Berek
Piekny ten sporcik oj piękny oby więcej takich maszyn sie pojawiało na forum i ogólnie na ulicach.I nie tylko modele sport dudek itd.Też te zwykłe szare pospolite bo tych chyba najmniej odrestaurowanych.
Masz rację Marek.To rzeczywiście jest problem bo nie zawsze co oryginalne równa się wygodne.Ja tez mam pare dylematów.chce oryginał ale ...instalacja 6v,brak kierunków.itd itd....chyba jedynym rozwiązaniem jest mieć parę motocykli WSK..dziesiątki ...setki.. tysiące:):):)

: 2007-04-23, 19:55
autor: Firewall
Poprostu cudeńko jak dla mnie :zdrowko: nic dodać nic ująć ;)

: 2007-04-23, 23:34
autor: ŻbiKu
blask tego motorku po prostu mnie zatyka :szok: Gratuluje sprzętu i efektu ale kasy to sporo wpompowałeś ;)

: 2007-05-01, 18:03
autor: hades10
super sprzęcik, pogratulować tylko.